TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zwaar ongeluk in Den Haag
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
meer kan je niet doen Magik..
nogmaals heel veel sterkte, ook voor je zusje en pa!
Het is idd afwachten meer kan je niet doen.....hopen dat ze het haalt!
Hopen dat alles goed komt.
Heel veel sterkte!
veel sterkte gewenst voor de komende tijd!
hoop zoiets nooit mee te maken 
ik wens je 't beste
We kunnen er nu haast van uitgaan dat ze in leven blijft.
Nu komt het vraagstuk of ze uit coma komt en wanneer. En daarna kunnen we pas kijken hoe ze eruit komt en welk letsel ze eraan overhoudt. Maar we kunnen ervan uitgaan dat het een langdurige proces gaat worden, dat maanden in beslag gaat nemen.
een hobbel is genomen....nog een stuk of 10 te gaan....
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G een hobbel is genomen....nog een stuk of 10 te gaan.... |
damn...sprakeloos wordt je van zo'n bericht...
Echt heel veel sterkte, ook voor je familie!
Vandaag de bevestiging gekregen dat ze uit bijna op zeker uit coma komt, maar de vraag blijft hoe. Het blijft allemaal erg tweeslachtig, je bent blij dat ze eruit komt, maar angstig hoe ze eruit komt. We zijn al gewaarschuwd dat ze wellicht niks meer de rest van haar leven kan doen. Maar hier kunnen de artsen geen zinnig woord over zeggen, wellicht loopt ze over een jaar weer vrolijk rond. Dit beeld houden we ons dan mar ook voor.
Dit weekend gaat een hele spannende worden.
Heel spannend ja! Laten we op het beste hopen!
Originally posted by eieregooie Heel spannend ja! Laten we op het beste hopen! |
Sterkte ermee he?! HOpelijk gaat het allemaal goed komen.
t komt dan opeens heel dichtbij, zoiets, terwijl je altijd verwacht 'mij gebeurt zoiets niet'... veel sterkte!
Kerel, ik wens jouw en je familie heel veel succes....
Nou ik heb enig goed nieuws. Ze komt elke dag weer een beetje uit haar "slaap". Gisteren heeft ze geprobeerd haar ogen open te doen doordat ik een tekening bij me had van me zusje. Ik was erg blij, maar ik kon het niet meer uiten. Ik wist niet dat je emotioneel uitgebuit kon raken, zowel verdriet als blijdschap kan ik op dit moment niet meer uiten.
| Originally posted by MaGiK54 Nou ik heb enig goed nieuws. Ze komt elke dag weer een beetje uit haar "slaap". Gisteren heeft ze geprobeerd haar ogen open te doen doordat ik een tekening bij me had van me zusje. Ik was erg blij, maar ik kon het niet meer uiten. Ik wist niet dat je emotioneel uitgebuit kon raken, zowel verdriet als blijdschap kan ik op dit moment niet meer uiten. |
Ik kan me goed voorstellen dat je hier emotioneel helemaal kapot aan gaat.. Heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat ze er weer bovenop komt!
Jongens en meisjes
ik heb eindelijk eens goed nieuws, ze heeft vandaag voor het eerst haar ogen open gedaan en vanmiddag heeft ze me vaders gezicht afgetast, dus ze weet dat we aanwezig zijn. Of ze iets registreert met haar ogen weten we niet maar, we hebben weer eens reden om echt blij te zijn. Het begin is er eindelijk, maaar we hebben nog een lange weg te gaan.

das goed nieuws! ik hoop dat het zo blijft verbeteren,
nogmaals sterkte
Nogmaals het allerbeste! En ik hoop dat alles goed komt met je vaders vrouw.
Otte
Jeh das iig een hele goeie vooruitgang....hopelijk blijft ze zo doorgaan 
Beter!
zo gaat er toch nog iets goed op deze planeet!
sterkte
Ben ik de enige op dit forum of zijn jullie ook elke keer echt benieuwd of dat MaGiK54 iets positief heeft gepost als deze topic weer bovenaan staat.
Is echt vreemd om te merken hoe 'spannend' dat is. Spannend is misshien niet het goede woord, maar je begrijpt me wel, denk ik.
Nu is er dan eindelijk een grote stap vooruit gezet en ik hoop dat de volgende stappen ook groot mogen zijn, maar het is afwachten hoe iemand uit zo'n coma komt.
Enkele maanden geleden is het met een neef van mij erg goed gegaan terwijl hij toch ook wel een tijdje in coma heeft gelegen.
Nou dat is goed nieuws zeg!!
Ik hoop dat ze er niet te veel schade aan over heeft gehouden!!
Nogmaals veel sterkte toegewenst!!!