TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »


Posted by grostrance on Nov-05-2002 16:36:

Hello !!

Who's going to Innercity out there???

I'm coming down from Canada...

please write in english if you answer me

thx!!!


Posted by New Wave on Nov-05-2002 17:49:

quote:
Originally posted by grostrance
Hello !!

Who's going to Innercity out there???

I'm coming down from Canada...

please write in english if you answer me

thx!!!



Think 99% of all Dutch TA members....


Posted by Kamaya on Nov-05-2002 23:48:

Ik ben ook van de partij, kaarten zijn nog niet/wel/iig binnenkort binnen....


Posted by Joost008 on Nov-08-2002 16:22:

Iemand een idee of er nog veel kaarten zijn??
Ik moet me maten nog ff overhalen dit weekend dusz


Posted by DJ Bazz on Nov-08-2002 21:22:

quote:
Originally posted by Joost008
Iemand een idee of er nog veel kaarten zijn??
Ik moet me maten nog ff overhalen dit weekend dusz


veeeeeeel denk ik, er is nog niet zo heel veel reclame voor gemaakt dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken


Posted by TimeportE on Nov-08-2002 21:59:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
veeeeeeel denk ik, er is nog niet zo heel veel reclame voor gemaakt dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken

nou daar zit je volgens mij mis.. op elke free record shop ging een grote poster vanaf de dag dat de voorverkoop begon.. ook zijn ze bezig met die poster actie.. ook door de bezetting van de main area komen er sneller mensen op af, tiesto en dana..?


Posted by Kamaya on Nov-09-2002 17:07:

OK, net even kaarten gehaald...


ik ga er dus absoluut heen!!!



Ik zie jullie daar wel!


Posted by Dj Lex on Nov-10-2002 14:48:

Twijfel nog, want wil naar een feestje nog in December en aangezien ik niet naar Qontact wil denk ik misschien aan IC.


Posted by DJ Bazz on Nov-10-2002 19:48:

quote:
Originally posted by TimeportE
nou daar zit je volgens mij mis.. op elke free record shop ging een grote poster vanaf de dag dat de voorverkoop begon.. ook zijn ze bezig met die poster actie.. ook door de bezetting van de main area komen er sneller mensen op af, tiesto en dana..?


daar zit ook wel wat in, maar ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat het nou zo hard loopt, maar goed het is nog vroeg


Posted by TranceFool on Nov-11-2002 15:35:

Ik ga waarschijnlijk ook ....zo snel mogelijk kaartjes halen


Posted by grostrance on Nov-11-2002 17:53:

http://innercity.id-t.com/innercity...innercitski.wmv

I understand nothing..lol

and TranceFool est tu Laurent??? Le belge de bonzai?

Ho, and I bought my ticket for Innercity (w/ticketbox.nl), hoping to have fun


Posted by Flipper01 on Nov-11-2002 19:12:

quote:
Originally posted by grostrance
and TranceFool est tu Laurent??? Le belge de bonzai?

Really cool that you are comming to Holland!!
Trancefool is just a fan of Laurent


De reden is bekend geworden waarom Poetin zijn staatsbezoek aan Nederland heeft afgezegd....
Kijk maar:

The reason why Poetin has cancelled his visit to Holland has been announced.
Just have a look:

Low res. Windows Media formaat. http://innercity.id-t.com/innercity...rcitski-low.wmv
High res. Windows Media format. http://innercity.id-t.com/innercity...innercitski.wmv
Origineel.Zwaarste versie. High res. Mpeg (voor Mac) http://innercity.id-t.com/innercity...innercitski.mpg


Posted by TranceFool on Nov-11-2002 19:38:

quote:
Originally posted by grostrance

and TranceFool est tu Laurent??? Le belge de bonzai?



Yes i am , you like my tracks?


Posted by grostrance on Nov-11-2002 22:50:

yeah!!!

anyone know any good place where I could sleep for 2/3 nights?

I'll probably be in Amsterdam near December 19/20 and leave holland
the 22!!

I hope to see some TA's @ Innercity 2002!!! should be nice!!



I speak french and a little bit english... lol


Posted by TranceFool on Nov-12-2002 17:58:

please check thus thread:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=52117

if you want to know anything else about hotels, traveling or whatever.....please ak it there

Good luck


Posted by Flipper01 on Nov-12-2002 18:43:

quote:
Originally posted by grostrance
I speak french and a little bit english... lol

Start practicing on your English because our French is really bad


Posted by Opti on Nov-12-2002 19:45:

IK MOET NOG KAARTJES HALEN GODVERRRRRRRRR (Theesaus, jij ook sl3t)


Posted by grostrance on Nov-13-2002 03:02:

dankzegging!!!

hopen erop nahouden vermaak @ innercity !!!!!!


Posted by basd on Nov-13-2002 08:15:

quote:
Originally posted by grostrance
dankzegging!!!

hopen erop nahouden vermaak @ innercity !!!!!!

I think someone used an automatic translator again


Posted by grostrance on Nov-13-2002 12:42:

quote:
Originally posted by basd
I think someone used an automatic translator again



hahaha

yeah... and it's worst than babelfish/altavista...

:P


Posted by New Wave on Nov-13-2002 15:37:

quote:
Originally posted by Optimus
IK MOET NOG KAARTJES HALEN GODVERRRRRRRRR (Theesaus, jij ook sl3t)


Ik nie?


Posted by Opti on Nov-13-2002 23:31:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik nie?


jij komt toch wel, dus om jou hoef ik me geen zorgen te makewn


Posted by eXos on Nov-14-2002 00:04:

Rukkers


Posted by New Wave on Nov-14-2002 09:14:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Rukkers


bruine-snor slet


Posted by Opti on Nov-14-2002 09:56:

bruinschuivers!

maarreee, wel naar IC gaan Tim


Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.