TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
Heb me uitnodiging ook binne, weet nog niet of ik ga, op dit moment denk ik niet, voel me kut en heb ff geen zin
Carramba lex...jij haalt mij ook niet echt over ik heb nl nog geen kaartje voor teqnology en ik zit hier eigenlijk wel een beetje over te denken...als ik maar lang genoeg wacht met beslissen is teqnology toch al uitverkocht, als ik eerlijk heb ik veel meer zin in zo'n (re;atief)klein gezellig feestje in een supergaaf kasteel...
Ik kan niet !!! 
Zal wel 2003 worden 
| quote: |
| Originally posted by Optimus *leest SMSje van 10 augustus terug* de knuppel staat klaar hoor, Alex |
ik kom wel hoor, staat nix anders die datum, kmoet alleen even creatief met vervoer zijn, maar dat komt wel goed...
ik zit smiddags dan in Rheden.... teringjantje, das maar 10 km or so van Arnhem af.... (ziet mogelijkheden)... komt wel goed dus
kheb uitnodiging (zowel meel als post) al een weekie binnen ofzo
wordt weer een kick-ass party, denk zelfs de laatste TA-meeting voor mij alvorens ik (hopelijk) ga afstuderen (in buitenland
)
Ik kom waarschijnlijk ook wel... Weet alleen nog niet met wie, dus is nog ff afwachten...
| Originally posted by kolkiewolkie ik zit smiddags dan in Rheden.... teringjantje, das maar 10 km or so van Arnhem af.... (ziet mogelijkheden)... komt wel goed dus |

Ik ga ook zeker weten, heb mijn uitnodiging per post nog niet binnen maar ik heb dat weekend al tijden vrij gehouden... Heb er nu alweer zin in !
| had gehoopt dat je het vergeten was |

ik wil jullie de volgende foto's ook niet onthouden:
close up van Sebastiaan 

en...
zie hier het bewijs dat de dj's die avond de plees hebben lopen schrobben:

ik al helemaal schrikken, waar is dat emailtje! bleek die al een dag in mijn junkmailte staan.. grrrr... maar ik ga zo eff email terug schrijven, eff eerst iemand bellen of hij interesse heeft om ook mee te gaan, is ook TA btw (nie meer echt actief)..
| Originally posted by Eye-Riz Jij zit dan trouwens dus bij Sebastiaan in de klas? t Broertje van Cathelijne (Nexus bestaat uit 5 man) Even een fotootje opzoeken, hihihi ![]() |

maarreee Cathelijne hoorde toch bij Bemmel?
dezelfde zus, alleen andere broertje jongens?
| Originally posted by Optimus maarreee Cathelijne hoorde toch bij Bemmel? dezelfde zus, alleen andere broertje jongens? |

| Originally posted by Eye-Riz hierbij check of het inderdaad Sebastiaan is (die rechter is zijn zusje) |
, en het vervolgens presteerde alsnog de verkeerde (overigens wel goede) cd in de handen te drukken
| Originally posted by Optimus maarreee Cathelijne hoorde toch bij Bemmel? dezelfde zus, alleen andere broertje jongens? |
de zus die jullie bedoelen is Cathelijne
het broertje: ze heeft er blijkbaar 2, Sebastiaan en Chris, en die verwarren jullie
tot zover Sherlock Holmes
okay, ik zal jullie even helpen:
Nexus bestaat uit 5 personen:
Johan (UP) en Iris (Eye-Riz)(rara)
Rene (Bemmel) en Cathelijne
Derryck (donkere kleine skippybal met petje op die altijd loopt te stuiteren)
Cathelijne heeft maar 1 broer en dat is Sebastiaan.
onee, wacht ff, ze heeft inderdaad nog 2 halfbroertjes!DIE bedoel je dus!
Dago zit niet meer bij Nexus. Zijn vriendin heet Kruimeltje (laten we het even houden bij nicknames
)
Dan hebben we nog ons deco-team. Maar dat staat los van Nexus.
EN onze vrijwilligers, niet te vergeten, waar er hier ook een paar rondstruinen: de lieftallige Tin, Bastiaan en Tim 
Zo duidelijk?
My name is Holmes, Sherlock Holmes
Wheeehaaa... heb ook mijn uitnodiging per post binnen...
Heb echt nu al zin in dit feestje !
| Originally posted by Eye-Riz Cathelijne heeft maar 1 broer en dat is Sebastiaan. onee, wacht ff, ze heeft inderdaad nog 2 halfbroertjes!DIE bedoel je dus! |

| My name is Holmes, Sherlock Holmes |
Kheb er al 3 over weten te halen
Waaronder Zip en z'n vriendinnetje... Nou de rest nog 
hup hup hup, schiet op!! 
hou er wel rekening mee dat de uitnodigingen ook nog opgestuurd moeten worden eieregooie, en dat we de laatste paar dagen altijd ERG druk zijn, en dingen nog wel eens blijven liggen dan....
| Originally posted by Eye-Riz hup hup hup, schiet op!! ![]() |

Morgen (vandaag
) Weet ik het zeker
en stuur ik gelijk een mailtje...