TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er allemaal ?
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 09:33:

quote:
Originally posted by @ddicted

Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief.

jawel dus. je kan ook thuis blijven.
je kiest er toch zelf voor om je op zulk soort kwade plaatsen te begeven waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 09:42:

quote:
Originally posted by AlFerox

nogmaals: als je zo graag zo gezond wil leven. wordt je veganist en geheelonthouder, sluit je je voor de rest van je leven op in je huis, blindeer je de ramen en koop je een zuurstofmasker.

Ik zeg dat je van passief roken kanker kan krijgen, krijg je zo'n antwoord !?
Het gaat niet om mij, maar om iedereen. De feiten blijven, iemand kan kanker krijgen omdat andere roken.

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 10:00:

quote:

jawel dus. je kan ook thuis blijven.
je kiest er toch zelf voor om je op zulk soort kwade plaatsen te begeven waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.

je wil het toch nie begrijpen.....

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 10:40:

quote:

Ik zeg dat je van passief roken kanker kan krijgen, krijg je zo'n antwoord !?
Het gaat niet om mij, maar om iedereen. De feiten blijven, iemand kan kanker krijgen omdat andere roken.

wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je het moet relativeren.
de wereld is zo ongezond as hell, dus ga dan niet lopen muggenziften dat je van passief roken misschien, eventueel, ooit nog eens, kanker zou kunnen krijgen.

sim-pel.

Posted by Donna on Sep-16-2002 10:43:

Dus als jij langs fabrieken en/of industriemeuk loopt bel je ze eerst allemaal ff af om te vragen of ze de productie tussen 4 en 5 ff stopzetten omdat jij derlangs mot lopen??
Kun je allemaal vreselijk kanker van krijgen en jij kunt er niks aan doen dat je erlangs moet.....
En dan nog al die mensen die aan die lopende band met JOUW eten en drinken lopen spelen zeg......ze zouden er vanalles in kunnen gooien waar je kanker van krijgt,zelfs een insane dude zou er een druppel sero-positief bloed in kunnen laten flikkeren oid,dan heb je een flesje heinz tomaten ketchup dat aids bevat......W00000000T

Mensen die het vreselijke trieste gedrag vertonen over rokers zoals een aantal dudes hier op dit forum doen zijn gelijk exit bij mij,tering hey,je zal zo'n jankerd in je bed hebben,nee manne(tjes) jullie kunnen beter wat miertjes gaan neuken

Ik rook lekker mn peukie,ennuh,blijf daardoor vooral ver uit mn buurt,kep een allergie voor zeikerds

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 10:44:

quote:

wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je het moet relativeren.
de wereld is zo ongezond as hell, dus ga dan niet lopen muggenziften dat je van passief roken misschien, eventueel, ooit nog eens, kanker zou kunnen krijgen.

sim-pel.

Dat de wereld ongezond is weet ik ook wel, maar dit is iets waar je zelf niet voor kiest en waar wel wat aan te doen is.
Dat probeer ik je duidelijk te maken.

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 10:50:

quote:
Originally posted by Donna

Mensen die het vreselijke trieste gedrag vertonen over rokers zoals een aantal dudes hier op dit forum doen zijn gelijk exit bij mij,tering hey,je zal zo'n jankerd in je bed hebben,nee manne(tjes) jullie kunnen beter wat miertjes gaan neuken

Wanneer vertoon je vreselijk triest gedrag ? Als je zegt dat je niet rookt en je het liefst hebt dat je vriendin dit ook niet doet ?

Mij een zorg dat iemand rookt, boeit me helemaal niks. Ik vind alleen dat de niet-rokers ook recht op bescherming hebben.

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 10:53:

haha, Donna

quote:

Dat de wereld ongezond is weet ik ook wel, maar dit is iets waar je zelf niet voor kiest en waar wel wat aan te doen is.
Dat probeer ik je duidelijk te maken.

je kiest er w�l zelf voor! niemand verplicht jou om in de rokers-coup� te zitten. niemand verplicht jou om naar het cafe of de discotheek te gaan.

bovendien mag in openbare gebouwen al niet meer gerookt worden. en als het wel mag dan is dat in afgesloten ruimtes.

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 10:59:

quote:

je kiest er w�l zelf voor! niemand verplicht jou om in de rokers-coup� te zitten. niemand verplicht jou om naar het cafe of de discotheek te gaan.

bovendien mag in openbare gebouwen al niet meer gerookt worden. en als het wel mag dan is dat in afgesloten ruimtes.

Als ik uit wil gaan is er geen alternatief voor een cafe of discotheek. Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk nooit een alternatief zal komen hiervoor, en het let mij ook niet om er niet naar toe te gaan.
Waar het mij om gaat is dat er ook nog nooit over nagedacht is om er een oplossing voor te zoeken, probeer eens iets: een rookvrije avond, discotheek waar niet gerookt mag worden ofzoiets.

Maar euh ik denk dat jij toebent aan een sigaretje Dus zullen we het hierbij laten ??

Posted by Donna on Sep-16-2002 11:05:

quote:
haha, Donna

Ach @ddicted,alleen als jij je aangesproken voelt mag je je gedrag tot het trieste benoemen,maakt me ook nie zoveel uit.

