TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va ska ni göra under de kommande högtiderna?
Pages (3): « 1 2 [3]
Yuup! De e tråkigt... :/
De blir väl att man går runt lite i stan lr sitter hemma hos nån polare.
men ja har gjort de varenda nyårsafton , börjar bli lite tjatigt. 
hm på nyår blire förhoppningsvis firande me lucien foort bakom skivspelarna...lr i gbg hos en polare...
allhelgonahelgen???hm har varit va???e rätt säker på d så räcker å planera nyår....
inga andra partyn på g.....typ nått på Gorg lr så???
amnezia... vem drar du me till fokuseds fest så att säga?
hehe, halloween har varit ja 
vet inte riktigt...evt en polare hemmifrån....ac ville gå om han inte hade nått annat för sig oxå...det löser sig...e ju långt kvar..

| quote: |
| Originally posted by Glorie hihihihihi....ja just d tänkte inte på nils karlsson pyssling..hmm, ang d me festerna i sthlm... ok, det e 20? trist... |
ja har provat att komma in på ett 20-årsställe i sthlm när ja var 19.. å d var HELT kört....usch.. å fy för stockholmskrogar 
då hade vi stått i kö med i en timme, lagom upphetsande.. å vi försökte veeerkligen charma vakten.. å sa snälla
men d var totalstop.. hörde att den krogen inte finns längre iofs
i GBG var d helt annorlunda.. där fixa mina kompisar in mig på ett ställe där d var 25 för tjejer.. å ja e 22!
ja behöver inte oroa mig för nyår... ju.. ja har redan fixat biljett till Qontact i amsterdam.. knappast att ja ska till Fokused's fest 
partyhatten har ja redan haft på mig i två veckor typ.. ska bliii sååånt röööj
vi ska la börja på eftermiddan.. å sen festa från minst 19.00 till sju på morgonen den 1/1 
| quote: |
| Originally posted by Glorie ja behöver inte oroa mig för nyår... ju.. ja har redan fixat biljett till Qontact i amsterdam.. knappast att ja ska till Fokused's fest ![]() partyhatten har ja redan haft på mig i två veckor typ.. ska bliii sååånt röööj vi ska la börja på eftermiddan.. å sen festa från minst 19.00 till sju på morgonen den 1/1 |