TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings 31-12-02
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus niks Burger King! We gaan met z'n alleen broodjes gezond eten en anders gaan we wel hangen bij de stoeltjes die er overal staan Of anders bij departures hangen ghehehe |

| Originally posted by New Wave Wel bij China Air !!! ![]() Departure 3 was dat toch |
| Originally posted by Optimus honden voor wat??? |
Rinus: een redelijke kans, als er veel op het spel staat het risico niet nemen.
honden?? 
drugshonden bedoel je?
nou dat lijkt me sterk eigenlijk..
bovendien heeft de politie toch wel wat beters te doen rond oud&nieuw?
drugshonden????
nee man
Whehehe... Toen ik 15 was ofsow ging ik een keer naar Duitsland een weekje op vakantie met de trein en ik had een zakkie wiet bij me. Bij de grensovergang kwam er zo'n duitse agent met een hond door de trein... echt nie relaxed... En toen moesten we overstappen op een station in berlijk... heel dat perron bezaaid met politie en politie honden... Het zweet brak me uit
Maar waarom die knakkers daar allemaal waren weet ik niet...
Nu kan ik er wel om lachen, maar toen scheet ik echt 
| Originally posted by New Wave Ik ken echt niet wachten, dit wordt zooo hard raggen |

Btw, weet je hoe ranzig broodjes prepare (filet americain) sochtends zijn, als je net wakker wordt :]
| Originally posted by Teal'k Btw, weet je hoe ranzig broodjes prepare (filet americain) sochtends zijn, als je net wakker wordt :] |
brrrrrrrrrrrrr
van 00.00 tot 06.00 Adam Beyer & Chris Liebing

en vanaf 06.00 deze dude

jeetje, ik heb zin!!!

| Originally posted by AlFerox jeetje, ik heb zin!!! [/img] |
De schrans techno zit nog steeds in me kop...
wat een nacht.
Eerst wat gegeten en wat rondgestruind door Amsterdam, daarna meteen de eerste boot naar NDSM Warehouse gepakt. het was daar dus ook vrij rustig en koud binnen,beetje de boel verkennen en wat bier drinken kon het feest beginnen, eerst 12uur vuurwerk...leuk...magoed Beyer en Liebing draaiden ernstig lekker vond ik,heb geen moment stil kunnen staan (ik heb hier een klere dikke blaar aan mijn voet aan overgehouden omdat er een paperclip in mn schoen zat, kom ik net achter
) Was wel jammer dat Tim een poosje niet al te best was en heb hem daarom niet zo gek veel gezien op het feest.
Mooie lasershow,leuke mensen,goede lokatie, lekkere muziek..Kortom Awakeningsfeestje geslaagd op een paar kleine minpuntjes (glazen smorgens op,jassen niet al te best geregeld)
bz...nu rook ik er nog eentje en ga (proberen te) slapen.
net een pleuris reis achter de rug, maar was het zeker waard. AWAKENINGS was top.
In het begin van de avond wat rotzooi wezen trappen in amsterdam alvast wat eten en degelijke naar binnen gewerkt. Toen om een uur of 2330 de pond gepakt, en gvd wat was het koud.
Maarja eenmaal binnen helemaal los maar op een gegeven moment werd ik een beetje kut. En mijn god dat is de verwarmde tribune verschrikkelijk lekker.
Verder was alles goed geregeld alleen jammer dat er niks te eten ofzo was.
Top feest

