TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Pages (3): « 1 2 [3]
Posted by ahp2002 on Oct-08-2002 22:37:
whehehe. altijd leuk zo'n NSB-achtig kliekje. beetje woorden verdraaien en met zn allen schoppen tegen iemand die een cynische opmerking maakt.
enige vorm van zelfkritiek is blijkbaar not done
Posted by Donna on Oct-09-2002 06:16:
| quote: |
Originally posted by Blik
hehe

goed, je hebt wel een punt, tiesto was maar een voorbeeldje, zet daarvoor in de plaats een andere populaire dj die jij wel heel goed vind, dan kies je denk ik toch wel voor die dj toch?
zo gaat het voor veel mensen in ieder geval wel, al was tiesto hier dan een slecht voorbeeld want dat is wel het beste voorbeeld van kuddevolk (het publiek dan h�)
correct me if I'm wrong again |
Kom eerst maar s met een voorbeeldje waar ik wat mee kan,zo gaat t niet lukken
Posted by Eye-Riz on Oct-09-2002 13:14:
Originally posted by ahp2002
whehehe. altijd leuk zo'n NSB-achtig kliekje. beetje woorden verdraaien en met zn allen schoppen tegen iemand die een cynische opmerking maakt.
enige vorm van zelfkritiek is blijkbaar not done |
zelfkritiek is kritiek over jezelf maken. ik ben daar erg goed in, en ben ook niet vies van kritiek over mij van een ander. Alleen moet die wel ergens op slaan, en moet t komen van iemand die weet waarover hij het heeft. Dat heb jij blijkbaar niet.
Wat jij van TA vindt moet je zelf weten, ik snap alleen niet dat jer er nog komt als je het niet leuk vindt. Zei je trouwens niet dat je je niet meer in de discussie zou mengen? Jij bent er dus zo eentje... zeggen dat ie weggaat, en vervolgens stiekem kijken of mensen toch nog wat over je zeggen.. sneu. Ook nogal sneu om het meteen op een kliekje te gooien. Lekker makkelijk, want dan hoef je het niet meer bij jezelf te zoeken.
Als je eens wilde weten hoevaak er door mensen hier alwel niet heftige discussies zijn gevoerd... Je doet net of niemand hier zijn eigen mening heeft.
Ben je nogal onzeker ofzo, dat je meteen in een complottheorie denkt? Of denk je dat je zo geweldig bent dat iedereen het nu over jou heeft?
Jij maakt een loze opmerking en daar wordt wat van gezegd. Niet door iedereen gezamenlijk, maar door iedereen apart. Omdat iedereen het recht heeft om wat te zeggen. Ja, ook jij. Het is jouw probleem dat je denkt dat iedereen nu tegen je is. Ik zou maar eens gauw van dat idee afstappen, anders kom je nog veel moeilijkheden tegen in dit leven, je maakt het jezelf zo niet gemakkelijk.
Posted by DjSuez on Oct-12-2002 20:52:
| Stel nou dat paul van dyk of tiesto niet op capital stond maar laten we zeggen, steve lawler was er dan net zoveel animo voor dit feest als nu? |
Om nog maar even hierop terug te komen, ik kan voor mezelf wel zeggen, dat ik liever 38 euro uitgeef aan een feest waarvan ik zeker weet dat ik een vette tijd ga hebben (en tja, tis uit de mode, maar dat heb ik nog steeds bij Tiesto..), dan dat ik dat uitgeef aan een feest waar ik misschien geen reet aan vind. Ik had hetzelfde met de Magik Muzik night, daar draaide Tiesto, en daar draaide Fijneman, en Dazzle, 3 vet goeie dj's, maar het publiek vond ik maar zuigen, en de sfeer ook, maar dat kan me dan toch een stuk minder schelen als dat er een klote dj staat met een goed publiek. Ik heb toen wel een geweldige avond gehad, maar tis dus op zich wel logischer dat mensen eerder naar een feest met voor hun bekendere namen.
Ik wil ook nog even zeggen dat ik vind dat in deze discussie iedereen echt alles verkeerd uit loopt te leggen zeg...niet normaal meer.
Posted by Miss Proximus on Oct-13-2002 12:51:
Originally posted by Bouma-Bros
Misschien wordt het inderdaad weer tijd voor een Engels avontuur.... Op vrijdag 6 december is de laatste Tiesto Solo in Godkitchen (Birmingham)... We zullen er eens over nadenken om daar een busreis naartoe te organiseren......! |
gezellie
Maar ik kom pas 15 december terug!! Of doen jullie voor mij een busreis naar berlijn dan?
Een vliegtuig is ook goed hoor 
to aph:
hey Timmetje..ben ik ook NSB-er?
wij hebben samen lekker staan stampen in de O vond je ook niet? Ik had t bere-gezellig!! (ff tussendoor)
to the rest:
Posted by arjoderoon on Oct-14-2002 21:51:
t komt vanzelf wel goed. de clubs die hun zaakjes goed voor elkaar hebben overleven het wel. tis gewoon een schifting. die clubs die geen goed concept hebben zullen verdwijnen. (denk ik)
dan maar hopen dat ook de kwaliteit blijft van die clubs...
Posted by ahp2002 on Oct-15-2002 21:46:
ok
tegen iedereen die ik beledigd heb. sorry
en omdat ik nou weer in deze thread iets schrijf. sorry
nou is t goed geweest
Pages (3): « 1 2 [3]