TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
Pages (3): « 1 2 [3]
Zucht
| quote: |
| Originally posted by Donna Zucht |
Mond, ogen en kont 
lfmd 
| Originally posted by aphex Mond, ogen en kont ![]() lfmd |
| Waar ik helemaal voor ga in een vrouw? Mooie ogen! In een leuk koppie als 't ff kan... De rest maakt me dan niet zo veel meer uit, een goed figuur (en met goed bedoel ik niet per se super slank, maar gewoon de juiste verhoudingen) is meegenomen, maar whatever, dan ben ik toch allang gesmolten... |
| Originally posted by total woot beter kan ik t niet zeggen |
Ben ik nu de enige die een mooi schaamstreek heel mooi vind? jullie kennen ook alleen maar naar asses kijken he...MIETJES..alleen naar beneden kijken bij de vrouwtjes als de rug naar je toe gekeerd is!!!
| Originally posted by New Wave Ben ik nu de enige die een mooi schaamstreek heel mooi vind? jullie kennen ook alleen maar naar asses kijken he...MIETJES..alleen naar beneden kijken bij de vrouwtjes als de rug naar je toe gekeerd is!!! |
OWja!! nog wat!!
een vrouw die een beetje ondeugend is ken ook wel ontzettend sexy zijn!!
inkijk zonder dat je alles ziet = ook erg sexy
dussss. dat vind ik ook wel sexy.. ff nadenken morgen heb ik vast wel weer wat
| Originally posted by Mr Zimz ff nadenken morgen heb ik vast wel weer wat |
ja joh er zijn zoveel dingen die zomaar ineens heel sexy kunnen zijn
... zelfs jij !!
:P

Hahaha! Na 1 whiskey vin jij zelfs mij al sexy ja
Alleen beetje jammer dat niet iedereen daar zo over denkt... 
Sproeten 
Hoe bleek het aarsje is.
Getverdemme bleke poepgaatjes
brainzzzzzzzzzzzzz
&
gutzzzzzzzzzzzzz
wow... kan hier zoooooooooo veeeeeel op antwoorden... hehe
donkere ogen.. donker haar... mooie goud kleurige skin..... deukjes in de wangen.... volle lippen.... goed gebit... klein neusje... strak buikje... beetje volle billen... en vooral gewoon een vrouwelijk gedrag... geen sletterig gedoe.
verders... iemand die me lekker af kan bekken, tenminste denkt dat ze dat kan 
ehmm... iemand met styl... klasse.. ok, ik stop al 
| Originally posted by Mindphaser wow... kan hier zoooooooooo veeeeeel op antwoorden... hehe donkere ogen.. donker haar... mooie goud kleurige skin..... deukjes in de wangen.... volle lippen.... goed gebit... klein neusje... strak buikje... beetje volle billen... en vooral gewoon een vrouwelijk gedrag... geen sletterig gedoe. verders... iemand die me lekker af kan bekken, tenminste denkt dat ze dat kan ![]() ehmm... iemand met styl... klasse.. ok, ik stop al |
Blond krullend haar en sproetjes