TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va ska ni göra under de kommande högtiderna?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by robstar on Dec-14-2002 22:06:

Yuup! De e tråkigt... :/

De blir väl att man går runt lite i stan lr sitter hemma hos nån polare.
men ja har gjort de varenda nyårsafton , börjar bli lite tjatigt.

Posted by Amnezia on Dec-14-2002 22:54:

hm på nyår blire förhoppningsvis firande me lucien foort bakom skivspelarna...lr i gbg hos en polare...

allhelgonahelgen???hm har varit va???e rätt säker på d så räcker å planera nyår....

inga andra partyn på g.....typ nått på Gorg lr så???

Posted by Glorie on Dec-16-2002 13:59:

Party Hat

amnezia... vem drar du me till fokuseds fest så att säga?
hehe, halloween har varit ja

Posted by Amnezia on Dec-16-2002 17:18:

vet inte riktigt...evt en polare hemmifrån....ac ville gå om han inte hade nått annat för sig oxå...det löser sig...e ju långt kvar..

Posted by Gaby on Dec-16-2002 23:04:

quote:
Originally posted by Glorie
hihihihihi....ja just d tänkte inte på nils karlsson pyssling..

hmm, ang d me festerna i sthlm... ok, det e 20? trist...

Du som tjej behöver väl inte oroa dig?

Posted by Glorie on Dec-17-2002 00:18:

Party Hat

ja har provat att komma in på ett 20-årsställe i sthlm när ja var 19.. å d var HELT kört....usch.. å fy för stockholmskrogar
då hade vi stått i kö med i en timme, lagom upphetsande.. å vi försökte veeerkligen charma vakten.. å sa snälla men d var totalstop.. hörde att den krogen inte finns längre iofs

i GBG var d helt annorlunda.. där fixa mina kompisar in mig på ett ställe där d var 25 för tjejer.. å ja e 22!

ja behöver inte oroa mig för nyår... ju.. ja har redan fixat biljett till Qontact i amsterdam.. knappast att ja ska till Fokused's fest

partyhatten har ja redan haft på mig i två veckor typ.. ska bliii sååånt röööj vi ska la börja på eftermiddan.. å sen festa från minst 19.00 till sju på morgonen den 1/1

Posted by Gaby on Dec-17-2002 12:54:

quote:
Originally posted by Glorie

ja behöver inte oroa mig för nyår... ju.. ja har redan fixat biljett till Qontact i amsterdam.. knappast att ja ska till Fokused's fest

partyhatten har ja redan haft på mig i två veckor typ.. ska bliii sååånt röööj vi ska la börja på eftermiddan.. å sen festa från minst 19.00 till sju på morgonen den 1/1

PARTY!! Avis där...

Pages (3): « 1 2 [3]