TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חשוב נא להיכנס !!!
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by luckystrike on Oct-18-2002 20:36:

quote:
Originally posted by Ariels
נתראה שם אחי, אל תשאל אתמול הייתי בסלסלה
בחיים שלי לא הלך לי כ"כ קל עם בנות ובגלל שיש לי חוש קצב כביכול יותר מהסתומות שם עשיתי 2 שעורים במכה

אח שלו אנחנו כנראה נהיה באננס במקום
יש מסיבת סגירה עם אלכוהול חינם בניגוד
למה שבדרך כלל שם וגם נגוון קצת - כמה זברה אפשר
למרות ששבוע שעבר היינו בפארנויה ...
בכל זאת אננננננננס היום


Posted by luckystrike on Oct-18-2002 20:37:

וחברה - מעכשיו שינוי מדיניות
בחיית יש פה באמת מלא מלא ספאם

ככה לצחוק מדי פעם זה סבבה אבל בוא נרגיע עם פוסטים
שהם באמת שטויות ולא קשורים לנושא
...


Posted by oDrori on Oct-18-2002 22:27:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחח עודד, אתה ראית אותי

אני נראה לך כמו בחור סרוט ?


ראסמי חן או ערן נראים הכי אינטליגנטים כאן


Posted by DjChook on Oct-19-2002 01:02:

עודד מה זה הסטיגמות האלה ?
אז מה עם יש לנו משקפיים ?!

חוץ מיזה אין מצב שערן, לומד שלוש ימים בשבוע, חולה ויינלים
אינטיליגנט...
סתם אחי הכל מאהבה

וגם רועי אינטיליגנט !, פשוט אצל רועי הכל בהגזמה

מוגזם לרוחב... מוגזם בציונים ... מוגזם בפוסטים... וכו וכו


Posted by Sniper on Oct-19-2002 01:39:

quote:
Originally posted by DjChook
עודד מה זה הסטיגמות האלה ?
אז מה עם יש לנו משקפיים ?!

חוץ מיזה אין מצב שערן, לומד שלוש ימים בשבוע, חולה ויינלים
אינטיליגנט...
סתם אחי הכל מאהבה

וגם רועי אינטיליגנט !, פשוט אצל רועי הכל בהגזמה

מוגזם לרוחב... מוגזם בציונים ... מוגזם בפוסטים... וכו וכו



חחחחח ד"א תחדש על האווטר


Posted by DjChook on Oct-19-2002 01:42:

חחח תודה, עכשיו הכל טוב, גם "החתימה" וגם האווטר


Posted by luckystrike on Oct-19-2002 03:37:

quote:
Originally posted by DjChook


וגם רועי אינטיליגנט !, פשוט אצל רועי הכל בהגזמה

מוגזם לרוחב... מוגזם בציונים ... מוגזם בפוסטים... וכו וכו


חחחחחחחחחחח

אפרופו רועי - מחר אנחנו קופצים לאריאל
בטוווח
יא חארות שעוד מישהוא יבוא !!!
צח אריק או מישהוא אחר מרעננה - לפחות אתם !

ולאן נעלם תומר כוס אמק


Posted by Hell_Copter on Oct-19-2002 16:21:

quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחח

אפרופו רועי - מחר אנחנו קופצים לאריאל
בטוווח
יא חארות שעוד מישהוא יבוא !!!
צח אריק או מישהוא אחר מרעננה - לפחות אתם !

ולאן נעלם תומר כוס אמק


תומר פה מסתובב לפעמים נראה לי
מדי פעם אני רואה אותו משאיר פוסט
אני ידבר איתו מחר בבית ספר מקסימום

עכשיו בקשר לללכת לאריאל אז טוב שלא נזכרת מאוחר מדי
כבר השעה 18:20 ועדיין לא התקשרת אליי
אני הולך למסיבת גיוס של חבר שלי עוד שעה ככה אז היום כבר אין מצב


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.