TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קניית מחשב חדש
Pages (3): « 1 2 [3]
אחי
קח זה האייסיקיו של שגיא
58334334
אבא שלו יגיד לך הכל
אחי, חכה שניה..
אם אתה משתמש בWin98
אז הוא תומך מקסימום ב 192
זכרון פנימי.
אם בXP
או ב200
תוסיף עוד 512.
ואתה לא תוכל לשדרג ל P4
כי הלוח אם לא יתמוך.
אז אני ממליץ במצב שלך לחסוך ולקנות מחשב חדש.
כי שדרוג לא ישתלם לטווח הארוך.
יש איזה כרטיס קול של הרקולס
משהו פצצה
הכי טוב בשוק
תברר!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.