TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar?
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Blik ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer ![]() |
...zucht
Levensbeschouwing scriptie? Moet je dan zeggen wat je je hele leven hebt zitten doen ofzo? Gaar is dat zeg.
Mzzl
He! Deze thread gaat over de komende zomer, graag dus niet over scriptie's ed praten! Moet er niet aan denken zeg!
grtz,
TNG
Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet
Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto
Mzzl
| Originally posted by Dj Lex Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto Mzzl |
Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.
Sound De-zign - Happiness (Coast to Coast Mix) gaat flink knallen... zeker een topnummer. Ook de nieuwe G-Spott en Justin K. & DJ K-Mixx - Northern Lights gaan het goed doen denk ik 
Volgens mij stellen wij hier nu al de hele CD samen die deze zomer gaat uitkomen 
Het zijn allemaal egt lekkere nummers!!!
| Originally posted by moogwai Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten. |
| Originally posted by Robvef Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker). Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13). Greetz |
Jaja wij hebben gewoon de volgende TMF cd al ff samengesteld.
Dat weifie uit die clip van Sylver - Turn the tide ziet er ze4ker niet verkeerd uit nee.
Mzzl 

Voor informatie over dat lekkere wijffie en wallpapers, moet je maar eens naar www.sylver.be gaan.
Voor als hem nog niet kende.

Thnx ga gelijk ff checken.
| Originally posted by Dj Lex Dat weifie uit die clip van Sylver - Turn the tide ziet er ze4ker niet verkeerd uit nee. |
| Originally posted by Optimus Trance Hmmm, ik ga maar eens meer tmf kijken dan denk ik |
| Originally posted by Dj Lex Ja ik kijk er bijna nooit naar maar Mental theo is echt de MAN! Dat vind ik het enige leuke met de dj's en die andere programmaatjes op zaterdagavond |
weet ik. Ik kijk ook alleen maar als Sonja *kwijl* kwijl* op tv is

Lekker!!!!
Zij is zeker lekker ja.
Sonja = tha bomb 
Fabienne blijft voor mij de lekkerste die er bij TMF is geweest...

| Originally posted by Remy D Fabienne blijft voor mij de lekkerste die er bij TMF is geweest... ![]() |
Bridget vind/vond ik niet zo hoor. Maar dat is mijn mening.