TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Hello !!
Who's going to Innercity out there???
I'm coming down from Canada...
please write in english if you answer me 
thx!!!

| quote: |
| Originally posted by grostrance Hello !! Who's going to Innercity out there??? I'm coming down from Canada... please write in english if you answer me ![]() thx!!! |
Ik ben ook van de partij, kaarten zijn nog niet/wel/iig binnenkort binnen....
Iemand een idee of er nog veel kaarten zijn??
Ik moet me maten nog ff overhalen dit weekend dusz
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Iemand een idee of er nog veel kaarten zijn?? Ik moet me maten nog ff overhalen dit weekend dusz |
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz veeeeeeel denk ik, er is nog niet zo heel veel reclame voor gemaakt dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken |
OK, net even kaarten gehaald...
ik ga er dus absoluut heen!!!
Ik zie jullie daar wel!
Twijfel nog, want wil naar een feestje nog in December en aangezien ik niet naar Qontact wil denk ik misschien aan IC.
| quote: |
| Originally posted by TimeportE nou daar zit je volgens mij mis.. op elke free record shop ging een grote poster vanaf de dag dat de voorverkoop begon.. ook zijn ze bezig met die poster actie.. ook door de bezetting van de main area komen er sneller mensen op af, tiesto en dana..? |
Ik ga waarschijnlijk ook
....zo snel mogelijk kaartjes halen
http://innercity.id-t.com/innercity...innercitski.wmv
I understand nothing..lol
and TranceFool est tu Laurent??? Le belge de bonzai?
Ho, and I bought my ticket for Innercity (w/ticketbox.nl), hoping to have fun 

| quote: |
| Originally posted by grostrance and TranceFool est tu Laurent??? Le belge de bonzai? |

| quote: |
| Originally posted by grostrance and TranceFool est tu Laurent??? Le belge de bonzai? |
, you like my tracks?
yeah!!!
anyone know any good place where I could sleep for 2/3 nights?
I'll probably be in Amsterdam near December 19/20 and leave holland
the 22!!
I hope to see some TA's @ Innercity 2002!!! should be nice!!

I speak french and a little bit english... lol

please check thus thread:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=52117
if you want to know anything else about hotels, traveling or whatever.....please ak it there 
Good luck 
| quote: |
| Originally posted by grostrance I speak french and a little bit english... lol |
IK MOET NOG KAARTJES HALEN GODVERRRRRRRRR (Theesaus, jij ook sl3t)
dankzegging!!!
hopen erop nahouden vermaak @ innercity !!!!!!

| quote: |
| Originally posted by grostrance dankzegging!!! hopen erop nahouden vermaak @ innercity !!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by basd I think someone used an automatic translator again |
| quote: |
| Originally posted by Optimus IK MOET NOG KAARTJES HALEN GODVERRRRRRRRR (Theesaus, jij ook sl3t) |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik nie? |
Rukkers
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Rukkers |
bruinschuivers!
maarreee, wel naar IC gaan Tim
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.