TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קניית מחשב חדש
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by DjChook on Oct-13-2002 12:42:

אחי
קח זה האייסיקיו של שגיא
58334334

אבא שלו יגיד לך הכל


Posted by digit4lic on Oct-13-2002 12:47:

אחי, חכה שניה..
אם אתה משתמש בWin98
אז הוא תומך מקסימום ב 192
זכרון פנימי.
אם בXP
או ב200
תוסיף עוד 512.
ואתה לא תוכל לשדרג ל P4
כי הלוח אם לא יתמוך.
אז אני ממליץ במצב שלך לחסוך ולקנות מחשב חדש.
כי שדרוג לא ישתלם לטווח הארוך.


Posted by AnthemFreak on Oct-13-2002 12:49:

יש איזה כרטיס קול של הרקולס
משהו פצצה
הכי טוב בשוק
תברר!!!


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.