TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- honor
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by robstar Haha! va fult! Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr S�tLeif anv�nder ja r�tt flitigt. Men favoriten e KonkelBerra. fulaste! haha |

..och jag s�ger v�ldigt ofta mongo...n�t som inte e bra f�r dom som verkligen e det
Tv�ngsord... har ett par:
jag brukar rabbla minst ett tiotal svordomar och k�nsord i str�ck n�r jag tokar p� n�got... �r jag riktigt avancerad sl�ngar jag i lite prefix ox� s� att det l�ter som att jag faktiskt s�ger en mening.
Sen n�got nytt jag l�rt mig som s�kert �r skitgammalt ute i f�rorterna.... Abou!
| Originally posted by robstar Haha! va fult! Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr S�tLeif anv�nder ja r�tt flitigt. Men favoriten e KonkelBerra. fulaste! haha |
Jag e ganska flitig p� att anv. det ordet sj�lv
s�t ass�.
iNte ABou heller, N�r anv�nder man det? 
hoho
h�h�h�h�
Japps...Ass� om n�n polare g�r n�tt ruttet s� blir de ofta att man s�ger: H�rr� Rejdar nu f�r du lugna dej , n�tt i den stilen.
| iNte ABou heller, N�r anv�nder man det? |
| ett tag k�rde ja me.. "Nu undrar ni varf�r jag gjorde s�d�r, men jag ville bara g�ra er uppm�rksamma p� att gula sidorna finns p� internet. men det e ganska l�ngrandigt att s�ga hela tiden... |

| sen brukar ja s�ga "Weeeeeeeeee" |
mmm weeeeee
det e roligt att s�ga 
| Originally posted by Glorie mmm weeeeee det e roligt att s�ga |
Vizay, va sa du? Come again...

Jag har inte hittat ett enda ord som inte g�r att ers�tta med abou... v�rsta universalordet.
| Originally posted by Aendy Jag har inte hittat ett enda ord som inte g�r att ers�tta med abou... v�rsta universalordet. |

| Originally posted by Vizay n�stan somsmurf menar du? ![]() gonads in the lightning, in the lightning in the niiiiight �hh ingen ide � f�rklara, h�r e flashen ![]() http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.html |
| Originally posted by SteveTranz4ever S� det �r s� d�r Glorie l�ter n�r hon s�ger weeeee ? |
eller hur? 
(hahhahahahahahahhahahah, hade inte sett d d�ra....
vf betyder gonads � strife? 
Glorie: kolla p� bilderna...dra lite slutsatser � sl� sen upp det 
Abou �r ett ord jag ratat totalt.
Abou �r turkiska och betyder "fan" eller "helvete" f�r dom som inte visste det. �r m�ktigt tr�tt p� det eftersom det anv�nds generellt av kaxiga ungdomsg�ng och �r en del av den s� kallade "rinkebysvenskan"....ok att ta ord fr�n andra spr�k och inlfuera svenskan...helt ok..men det d�r har g�tt f�r l�ngt...svenskar som bryter f�r att det �r coolt... n�he...det �r itne min grej...hoppas ingen tar illa upp 
| Originally posted by Vizay ass� de e s� mycke s�nna grejjer man s�ger men jag kan inte riktigt dra mig till minnes exakt vad jag s�ger, de slinker ur en av ren vana typ ![]() jag har iofs en d�lig vana....jag s�ger lol ute i verkliga livet, en skada jag f�tt av att sitta och spendera f�r mycket tid p� irc men jag f�rs�ker v�nja mig av med det |
Re: hihi
| Originally posted by Glorie Vizay, weeeeeee..... tack ![]() du skulle bara veta vart den kommer i fr�n... hehehhe ![]() ![]() ![]() |
Dj exon, f�r F*n
Shhhhhhhhhh! 
Re: Re: hihi
| Originally posted by Dj_ExOn *Kill Hj�rna Spinner Ig�ng* |
fan d�.. svenska delen funkade inte f�r mig ig�r kv�ll... ingen aning varf�r s� jag har ju missat en massa roligt h�r.
fick ta och skratta nu till frukosten ist�llet kl 15.00...
Smurf anv�nde vi en hel del f�rut jag och mina polare.. Leif kom upp en hel del ocks�.. veet efan va vi f�tt de fr�n, men det bara kom upp.... mongo m�ste v�ll alla ha anv�nt n�r det var "inne"... klart man anv�nder det fortfarande lite, men inte som f�rut.
hmm.. vi gjorde om en del ord ocks�, kan dock inte komma p� vilka nu bara... var ju ett tag sen man gick i skolan nu och det var mest i skolan vi anv�nde allt.
och n�r skall du ber�tta om dig sj�lv d� Glorie?
dbl, det kommer det kommer.. kommer nog inte g�ra n�n stor sak av det l�ngre.. som ja planera...
ja skriver bara namn, occupation � s�... � sen slipper ja h�ra ert gn�ll 
Lol!
H�ll jag p� och f�rs�ga mig eller? 
knas & skevt s�ger ja ocks� en massa

allt e det just nu...
bl� 
ja kom p� ytterligare ett ord ja brukar s�ga
tryna
hehe... betyder typ att man ligger � softar/slappar/gosar/slaggar
u name it i s�ngen
eller vartsom

tryna... t�nker mer p� en gris �n att slappa
heh min polare drog en sk�n grej h�romveckan som vi har b�rjat anv�nda en del...
ere n�n som h�rt ordet chipsmongo f�rut?