TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland Amsterdam DVD 2002
Pages (3): « 1 2 [3]
ahh ska be min brorsa dra ner allt det d�r.. =D .. fan s� fint.. ni har inte mer s�na filmer eller?.. bl� vill inte sitta p� uselt modem ju.. =(
| quote: |
| Originally posted by WoberT ahh ska be min brorsa dra ner allt det d�r.. =D .. fan s� fint.. ni har inte mer s�na filmer eller?.. bl� vill inte sitta p� uselt modem ju.. =( |
| Originally posted by WoberT bl� vill inte sitta p� uselt modem ju.. =( |
jag kan ju tyv�rr inte f� n�t annat �n modem h�r ute i bushen.. f�r hoppas att det kommer snart.. annars hade jag bytt upp mig direkt.. sitter 5h om dagen p� n�tet ju..*dyrt* har en teler�kning p� 3300:- som ligger o v�ntar p� mig.. usch.. fan hatar r�kningar..
Steve: ahh fy fan du hade en del.. =D f�r slita lite av dig n�ng�ng.. min brorsa har en ftp uppe.. kan skapa ett konto �t dig.. han har bara 2.5Mbit men b�ttre �n ingenting iaf.. =D
| Originally posted by WoberT jag kan ju tyv�rr inte f� n�t annat �n modem h�r ute i bushen.. f�r hoppas att det kommer snart.. annars hade jag bytt upp mig direkt.. sitter 5h om dagen p� n�tet ju..*dyrt* har en teler�kning p� 3300:- som ligger o v�ntar p� mig.. usch.. fan hatar r�kningar.. Steve: ahh fy fan du hade en del.. =D f�r slita lite av dig n�ng�ng.. min brorsa har en ftp uppe.. kan skapa ett konto �t dig.. han har bara 2.5Mbit men b�ttre �n ingenting iaf.. =D |
fan va surt....har filmen men kan inte titta p� den hos mig f�r det e n�tt cp men mediaplayern..vet inte va det e f�r fel...bara sett den en pluttig g�ng...b�ttre flashbacks �n fr�n den kan man v�l knappast f�...gah...
n�n dataexpert h�r i krokarna??????
instalkra en SVCD codec
borde g�ra tricket..
bara googla p� det...
| Originally posted by Amnezia fan va surt....har filmen men kan inte titta p� den hos mig f�r det e n�tt cp men mediaplayern..vet inte va det e f�r fel...bara sett den en pluttig g�ng...b�ttre flashbacks �n fr�n den kan man v�l knappast f�...gah... n�n dataexpert h�r i krokarna?????? |