TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat denk je dat het volgende nr is dat commercieel gaat!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by moogwai Nou ben ik maandag toch zeer toevallig bij een performance van Milk Inc geweest in mijn "stamdisco". (ja je moet toch iets op een paasmaandag )Het was wel lachen toen het "bandje of plaat of cd" vastliep.. toen moest Regi ineens improviseren en ging hij een beetje met z'n keyboard liggen kloten ![]() Het is allemaal niet echt live... ze draaien gewoon de platen en dan spelen & zingen ze een beetje mee. En Regi doet een beetje MC-en erbij.. Het publiek vind het allemaal prima, disco een volle bak en Milk Inc hebben weer een paar centen verdient... |
Re: Over commercieel gesproken
| Originally posted by Exhale Ik kwam vanmiddag thuis en wat vond ik op tafel. Een CD-single van Ferry Corsten met daarop Cry en Solstice. Deze single is promotie voor album System F - Out of the Blue en wordt gesponsord door Free Record Shop, Twix en MTV. BTW, Sensation (7 juli) heeft een Twix Talent Room |
Re: Over commercieel gesproken
| Originally posted by Exhale BTW, Sensation (7 juli) heeft een Twix Talent Room |

Re: Re: Over commercieel gesproken
| Originally posted by Bellie Hmmz wel relaxed,maaruh je spoort denk ik niet helemaal als je met je platenkoffertje naar SENSATION gaat om je skillz te laten zien. ![]() GREETZ!! |
Re: Re: Over commercieel gesproken
| Originally posted by magrec Ey hoe kom je aan die informatie???? |
| from Twix-cd De komende zomer is Twix bovendien op de beste Dance Events aanwezig met de TWIX Talent room? Heb jij je via Twix.nl aangemeld als dj, vj, styliste of visagiste? Dan laat je in de TWIX talent room zien wat je kunt en wie weet wordt je ondekt! Je vindt de Twix talent room op Sensation (7 juli), Trance Energy (29 september) en Innercity (29 december). |
De volgende plaat die commercieel gaat worden is denk ik Milk Inc. - Walk on water, of Darude - Sandstorm! LOL
Nee, Blaze feat. Plamer Brown - My beat Al meerdere keren op MTV en TMF gezien, WAS wel een vette plaat
Re: Re: Re: Over commercieel gesproken
| Originally posted by New Wave Noouuuu weetjuh, die gasten die dus blijkbaar niet sporen die hebben wel de kans om ondekt te worden. Ik ben net begonnen met de plaatjes en als ik de kans zou krijgen om in zo'n zaaltje te draaien(en zeker op sensation) zou ik mijn koffertje inderdaad meenemen ja. Maar dat is ieder zijn eigen keus. Nu ga ik ieder geval nog om lekker te STAPMEN..dhuuuuuuuugroeten. Techno Maniac |
Deze wordt zeker gecommercializeerd,ma het is dan ook de bedoeling,maar is dan ook zo goed niet!
sylver/forever in love
Ja jongens, effe terug naar het onderwerp van deze thread 
Ik heb net promo'tje van de nieuwe g-spott gehad, N.R.G. heet ie. Maakt een goeie kans voor commercie denk ik, alhoewel er best een stevige bass inzit.(in tegenstelling tot die g spott vs jose shit)
greetz,
TNG
Ja, die van G-Spott is wel geinig.
Ik zat net het blaadje Charts te lezen -----> Barthezz is vanavond te zien in Top of the Pops. Het moet toch echt niet nog triester worden!!!!
Re: Re: Re: Re: Over commercieel gesproken
| Originally posted by Cold He Bellie...hier ligt je toekomst, vergeet griekenland |

argggggghhhhhhhh, ik heb net barthezz gezien bij totp op bnn. Het was een performance a-la milk inc.
Bartje achter een keyboardje, 2 lekkere sletjes die aan het dansen waren en dan als klap op de vuurpijl een vrouwelijke dj die aan de knopjes aan het draaien was, en zels jawel, aan het scratchen was.(wat je raar genoeg niet hoorde??)
echt triest zeg....
greetz,
TNG
Ik heb ook eens Storm - time 2 burn gezien bij totp.
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.....erg jammer, maar Marc Spoon zette zichzelf enorm voor lul (deed 'ie op TE ook trouwens).
En is Mauro Picotto ook niet eens in de totp geweest???
ja picotto is er ook ooit geweest. Wat zou de rede zijn dat al die dance artiesten daar toch gaan staan? Zou geld een rol spelen, of gewoon de naamsbekendheid ofzo? Maar als je via totp naamsbekendheid opdoet ben je juist bekend bij allemaal kleine kinderen en rnb & rock freaks.
greetz,
TNG
Hij had al een goede naamsbekendheid...daar zou het dus niet om hoeven...dan lijkt mij dat hij het voor het geld doet.
Ik vind het jammer van hem...nu kan ik me ook voorstellen waarom al die gasten een paar jaar terug zo liepen te kankeren dat Wu-Tang commercieel ging. Nou boeit me dat helemaal niet, maar ik weet wat voor gevoel die fans moeten hebben gehad.
| Originally posted by tango argggggghhhhhhhh, ik heb net barthezz gezien bij totp op bnn. Het was een performance a-la milk inc. Bartje achter een keyboardje, 2 lekkere sletjes die aan het dansen waren en dan als klap op de vuurpijl een vrouwelijke dj die aan de knopjes aan het draaien was, en zels jawel, aan het scratchen was.(wat je raar genoeg niet hoorde??) ![]() echt triest zeg.... greetz, TNG |
),gaat bvb,altijd uit de kleren bij een optreden,de muziek trekt op nix,ma er komt altijd volk voor de act!
g spott vs jose
Hey misschien een nieuwtje, ik heb via mensen gehoord dat
g spott en jose een toko gaan runnen in Griekenland.
Misschien al bekend en is het oud nieuws......misschien gaat het al niet meer door, ik hoorde het van de producer van T-spoon.......toevallig 4 maanden terug............
Latorzz Techno maniac
deze thread roeleert
flight 643 is dus een hit geworden in ieder geval
, barthezz dus ook, en G-Spott N-R-G was ook redelijk commercieel 
En de volgende is dus Tiesto - In my Memory volgens mij. Maar ook hier geldt: CORRECTIE ME IF I'M WRONG!!!!!!!!
oceanlab - clear blue water
gaat commercieel trust me
onder het motto van een ouwe thread opgraven?
godd gingen ze toch ook op cd single uitbrenge ofzo? of heb ik dat maar gedroomt?
| Originally posted by John onder het motto van een ouwe thread opgraven? godd gingen ze toch ook op cd single uitbrenge ofzo? of heb ik dat maar gedroomt? |
| Originally posted by Biohazard oceanlab - clear blue water gaat commercieel trust me |

Ti�sto - In my memory is wel een nummer wat bij het grote
publiek aan kan slaan (Beetje Jammer)
Ma is Marco V - Godd niet een beetje hard??��
Ik vindt hem wel relaxt ma voor iemand die van die commerciele
shit houdt is ie denk ik te hard (Gulukkig ma
)
Ma der zijn ook mensen die via die commerciele troep de egte
goede trance ontdekken (like me
)
| Originally posted by Ding Chavez Dat is tie al ![]() Is al een tijdje te horen op 538, en zal me niks verbazen als de single al in de winkel ligt... |