TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
חופשי תכירו לי כוסיות מרעננה בגיל שלי

| quote: |
| Originally posted by Sniper ומה תגיד על דיזלל??? כל גינס שלהם עולה איזה 500 |
אפשר לחשוב
חחחחחחחחחח
חוטיני
סתם מאעפן... גם ככה
אתה דופק נאד רטוב
כל המכנסיים נהיות חומות
| quote: |
| Originally posted by Ariels אתה דופק נאד רטוב כל המכנסיים נהיות חומות |
| quote: |
| Originally posted by Ariels אפשר לחשוב חחחחחחחחחח חוטיני סתם מאעפן... גם ככה אתה דופק נאד רטוב כל המכנסיים נהיות חומות |
| quote: |
| Originally posted by Ariels אפשר לחשוב חחחחחחחחחח חוטיני סתם מאעפן... גם ככה אתה דופק נאד רטוב כל המכנסיים נהיות חומות |
חחחחחחח
ראסמי שלא הייתי לובש חוטיני...
זה נראה לי הכי מצייק בתחת שיש
| quote: |
| Originally posted by NyKoN דיזל זה הומואים ולהומואים יש תקציב |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio לי יש ג'ינס דיזל אתה קורא לי הומו? |

אם מדברים על דיזל אז קניתי אתמול 2 דיזל
ושתי גינסים מפול אנד בר
סעממק 500 שקל כל דיזל
!!
חפיף פינקתי את עצמי
| quote: |
| Originally posted by NaOren חחחחחחח ראסמי שלא הייתי לובש חוטיני... זה נראה לי הכי מצייק בתחת שיש |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום וזה הכי נוח שבעולם... תנסה, כדאי לך..חחח |
| quote: |
| Originally posted by NaOren סבבההה יש לך להלוות לי איזה אחד? משהו מנומר ? |
בלי שום קשר להומואים
גם בנים שלובשים חוטיני אומרים שזה מגניב כזה
ולא, לא ניסיתי
| quote: |
| Originally posted by NaOren סבבההה יש לך להלוות לי איזה אחד? משהו מנומר ? |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC חחחחחחחחחחחחחח לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין??? או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש???? |
מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז.........
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC מממממממממממ אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים....... רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים.......... נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני..... אם הייתי בת אז סבבה אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן! אז......... |
הלכתי עם חברים מפיתוח למסיבה והם לבשו חוטני ומכנסי ג'ינס מתרחבות כאלה
כמו הומאים...חחח למרות שהם לא
בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים
אני לא מבין איך בנות מסוגלות ללכת עם הדבר הזה
זה נראה הכי לא נוח בעולם...
כאילו זה מציק לך כל הזמן לא?
זה מה שנקרא ווג'י תמידי.
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?

| quote: |
| Originally posted by Scorchio איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה? |
צח צודק!!! מהפעם או פעמיים שאני ניסיתי זה הדבר הלא נוח שיכול להיות. פעם אחת הלכתי למסיבת יום הולדת לידידה שלי וסתם קנו לי חוטיני ליום הולדת שנה שעברה אז אמרתי יאללה אני ילך איתו בקיצר זה היה סיוט!!! אני רציתי למותתתת אם אז היה לי אוטו הייתי נוסע הביתה ומחליף
וטנגה כןן אני חולה עליהם!! אבל יש אצלהם בעיה אם תלובש מיכנס טיפה צמוד אז הם לפעמים ניכנסים לתחת ואז זה כמו חוט
חחח
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים |
אורררןןןןןןן אםםםם אתתתהההה ללאאאא ממפפפסססיייקקקק לכתוובבבבבב כככהההההה אאאננניייייי יייישששבבבוווררר לךךךךך אתתתתת העצצממותתת!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אורררןןןןןןן אםםםם אתתתהההה ללאאאא ממפפפסססיייקקקק לכתוובבבבבב כככהההההה אאאננניייייי יייישששבבבוווררר לךךךךך אתתתתת העצצממותתת!!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.