TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה צריך עצה
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אם הרעיונות שאנשים נותנים פה אני לא מתפלא שכולם פה בתולים ![]() אחחחחחחחח זה היה מתחת לחגורה לא יפה |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחחח אתה יכול להוציא אותי מהרשימה |
אצל מי יבש בזמן האחרון?!!!
שתוק!!

צוחק אחי יהיה בסדר
בוא לביקור ביובל
חחח
| quote: |
| Originally posted by coby לך אליה תגיד לה suck me beautiful והיא שלך .. |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אצל מי יבש בזמן האחרון?!!! שתוק!! ![]() צוחק אחי יהיה בסדר בוא לביקור ביובל חחח |

אני מתאמן יותר מחודשיים
תן לי לעלות איזה תמונה או שתיים
עכשיו כולם מתחילים לעשות לי איזה סוס וכל זה
ואפילו אחד התחיל איתי באינטנרט ושאל אותי אם הוא יכול לגעת לי בריבועים בבטן....
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני מתאמן יותר מחודשיים תן לי לעלות איזה תמונה או שתיים עכשיו כולם מתחילים לעשות לי איזה סוס וכל זה ואפילו אחד התחיל איתי באינטנרט ושאל אותי אם הוא יכול לגעת לי בריבועים בבטן.... |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה נכון? |

| quote: |
| Originally posted by DjNumShum ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה נכון? |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN פחחח רוצה לשים על זה כסף אני דווקא מאלה שלא נכנעים ויכולים לחטוף הרבה |
@#$#$
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum בוא נשים על זה כסף אבל אני לא יגרום לך לבכות לא יפה בוא נשים כסף על זה שאתה תהיה על הריצפה ותגיד דיי אני נכנע |
Re: @#$#$
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN בואאאאאאאאאאא תחזיקו אותי!@# |
תשמע
אולי תרביץ לו אבל בטוח שתחטוף נוד !
עכשיו עוד משהו מוש
עם כל הכבוד (הינה מגיע מתחת לחגורה) לזה שאתה רב-שגל
לאן זה הביא אותך ?
אתה כל הזמן מבואס מבנות, מה יצא לך מיזה ?!
אני יודע ששלשום.....
אז שתוק
יא בתול!!
אווווו מתחת לחגורהההההההה
בחזרהההההההההההההה

חברה לא להרוס לי תטרד!!! מובן
אחרת אני יבוא ויפרק את כולכם

מוש אני לא רואה את היותי בתול איזושהי בעיה או משהו שפיספסתי במהלך חיי
הכל באהבה ובוא נסגור את זה ככה
בינתיים סתם דיברנו קצת היא יודעת על העניין וזהוו
ניראה לאט לאט אני לא רוצה לילחוץ עליה
יאללה אלעד
יאללה בלאגןןןןןןןןןןן
אחי למה ההססנות?
הרי זה ידוע ברבים שהצעירות מתות על מבוגרים מהן
אין מה לעשות ככה זה
אז אתה ביתרון על כל אחד אחר בגילה
במקום לחשוב על מה יהיה תיגש אליה
ואם כבר ניגשת קבל ח"ח ותמשיך ככה
תודה אחימשלי
נו עקצת כבר?
הייתי שואל אותו דבר
אבל אז נועם היה מתלהב עלי
שאני מתלהב
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN הייתי שואל אותו דבר אבל אז נועם היה מתלהב עלי שאני מתלהב |
חחח חברה אני לא מתכוון לעקוץ!! אני רוצה משו רציני
לא סתם קקה בשביל סתם סטוץ בלי בעיה אני משיג לי אפילו עכשיו אם אני רוצה
לא חסר בנות שאוהבות סטוצים בעיר שליי
בינתיים סתם תיודעים חיוכים בלה בלה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.