| Originally posted by Rinus net een pleuris reis achter de rug, maar was het zeker waard. AWAKENINGS was top. In het begin van de avond wat rotzooi wezen trappen in amsterdam alvast wat eten en degelijke naar binnen gewerkt. Toen om een uur of 2330 de pond gepakt, en gvd wat was het koud. Maarja eenmaal binnen helemaal los maar op een gegeven moment werd ik een beetje kut. En mijn god dat is de verwarmde tribune verschrikkelijk lekker. Verder was alles goed geregeld alleen jammer dat er niks te eten ofzo was. Top feest |
Goeden dag.
Iedereen nog een fris nieuwjaar toegewenst!
Ja, Awakenings was wel leuk.
Alleen jammer dat ik al 3 dagen ziek was en zeer jammer dat dat uitgerekend met nieuwjaar moest zijn.
Ik ben dus gewoon gegaan want ik wild edit niet missen.
Over het algemeen ging het wel goed maar toen Chris Liebing alleen ging draaien toen ben ik gaan zitten want het ging niet meer.
Helemaal naar de tyfus
Maargoed.
THC + broer en ik waren van de eerste lichting.
Om 9 uru stonden we al op Steffi te stooiteren.
Daarna Bart Skils die excht een super lekker setje neerzette.
Mooie opbouw, lekker strakke plaatjes.
Daarna Adam Beyer....juist, wat kan je zeggen...hij draaide zijn style.
Lekker beuken waz da.
Toen back2back met Chris Liebing.
Super!!
Chris liebing als 1nalaatste was best beuken maarja, veel nieuws was het eigenlijk niet want het was bijna 6 uur van hetzelfde...niet verkeerd....maar wel beetje langdradig.
Toen de remus.......na, die gast zat op de +6/+8 te pitchen.....wat een debiel zeg....zooooooo snel.....ik kon het niet meer aan met me gare knars
Vuurwerk was super.
En het vuurwerk ging door met 6 fette lasers...damn dat was mooi zeg.
Hoop op volgende awakenings weer fit rond te lopen.
Tjoww!!
Owjha, was er iemand met een gloedje nieuwe dure Opel Omega of had iemand hem naast die auto geparkeerd? 
sow ik ben ook weer boven water!
was al met al een erg leuk feestje! Gewoon de hele nacht vrijwel knallen. Chris Liebing & Adam Beyer waren echt heeel goed bezig!
Alleen die Remus vond ik iets teveel van het goede, want zoals Tim al zei had ie het tempo er aardig inzitten. Sommige songs werden door dat tempo totaal verneukt vind ik, dat was beetje jammer. Zo verkrachtte hij ook nog stigmata 08 (b1)
Aan de organisatie schortte inderdaad het 1 en ander...
*Tot mijn verontwaardiging was er niets warms te krijgen!! alleen een broodje ham/kaas of een krentenbol. Nou ben ik misschien verwend ofzow maar dat vind ik gewoon te weinig. Maar goed daar was nog wel overheen te komen, alleen was om 0330 alles op!
*vee-vervoer op de boot!
maargoed voor mij heeft dit de pret niet vergald, want er werd gewoon super gedraaid!
| Originally posted by M5 *vee-vervoer op de boot! |
| Originally posted by Optimus das leuk man, lekker de wind in je gezicht in de kou *lekkerrrrrr* |
Vond het erg leuk, heb lekker kunnen dansen enzo
maar ik vond dit toch niet ��n van de betere 'awakeningsen'.
Ben heel veel aardige mensen tegengekomen maar toch vond ik het publiek een beetje raar? het leek wel of ze helemaal niet zo meegingen in de muziek. alleen rond 12 uur gingen de handjes de lucht in en was er echt ff een sfeertje. rest van de avond heb ik dat een beetje gemist.. maar dat kan ook aan mijn beleving liggen hoor
verder vond ik Liebing samen met Beyer �rg gaaf!! heel koel!! en dan het begin van hun set.. ignition key woooooooooooooow dat was mooi!
ze zouden op 6-decks draaien maar volgens mij zijn ze niet verder gekomen dan 4. het was ook niet echt laagjes stapelen zeg maar.
maar verder erg gaaf hoe ze zelf hun climaxen en breaks cre�erden 
leek af en toe wel op een live-act sommige platen werden door al het getruuk, effecten eroverheen, en combinaties met andere platen gewoon helemaal omgeturnd tot iets heel anders.
was echt heel mooi!
vond 6 uur beyer/liebing alleen iets te veel van het goeie. op het 1e uur van beyer na was het allemaal een beetje van hetzelfde.. wel leuk maar niet veel variatie.
had het op een gegeven moment wel een beetje gehad bij Liebing
Remus was toen wel een zeer welkome afwisseling en afsluiter. OMG wat was dat RAGGEN zeg

dat hoor je niet vaak hoor zoals hij draaide, heb hem nu 3x gehoord maar gisteravond was die het ergst 
had nog wel energie over dus heb lekker kunnen springen bij Remus 
ohja, die plaat die Liebing draaide met die sample van Eminem erin haha prachtig!! echt stoer man, hij had niet nog erger voor lul gezet kunnen worden 
brute dreunende plaat en dan versneld die sample erdoor zodat het net een kinderstemmetje lijkt: "nobody listens to techno, nobody listens to techno, nobody listens to techno etc"
en dat terwijl die hele NDSM uit zn dak gaat, het was gewoon echt sarcastisch 
ohja,
Dave Clarke - The Wolf is echt een vette plaat zeg!! woei
gister 3x gehoord..
bij bart skills, adam beyer, en adam beyer & liebing 
| Originally posted by AlFerox ohja, Dave Clarke - The Wolf is echt een vette plaat zeg!! woei gister 3x gehoord.. bij bart skills, adam beyer, en adam beyer & liebing |
hahaha dit is ook zo droog:

| Ja bij deze foto hoort eingelijk een verhaal Ik zat op een gegeven moment bij de WC's en ineens een gigantische knal uit een van die toiletten. Bleek er dus iemand gewoon door de muur heen geramt te hebben en op die manier naar buiten te zijn gegaan |