TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - Review!
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Posted by Arstmak on Oct-20-2002 13:33:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien

LOL, dit is humor.

Posted by kolkiewolkie on Oct-20-2002 13:43:

HEHE, EINDELIJK kan ik weer op TA, kweet nie waarom maar dat lukte de laatste daagjes niet

anywayz, dat van die 13 uur had ik ook al bekeken

en ik vermoed dat dit voor mij een typisch TA avondje gaat worden, daar zoals het nou lijkt ik net zo solo kom als armin zn set... dus als je denkt: waarom blijft die kolkie dr bij staan, hijs alleen

kmoet nog VEEL uitzoeken over reizen enzo, klaat me (zoals ik dr nou over denk) NIET tegenhouden zuiver door het feit dat niemand anders uit mijn omgeving mee wil

Posted by eieregooie on Oct-20-2002 15:56:

quote:
Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien

Ja, ik had er ook al aan gedacht... Zal wel gewoon tot 10:00 uur zijn dan neem ik aan...

Posted by Jappio on Oct-20-2002 15:58:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

en ik vermoed dat dit voor mij een typisch TA avondje gaat worden, daar zoals het nou lijkt ik net zo solo kom als armin zn set... dus als je denkt: waarom blijft die kolkie dr bij staan, hijs alleen

aanspreken heeft geen zin hij verstaat je toch niet

H���������� ?

Posted by kolkiewolkie on Oct-20-2002 19:16:

quote:
Originally posted by Jappio
aanspreken heeft geen zin hij verstaat je toch niet

H���������� ?

WAT?

eikeltje

volgens mij wordt deze avond echt een niet te missen klassieker , en ik heb nou zelfs een voordeel bedacht van dat alleen gaan: niemand zeurt je aan de kop dat ze om 6 of 7 uur wegwillen; je kunt gewoon tot 10.00 of 11.00 uur blijven (en om 15.00 smiddags thuiskomen , damn de ju wat zal ik brak zijn )

Posted by ahp2002 on Oct-20-2002 21:43:

wel geinig, ralph barendse zal ook op dat feest rondlopen

dus als je nog ralphie b vraagjes hebt

Posted by Eye-Riz on Oct-20-2002 21:46:

ik kan niet, ik ben te vinden op een of ander kinky feest (door dat draaien kom je nog eens ergens, hihihi! )

Posted by Flipper01 on Oct-20-2002 21:49:

Ik zou er graag heen willen, maar zit vooral met vervoer..
Aangezien een hoop van mijn vrienden naar World Center Kleve gaan zal dat het waarschijnlijk voor mij worden.
Degenen die wel gaan wens ik alvast heel veel plezier!!

Posted by Opti on Oct-20-2002 22:40:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik kan niet, ik ben te vinden op een of ander kinky feest (door dat draaien kom je nog eens ergens, hihihi! )

aaahhh das die party van die poster toch? Hahaha, een kinky party, veel succes en wij willen fotos zien van dat feest

Posted by kolkiewolkie on Oct-21-2002 11:30:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik zou er graag heen willen, maar zit vooral met vervoer..
Aangezien een hoop van mijn vrienden naar World Center Kleve gaan zal dat het waarschijnlijk voor mij worden.
Degenen die wel gaan wens ik alvast heel veel plezier!!

als je nou met OV gaat kunnen we samen travellen oid . normaal zuigt OV behoorlijk, maar kostentechnisch bekeken is ut voor deze keer goedkoper om zo te gaan (we blijven nederlands )

Posted by magrec on Oct-21-2002 12:09:

13 uur ik zou er maar niet van uitgaan,
Ze kunnen de tijd ook pas na afloop een uur terug zetten....
Dat doen ze ook bij x-qlusive-.

Posted by MaGiK54 on Oct-21-2002 15:31:

quote:
Originally posted by magrec
13 uur ik zou er maar niet van uitgaan,
Ze kunnen de tijd ook pas na afloop een uur terug zetten....
Dat doen ze ook bij x-qlusive-.

Zal wel matig zijn

Posted by Asperge on Oct-21-2002 15:52:

quote:

(Met dank aan een oplettende Eau-forumbezoeker, dachten jullie nou echt dat ik hier zelf aan gedacht had )

wel handig want dan wordt er iig een uur extra uitgezonden

Posted by Donna on Oct-22-2002 14:19:

Hehe,hadden we t gister ook nog over,13 uur wordt echt te errug,12 gaan de meesten al niet volhouden.
Heb r wel zin in!
Sjeemz,na dik een week weer inet,upc kwam er dus snel achter dat de modem focked was

Posted by Chicane on Oct-23-2002 21:22:

Goed nieuws, ik heb morgen een leenwagen, een hele heuze Renault Kangoo! Ik zal dus zeker aanwezig zijn op dit heuze evenement samen met Yarnie en Pivot

Heb nog niet gehoord wat er met me cliotje gaat gebeuren, grote kans dattie total loss is

Posted by MaGiK54 on Oct-24-2002 12:17:

Meeting lijkt me wel op zijn plaats deze avond. Nu alleen de tijd en plaats ??

Posted by eieregooie on Oct-24-2002 12:50:

quote:
Meeting lijkt me wel op zijn plaats deze avond. Nu alleen de tijd en plaats ??

Nou, zeg maar wat...

Jij kent de Eau het beste denk ik

Posted by MaGiK54 on Oct-24-2002 15:20:

quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, zeg maar wat...

Jij kent de Eau het beste denk ik

Grote podium lijkt mij het beste, was met Paulus van Dyk ook een goede plek om te verzamelen. Tijd bepalen jullie maar, want ik weet nog niet hoe laat ik binnen ben

Posted by Flipper01 on Oct-24-2002 20:20:

Het is weer donderdagavond en In a State of Trance staat weer aan.. Een bepaalde TA probeerd me over te halen om toch naar Armin te gaan ipv Dana en Pavo @ World Center Kleve..
Ik begin steeds meer te twijfelen, jammer dat Den Haag zo'n end weg is anders had ik het wel geweten

Posted by kolkiewolkie on Oct-24-2002 22:04:

wat boeit die afstand nou man!

Posted by eieregooie on Oct-25-2002 02:21:

quote:
Grote podium lijkt mij het beste, was met Paulus van Dyk ook een goede plek om te verzamelen. Tijd bepalen jullie maar, want ik weet nog niet hoe laat ik binnen ben

Ik weet ook nog nie hoe laat ik er ben hoor... Maar denk dat het wel verstandig is om een beetje op tijd te komen

Meeste meetings zijn om een uur of 1 geloof ik... Of zich wel goeie tijd dacht ik zo...

Enneuh Flip, kom lekker naar Den Haag joh

Posted by Jappio on Oct-25-2002 02:44:

Oww.. ik heb echt zin in dit feest!!

Posted by Dj Lex on Oct-25-2002 11:35:

Ik heb ook zin, maar ga toch niet

Posted by Opti on Oct-25-2002 12:54:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb ook zin, maar ga toch niet

waarom niet?

Posted by Dj Lex on Oct-25-2002 16:33:

Uhm ja samenloop van omstandigheden. Vind het iig best kut, had graag gegaan