TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
chill 
Wilkommen HB. Als je maar niet begint over K.....

Yo thx allemaal, Bram ook, hij meent het niet zo.... :P
Heb er zin an 
There goes the neigbourhood 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hou je mond man met je semi-uitdagende praatjes, zoals ook op IRC. |
de spiegel liegt nooit, hehehe
| Originally posted by DJ_Siesta semi-wat?, tis toch zo de spiegel liegt nooit, hehehe![]() onee sorry, 't spijt me, gangster's 4 life snug (Y) |
| Originally posted by TranceFool ga jij es ff snel je graafmachine uit de zandbak halen...het wordt donker! |
dingen vervelen weetje, maar snuggle verveelt nooit
jaa!!! en maak zo'n mooi kasteel met van die ronde torentjes op de hoeken, zo eentje waar je erg trots op bent. dan spring ik effe in de zee en maak ik een vloedgolf die je kasteeltje in de diepte sleurt 
Nounou zeg, kan iedereen dan ff ophouden met het gedoe, gaan jullie het maar uitvechten in het siesta-thread
Ehrmmm... OMG, it's the pr0n king...
Welkom hierzo broed0r..!
Greetz,
AnSaNd/Afghang
| Originally posted by HBtje Nounou zeg, kan iedereen dan ff ophouden met het gedoe, gaan jullie het maar uitvechten in het siesta-thread |
| Originally posted by Switch jaa!!! en maak zo'n mooi kasteel met van die ronde torentjes op de hoeken, zo eentje waar je erg trots op bent. dan spring ik effe in de zee en maak ik een vloedgolf die je kasteeltje in de diepte sleurt |

| Originally posted by DJ_Siesta spring maar niet, dan schrik je alle chicks weg ![]() |
| Originally posted by Switch ont wat? ontpopt? |
| Originally posted by DJ_Siesta spring maar niet, dan schrik je alle chicks weg ![]() |
back on topic!!!!
| Originally posted by HBtje Nounou zeg, kan iedereen dan ff ophouden met het gedoe, gaan jullie het maar uitvechten in het siesta-thread |
scheer je weg jij vlegel, jij ketter, jij demoon
| Originally posted by DJ_Siesta ik had em net over de schutting gegooit bij de buren. dingen vervelen weetje, maar snuggle verveelt nooit![]() naja tis wel weer welletjes zo |
| Originally posted by SnuggLe Ik meen het Siesta, je mag het proberen hoor, maar je bent echt heel rap gebanned. De enige reden dat je nog terugkwam is omdat ik dat heb gezegd. De andere mods (ik heb het niet over Blik/eXos maar andere mods in het modforum) vonden een ban ook oke. Dus hoe je ff rustig en maak niet van die uitdagende cynische opmerking. Laatste waarschuwing. Je bent nl. niets anders aan het doen dat uit te dagen en proberen geflame los te krijgen. |
HBtjuh in tha houzze OE OE
hey! zijn de blaatbroodjes van bladerdeeg weer in de uitverkoop?
| Originally posted by DJ_Siesta vertelme es grote vriend, waar staat dat er niet geflamed mag worden, das toch part of forum huh? |
| Originally posted by New Wave Dat gepost tot aan de grens wordt zeer iri, niet alleen voor snuggle maar ook voor andere. |
| Originally posted by eieregooie Word... |
AUB on topic!