TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by m0sh on Oct-26-2002 21:07:

חופשי תכירו לי כוסיות מרעננה בגיל שלי


Posted by NyKoN on Oct-26-2002 21:52:

quote:
Originally posted by Sniper
ומה תגיד על דיזלל???
כל גינס שלהם עולה איזה 500


דיזל זה הומואים ולהומואים יש תקציב


Posted by Ariels on Oct-26-2002 21:53:

אפשר לחשוב
חחחחחחחחחח
חוטיני
סתם מאעפן... גם ככה
אתה דופק נאד רטוב
כל המכנסיים נהיות חומות


Posted by NyKoN on Oct-26-2002 21:55:

quote:
Originally posted by Ariels
אתה דופק נאד רטוב
כל המכנסיים נהיות חומות



חחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-27-2002 06:15:

quote:
Originally posted by Ariels
אפשר לחשוב
חחחחחחחחחח
חוטיני
סתם מאעפן... גם ככה
אתה דופק נאד רטוב
כל המכנסיים נהיות חומות



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי אתה שרוט!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Sniper on Oct-27-2002 12:59:

quote:
Originally posted by Ariels
אפשר לחשוב
חחחחחחחחחח
חוטיני
סתם מאעפן... גם ככה
אתה דופק נאד רטוב
כל המכנסיים נהיות חומות



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוט אתה

מממ לדעתי חוטיני זה ממש לא נוח מניסיון
בעעע זה כאילו תלובש תחתון רגיל וניכנס לתחתואתה מנסה להוציא אותו כל הזמן


Posted by NaOren on Oct-27-2002 13:55:

חחחחחחח
ראסמי שלא הייתי לובש חוטיני...
זה נראה לי הכי מצייק בתחת שיש


Posted by Scorchio on Oct-27-2002 14:01:

quote:
Originally posted by NyKoN
דיזל זה הומואים ולהומואים יש תקציב


לי יש ג'ינס דיזל
אתה קורא לי הומו?


Posted by Hell_Copter on Oct-27-2002 14:02:

quote:
Originally posted by Scorchio
לי יש ג'ינס דיזל
אתה קורא לי הומו?


אני קורא לך הומו...
סתם

הוא התכוון שהמעצבים יענו הומואים ויש להם מחיר


Posted by Sniper on Oct-28-2002 05:54:

אם מדברים על דיזל אז קניתי אתמול 2 דיזל
ושתי גינסים מפול אנד בר

סעממק 500 שקל כל דיזל
!!
חפיף פינקתי את עצמי


Posted by Tarantula on Oct-28-2002 16:41:

quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
ראסמי שלא הייתי לובש חוטיני...
זה נראה לי הכי מצייק בתחת שיש


חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום
וזה הכי נוח שבעולם...
תנסה, כדאי לך..חחח


Posted by NaOren on Oct-28-2002 16:46:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום
וזה הכי נוח שבעולם...
תנסה, כדאי לך..חחח


סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ?


Posted by Tarantula on Oct-28-2002 16:51:

quote:
Originally posted by NaOren
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ?


אייככסססס מנומר!@#!$%
מה נראה לך שאני...


Posted by DjChook on Oct-28-2002 16:56:

בלי שום קשר להומואים

גם בנים שלובשים חוטיני אומרים שזה מגניב כזה


ולא, לא ניסיתי


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-28-2002 17:13:

quote:
Originally posted by NaOren
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ?


חחחחחחחחחחחחחח
לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין???
או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש????


Posted by Sniper on Oct-28-2002 17:16:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין???
או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש????




חחחח כן אחי יש חוטיני מיוחד לגברים כאילו של אישה אין מקום בשביל החבילה
ממ אורן (נאור) אם תרוצה אחי אני יכול להביא לך את שלי, אני לא לא לובש חוטיני ולדעתי זה מה זה לא נוח


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-28-2002 17:21:

מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז.........


Posted by Sniper on Oct-28-2002 17:35:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז.........




Posted by m0sh on Oct-28-2002 17:38:

הלכתי עם חברים מפיתוח למסיבה והם לבשו חוטני ומכנסי ג'ינס מתרחבות כאלה

כמו הומאים...חחח למרות שהם לא

בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים


Posted by Scorchio on Oct-28-2002 18:39:

אני לא מבין איך בנות מסוגלות ללכת עם הדבר הזה
זה נראה הכי לא נוח בעולם...
כאילו זה מציק לך כל הזמן לא?
זה מה שנקרא ווג'י תמידי.
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?


Posted by DjChook on Oct-28-2002 22:00:

quote:
Originally posted by Scorchio
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?



ר-א-ס-מ-י

חחחח נראה לי יש לי בבית משהו כזה של אח שלי של
VICTORIA SECRET

או שזה
VICTOR

צריך לבדוק

חחח


Posted by Sniper on Oct-29-2002 06:25:

צח צודק!!! מהפעם או פעמיים שאני ניסיתי זה הדבר הלא נוח שיכול להיות. פעם אחת הלכתי למסיבת יום הולדת לידידה שלי וסתם קנו לי חוטיני ליום הולדת שנה שעברה אז אמרתי יאללה אני ילך איתו בקיצר זה היה סיוט!!! אני רציתי למותתתת אם אז היה לי אוטו הייתי נוסע הביתה ומחליף

וטנגה כןן אני חולה עליהם!! אבל יש אצלהם בעיה אם תלובש מיכנס טיפה צמוד אז הם לפעמים ניכנסים לתחת ואז זה כמו חוט


Posted by divx-master on Oct-29-2002 12:01:

חחח

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים


חחחחח זהוו אני לאא מביןן אתת זההה במשךךך שניםםם אנשייםם נאבקווו עם התחתונים שגלשו להםם לתוךךך התחתת וזהה שייאא המציקק

עכשיוווו הםםם בכוונהה דוחפים את זה ???1



לא מבין את זה

אבלל בכלל מקרההה זהה טובבב שזה הומצאא כי זהה שיאא היפהה על בנותתת

ישש לי אחת בשיכבה היא מאורסת או משהו כזה לא הבנתי תקטע שלה הקיצרר יש לה חוטיניייי שהואא חוט דנטלייי בקושיי רואיםם אותו ...1


חפפיףףף שתיהיה בריאהה


Posted by Scorchio on Oct-29-2002 13:11:

אורררןןןןןןן אםםםם אתתתהההה ללאאאא ממפפפסססיייקקקק לכתוובבבבבב כככהההההה אאאננניייייי יייישששבבבוווררר לךךךךך אתתתתת העצצממותתת!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Oct-29-2002 13:37:

quote:
Originally posted by Scorchio
אורררןןןןןןן אםםםם אתתתהההה ללאאאא ממפפפסססיייקקקק לכתוובבבבבב כככהההההה אאאננניייייי יייישששבבבוווררר לךךךךך אתתתתת העצצממותתת!!!!!!


זה אלון קודם
ותרגע אחי לא קרה כלום


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.