TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה צריך עצה
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by m0sh on Nov-07-2002 20:35:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אם הרעיונות שאנשים נותנים פה אני לא מתפלא שכולם פה בתולים



אחחחחחחחח זה היה מתחת לחגורה
לא יפה



חחחחח

אתה יכול להוציא אותי מהרשימה


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 20:40:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח

אתה יכול להוציא אותי מהרשימה



יאללה רק חיכיתי שתקפוץ


Posted by m0sh on Nov-07-2002 20:50:

אצל מי יבש בזמן האחרון?!!!

שתוק!!



צוחק אחי יהיה בסדר

בוא לביקור ביובל
חחח


Posted by Hell_Copter on Nov-07-2002 21:03:

quote:
Originally posted by coby
לך אליה תגיד לה

suck me beautiful

והיא שלך ..


גם כן... עוד אחד


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 21:12:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אצל מי יבש בזמן האחרון?!!!

שתוק!!



צוחק אחי יהיה בסדר

בוא לביקור ביובל
חחח


אתה יודע שאם אני אבוא אני יצטרך לפרק אותך מכות באותה הזדמנות
אז לא כדאי
עכשיו תבוא תגיד איזה סוססססססס אתה ושאתה מתאמן כבר חודשיים במכון כושר


Posted by m0sh on Nov-07-2002 21:14:

אני מתאמן יותר מחודשיים

תן לי לעלות איזה תמונה או שתיים

עכשיו כולם מתחילים לעשות לי איזה סוס וכל זה

ואפילו אחד התחיל איתי באינטנרט ושאל אותי אם הוא יכול לגעת לי בריבועים בבטן....


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 21:17:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מתאמן יותר מחודשיים

תן לי לעלות איזה תמונה או שתיים

עכשיו כולם מתחילים לעשות לי איזה סוס וכל זה

ואפילו אחד התחיל איתי באינטנרט ושאל אותי אם הוא יכול לגעת לי בריבועים בבטן....


ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה
נכון?


Posted by Hell_Copter on Nov-07-2002 21:26:

quote:
Originally posted by DjNumShum
ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה
נכון?


ראסמי אחי
אני אומר לך ממה שיש עליו שהוא שווה לתחת
וואו איזה כלי אתה מוש... כבר חודשיים שלמים בחדר כושר... אפשר לגעת בך גם?
או שתרצה שקל במקום??


Posted by m0sh on Nov-07-2002 21:27:

quote:
Originally posted by DjNumShum
ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה
נכון?




פחחח רוצה לשים על זה כסף

אני דווקא מאלה שלא נכנעים ויכולים לחטוף הרבה


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 21:30:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פחחח רוצה לשים על זה כסף

אני דווקא מאלה שלא נכנעים ויכולים לחטוף הרבה



בוא נשים על זה כסף אבל אני לא יגרום לך לבכות לא יפה
בוא נשים כסף על זה שאתה תהיה על הריצפה ותגיד דיי אני נכנע


Posted by m0sh on Nov-07-2002 21:31:

@#$#$

quote:
Originally posted by DjNumShum
בוא נשים על זה כסף אבל אני לא יגרום לך לבכות לא יפה
בוא נשים כסף על זה שאתה תהיה על הריצפה ותגיד דיי אני נכנע



בואאאאאאאאאאא


תחזיקו אותי!@#


Posted by DjNumShum on Nov-07-2002 21:35:

Re: @#$#$

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בואאאאאאאאאאא


תחזיקו אותי!@#


חחחחח דיי אחי צא מההלם
אתה 2 ראשים מתחתיי ואני שנתיים גדול ממך
זה משפיע


Posted by DjChook on Nov-07-2002 21:41:

תשמע
אולי תרביץ לו אבל בטוח שתחטוף נוד !

עכשיו עוד משהו מוש

עם כל הכבוד (הינה מגיע מתחת לחגורה) לזה שאתה רב-שגל

לאן זה הביא אותך ?

אתה כל הזמן מבואס מבנות, מה יצא לך מיזה ?!


Posted by m0sh on Nov-07-2002 22:02:

אני יודע ששלשום.....


אז שתוק
יא בתול!!

אווווו מתחת לחגורהההההההה

בחזרהההההההההההההה


Posted by Sniper on Nov-07-2002 22:06:

חברה לא להרוס לי תטרד!!! מובן
אחרת אני יבוא ויפרק את כולכם


Posted by DjChook on Nov-07-2002 22:09:

מוש אני לא רואה את היותי בתול איזושהי בעיה או משהו שפיספסתי במהלך חיי


Posted by m0sh on Nov-07-2002 22:21:

הכל באהבה ובוא נסגור את זה ככה


Posted by Sniper on Nov-12-2002 18:29:

בינתיים סתם דיברנו קצת היא יודעת על העניין וזהוו
ניראה לאט לאט אני לא רוצה לילחוץ עליה


Posted by oDrori on Nov-12-2002 18:33:

יאללה אלעד
יאללה בלאגןןןןןןןןןןן


Posted by MasterP on Nov-12-2002 18:59:

אחי למה ההססנות?
הרי זה ידוע ברבים שהצעירות מתות על מבוגרים מהן
אין מה לעשות ככה זה
אז אתה ביתרון על כל אחד אחר בגילה
במקום לחשוב על מה יהיה תיגש אליה
ואם כבר ניגשת קבל ח"ח ותמשיך ככה


Posted by Sniper on Nov-12-2002 19:45:

תודה אחימשלי


Posted by DjNumShum on Nov-14-2002 02:02:

נו עקצת כבר?


Posted by m0sh on Nov-14-2002 07:10:

הייתי שואל אותו דבר
אבל אז נועם היה מתלהב עלי

שאני מתלהב


Posted by Hell_Copter on Nov-14-2002 13:59:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הייתי שואל אותו דבר
אבל אז נועם היה מתלהב עלי

שאני מתלהב


מה אתה מתלהב כל כך מעצמך!?!?!?


Posted by Sniper on Nov-14-2002 14:43:

חחח חברה אני לא מתכוון לעקוץ!! אני רוצה משו רציני
לא סתם קקה בשביל סתם סטוץ בלי בעיה אני משיג לי אפילו עכשיו אם אני רוצה
לא חסר בנות שאוהבות סטוצים בעיר שליי
בינתיים סתם תיודעים חיוכים בלה בלה


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.