TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- klassiska ringsignaler till mobben???
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by reveal hur fan orkar man vara uppe i 35 timmar |
Jag har Safri duo - played alive p� phonen just nu, en annan signal jag brukar ha �r "superman" 

n�r jag gjorde lumpen i sthlm s� gick vi upp 6 p� morgonen p� torsdagen och gick ut p� kv�llen och kom hem vid typ 5 och man sov ju inte speciellt mycket den timman man l�g i s�ngen till kl 6 eeftersom man pratade en del.. blev nog bara att man slumrade till precis innan v�ckar klockan ringde.. sen gick jag ut p� fredan ocks� och kom hem vid 6.. s� det blir la 48 timmar om jag inte r�cknar fel
| Originally posted by Vizay du dricker m�ngder med vatten, undviker koffein i alla former, sen efter ca 40h b�rjar man inte k�nna sig tr�tt l�ngre....d� ere bara � pressa mer vatten.... |
| Originally posted by reveal undvika koffein? brukar inte koffein vara uppiggande? |
| Originally posted by reveal undvika koffein? brukar inte koffein vara uppiggande? |
| Originally posted by Vizay samma sak g�ller f�r red bull och andra energidrycker....h�ll er borta fr�n dom helt om ni ska stanna vakna n�r effekten fr�n en redbull har avtagit s� har du tagit ut energi f�r 24h eller n�got liknande (kommer inte ih�g exakta talen) |
ne de e inte s� m�nga som vet men det st�r faktiskt p� burkarna n�nstans har jag f�r mig....
nae vatten e b�st...funkar i alla l�gen 
visste inte heller det 
Jag har aldrig testat och har inga planer p� att testa stanna uppe i n�gra maratondygn. D�remot kan jag tipsa om att ist�llet f�r att dricka rent vatten ska man f�rs�ka lite d� och d� trycka i sig lite sportdryck typ Pripps Energy eller Powerade och liknande. Dessa inneh�ller till skillnad fr�n tidigare n�mnda Red Bull och andra energidrycker inte koffein och andra lagliga droger vilka lurar kroppen om hur tr�tt man �r utan inneh�ller kolhydrater, salter och i vissa fall grenade aminosyror. S�dant som kroppen beh�ver tillskott av n�r den inte f�r m�jlighet att �terh�mta sig genom vila och s�mn.
| Originally posted by Aendy Jag har aldrig testat och har inga planer p� att testa stanna uppe i n�gra maratondygn. D�remot kan jag tipsa om att ist�llet f�r att dricka rent vatten ska man f�rs�ka lite d� och d� trycka i sig lite sportdryck typ Pripps Energy eller Powerade och liknande. