TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by -=WVG=- on May-10-2001 12:36:

quote:
Originally posted by Blik

ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja

Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken
en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer

Ja, ook op de ware TA-school moeten werkstukken gemaakt worden...Ik moet ook verder aan mijn Levensbeschouwing-scriptie ...zucht

Posted by Dj Lex on May-10-2001 19:33:

Talking

Levensbeschouwing scriptie? Moet je dan zeggen wat je je hele leven hebt zitten doen ofzo? Gaar is dat zeg.

Mzzl

Posted by tango on May-10-2001 20:15:

Shame / Disagreement

He! Deze thread gaat over de komende zomer, graag dus niet over scriptie's ed praten! Moet er niet aan denken zeg!

grtz,
TNG

Posted by Dj Lex on May-10-2001 20:24:

Talking

Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet

Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto

Mzzl

Posted by Blik on May-10-2001 21:19:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet

Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto

Mzzl

liedje van Sylver dat je hebt gehoord is Turn The Tide

en Ameno word denk ik DE zomerhit, is wel commercieel nummertje

Posted by moogwai on May-10-2001 21:41:

Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.

Sound De-zign - Happiness (Coast to Coast Mix) gaat flink knallen... zeker een topnummer. Ook de nieuwe G-Spott en Justin K. & DJ K-Mixx - Northern Lights gaan het goed doen denk ik

Posted by Sumaya on May-10-2001 21:44:

Volgens mij stellen wij hier nu al de hele CD samen die deze zomer gaat uitkomen

Het zijn allemaal egt lekkere nummers!!!

Posted by Robvef on May-10-2001 22:05:

quote:
Originally posted by moogwai
Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.

Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker).
Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13).

Greetz

Posted by Akira on May-10-2001 22:44:

quote:
Originally posted by Robvef

Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker).
Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13).

Greetz

Ja zeker een lekker chickie hoor...

en ik denk inderdaad dat G-spot weer hoge ogen gaat gooien met NRG....klinkt een beetje zoals MELO G

Posted by Dj Lex on May-11-2001 07:43:

Talking

Jaja wij hebben gewoon de volgende TMF cd al ff samengesteld.

Dat weifie uit die clip van Sylver - Turn the tide ziet er ze4ker niet verkeerd uit nee.

Mzzl

Posted by Robvef on May-11-2001 07:44:

Voor informatie over dat lekkere wijffie en wallpapers, moet je maar eens naar www.sylver.be gaan.

Voor als hem nog niet kende.

Posted by Dj Lex on May-11-2001 07:46:

Talking

Thnx ga gelijk ff checken.

Posted by Opti on May-11-2001 07:58:

quote:
Dat weifie uit die clip van Sylver - Turn the tide ziet er ze4ker niet verkeerd uit nee.

Hmmm, ik ga maar eens meer tmf kijken dan denk ik

Posted by Dj Lex on May-11-2001 08:35:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Hmmm, ik ga maar eens meer tmf kijken dan denk ik

Ja ik kijk er bijna nooit naar maar Mental theo is echt de MAN! Dat vind ik het enige leuke met de dj's en die andere programmaatjes op zaterdagavond

Posted by Robvef on May-11-2001 08:40:

quote:

Ja ik kijk er bijna nooit naar maar Mental theo is echt de MAN! Dat vind ik het enige leuke met de dj's en die andere programmaatjes op zaterdagavond

Die vent is echt gestoord man. Ben hem tegengekomen toen ik op wintersport ging in Kirchberg. We zaten daar toen in de Londonpub en ik geloof dat van de 6 dagen dat we ze daar hebben gezien, ze (heel de crew) er 4 dagen zat was.

Greetz

Posted by Opti on May-11-2001 08:41:

weet ik. Ik kijk ook alleen maar als Sonja *kwijl* kwijl* op tv is

Posted by Robvef on May-11-2001 08:43:

Wink Lekker!!!!

Zij is zeker lekker ja.

Posted by tango on May-11-2001 08:55:

Sonja = tha bomb

Posted by Remy D on May-11-2001 13:44:

Talking

Fabienne blijft voor mij de lekkerste die er bij TMF is geweest...

Posted by Dj Lex on May-11-2001 13:58:

quote:
Originally posted by Remy D
Fabienne blijft voor mij de lekkerste die er bij TMF is geweest...

Nou idd de goeie ouwe tijd met bridget en fabienne.
Geweldig

Laterzzz

Posted by Robvef on May-11-2001 14:08:

Bridget vind/vond ik niet zo hoor. Maar dat is mijn mening.

Pages (3): « 1 2 [3]