TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols !!! Whahaha
Pages (3): « 1 2 [3]
Die ene die ging janken was echt wel grappig 
Effe vodka lemon (Artic) erbij nemen 
Wahahaha die boer en zn klompen dans 
die klompengast was echt een prachtig figuur!! wat wil je met een normaal liedje!!
echt mooie performance!!
Hahaha, het was weer lachen hoor!!
Die boer was echt prachtig! Die Sara was ook grappig, uithuilen bij de jury
Die Sunny heeft echt een perfect uiterlijk, en kan ook best wel zingen
Jammer van die vriend, wat een watje was dat
Weer 7 dagen wachten 
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Die Sunny heeft echt een perfect uiterlijk, en kan ook best wel zingen Jammer van die vriend, wat een watje was dat |
haha ze had wel 2 lekkere toeters 
Stukje geript van de Duitse idols:
D O W N L O A D V I D E O
Pure
!!!
Hey jploveparade, jij bent echt de
van de filmpjes!
weer geniaal dit filmpje en wat blijft het toch een vermakelijk programma dat idols!

God oooh god, wat een drama zeg. Voor het eerst zit ik nou te kijken, maar het is om te janken qua talent. Maar een Surinaamse gozer die net voorbij kwam die klonk goed, en is terecht door naar de volgende ronde, maar de rest ach ach ach en zichzelf nog serieus nemen ook.
| Originally posted by MaGiK54 God oooh god, wat een drama zeg. Voor het eerst zit ik nou te kijken, maar het is om te janken qua talent. Maar een Surinaamse gozer die net voorbij kwam die klonk goed, en is terecht door naar de volgende ronde, maar de rest ach ach ach en zichzelf nog serieus nemen ook. |
| Originally posted by Cosmic Guy Het niveau stijgt dus steeds vanaf nu. Maar volgens mij zijn die voorrondes het leukste onderdeel v/h programma.. |