TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees Voetbal!!!!
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Tja, weinig hoop meer voor Utrech |
Maar thuis hebben ze nog altijd het publiek dat als 12de man fungeert. en de bal is rond dus heb altijd hoop 
Over en uit voor FC Utrecht....... 
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by mr.marcello Over en uit voor FC Utrecht....... ![]() Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by arrows hetzelfde geld voor heerenveen |
| Originally posted by mr.marcello Misschien Beckham bij Manchester United? Met vriendelijke groet. |
pfff, beetje jammer whehe
maar ja..was te verwachten. er zijn in nederland maar 3 clubs die nog enigszinds op europees niveau mee kunnen..nou ja 3.5 misschien..als vitesse een goeie dag zou hebben
| Originally posted by John pfff, beetje jammer whehe maar ja..was te verwachten. er zijn in nederland maar 3 clubs die nog enigszinds op europees niveau mee kunnen..nou ja 3.5 misschien..als vitesse een goeie dag zou hebben |
| Originally posted by mr.marcello Kom, laten we een beetje positief blijven!!!! Ik weet dat het moeilijk zal gaan worden voor alle UEFA-Cup klanten, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Enne Vitesse gaat in Boekarest wel een goed resultaat neerzetten (in tegenstelling tot SC Heerenveen)!!! Met vriendelijke groet. |
Hoop wel dat vitesse (die homo's jah
) wel doorgaan, al zal het heel moeilijk worden uit in Roemeni�.. ma ja
woeii!
4 punten uit 2 duels, juve thuis en newcastle uit,
lijkt mij niet zo slecht resultaat! Nou nog 2 x van kiev winnen, en dan ben je er in prinzip
gewoon 14 wedstrijden op rij ongeslagen in EUROPA!
mooi zo en die moffen ook allebei weer punten verspeeld..
heerlijke avond!
WOOHOOOO FEYENOOOOOOOOOORDDD
W00000000000000T

hope dat kiev nou niet wil winnen na die 5-0 nederlaag tegen juve...want je weet et nooit met oost-europeanen...vraag et maar aan heerenveen en utrecht
Ik vond het een super slechte wedstrijd...
...MAAR WE HEBBEN 3 PUNTEN yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Feyenoord naar de 2de ronde ole ole
| Originally posted by Gurian Ik vond het een super slechte wedstrijd... |
| Originally posted by mr.marcello Ach ja, het zijn de punten die tellen! Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by Gurian Daar heb je gelijk in maar het oog wil ook wat. Ik moet er niet aan denken als ik elke weer zo'n wedstrijd zie van de Eagles. Das echt nix aan dan |
Voospellingen voor vanavond?
Inter - Ajax 3-0
PSV - Arsenal 1-2
Ik zie het somber in ja.....
inter - @j@x 2-0
p$v - arsenal 1-3
denk ik dan.
Ik hoop dat PSV in topvorm is en dat ze Arsenal op een gelijkspel kunnen houden, maar ik vrees het ergste....
Ajax zou er moeten kunnen winnen, nu alleen nog effe waarmaken!
En als ze dan hebben gewonnen mogen ze net zoals mij voor het San Siro gaan staan (foto is van 1,5 jaar terug voor Inter-Vitesse voor de UEFA-Cup). 
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by Gurian Ik vond het een super slechte wedstrijd... ...MAAR WE HEBBEN 3 PUNTEN yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Feyenoord naar de 2de ronde ole ole |

| Originally posted by Nook inter - @j@x 2-0 p$v - arsenal 1-3 denk ik dan. |
psv - arsenal 2-1 | arsenal is in uitwedstrijden nooit goed, vooral in europees verband
inter - ajax 2-1 | in een supersaaie wedstrijd word het 2-1
Ajax gaat inter gewoon inmaken met 3-1...en Psv...ik denk dat ze gelijk gaan spelen.
Er jammer allemaal, die uitslagen van vanavond.... 
Met vriendelijke groet.
voor vanavond is het echt zaad jah, die uitslagen....psv(!) ziek hoor, ajax speelde een wedstrijd met een herkenbare wedstrijdstructuur, als je ze zelf niet maakt maken hun ze, simpel
feyenoord steekt hier natuurlijk gewoon bovenuit, duh

valt me een beetje tegen van het nederlands voetbal. alleen feyenoord steekt er een beetje boven uit, duh