Zelfs in gelegenheden waar wel gerookt mag worden zitten mensen die kijken alsof je adolf hitler's handlanger bent als je een peuk opsteekt,k bied ze er altijd netjes 1tje aan dan,snap niet waarom ze zich dan zo ongemakkelijk voelen

Posted by MaGiK54 on Sep-16-2002 11:28:

Zo kan weer op het forum op me werk. Ze hadden de site ruim een maand geblokt. Scheelt weer een hoop peuken roken op me werk. Geen internet is meer peuken roken.

Posted by Donna on Sep-16-2002 12:21:

Goed voor de portomonee dus

Posted by eieregooie on Sep-16-2002 13:11:

quote:
Als ik uit wil gaan is er geen alternatief voor een cafe of discotheek. Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk nooit een alternatief zal komen hiervoor, en het let mij ook niet om er niet naar toe te gaan.
Waar het mij om gaat is dat er ook nog nooit over nagedacht is om er een oplossing voor te zoeken, probeer eens iets: een rookvrije avond, discotheek waar niet gerookt mag worden ofzoiets.

Moet je es in Den Haag gaan kijken... hangen overal van die posters "Rookvrij Swingen". Er wordt dus zeker wel aan gedacht... Maar volgens mij loopt ut voor geen meter... Als er echt zo'n behoefte was aan rookvrije uitgaansgelegenheden dan waren er echt wel meer geweest hoor...

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 13:20:

quote:
Originally posted by eieregooie

Moet je es in Den Haag gaan kijken... hangen overal van die posters "Rookvrij Swingen". Er wordt dus zeker wel aan gedacht... Maar volgens mij loopt ut voor geen meter...

ow nog nooit gezien, toch goed dat er aan gedacht wordt.

quote:

Als er echt zo'n behoefte was aan rookvrije uitgaansgelegenheden dan waren er echt wel meer geweest hoor...

Daar heb je ook wel gelijk in, komt natuurlijk ook omdat de gevolgen niet of niet direct merkbaar zijn.

Posted by Chicane on Sep-16-2002 13:36:

Ei, dat jasper zinnetje was voor Jappio bedoeld...

Posted by franzelare on Sep-16-2002 14:04:

ik rook eigenlijk alleen maar groente van eigen bodem want mijn mama zegt dat groente van eigen bodem gezond zijn

Posted by Joost008 on Sep-16-2002 14:16:

Nee ik rook ook nie en ben het ook nie van plan, soms met uitgaan krijg ik wel eens een peuk, maar verder dus helemaal niet.

Posted by Dj Lex on Sep-16-2002 14:59:

Ik rook ook niet, soms een sigaar op een feestje, maar dan de volgende dag heb ik aweer spijt, want de smaak en droge bek die je eraan overhoudt is verschrikkelijk.

Posted by MaGiK54 on Sep-16-2002 15:03:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik rook ook niet, soms een sigaar op een feestje

Hoe dikker hoe beter, mmmmm, zo nu en dan een vette sigaar is echt lekker.

Posted by Smirnoff on Sep-16-2002 15:13:

Ik "Rook" alleen met oud en nieuw een dikke sigaar om rotjes af te steken.

Posted by techno:logy on Sep-16-2002 15:38:

quote:
Originally posted by franzelare
ik rook eigenlijk alleen maar groente van eigen bodem want mijn mama zegt dat groente van eigen bodem gezond zijn

hehehe, ik rook zo af en toe een peukie
(tijdens het uitgaan)

Posted by John on Sep-16-2002 15:38:

zow..best verhitte discussies hiero over roken

maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben..
als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot.
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar..

Posted by Teknikol on Sep-16-2002 15:40:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

enne Teknikol: jij moet je niet verontschuldigen dat je rookt. Hooguit aan jezelf, maar niet aan anderen op een forum! (die zin van je 'jullie zullen me wel slap vinden'). Het roken hoort niet bij je persoonlijkheid, het is alleen een domme gewoonte

idd domme gewoonte, maar mensen zien het als een deel van je persoonlijkheid, of niet dan?

Posted by Donna on Sep-16-2002 15:50:

quote:
Originally posted by John
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar..

Like zoenen met een gast die heel de avond aan de drank zit lekkah is,of eentje met een gortdroge waffel van de pilluh,en iemand die aan de knoflook heeft gezeten en daar zelf geen erg in heeft....en zo is er altijd wel wat.

Zoenen doe je om t zoenen,niet om te constateren waar iemand met zn waffel aangezeten heeft,anders kun je t beter laten en de playmate van de maand op papier afkwijlen,weet je zeker dat er niks aan te pas gekomen is wat niet "fris" is,behalve de handen van de productie-medewerker die zich net heeft afgerukt boven dezelfde foto dan.....

Posted by TranceFool on Sep-16-2002 16:39:

Ik rook zelf ook niet, gewoon omdat ik het smerig vind en ook omdat het erg ongezond is. Wat betreft roken met uitgaan: Sommige discotheken hier in de buurt zijn heel erg slecht geventileerd. Eind van de avond als ik naar huis ga staan soms echt de tranen in mn ogen van de rook. Mn ogen kunnen daar gewoon nie echt tegen zo'n lange tijd. Dit is natuurlijk de fout van de discotheek en niet van de rokers . Verder heb ik er absoluut geen moeite mee als mensen in mn buurt roken.

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »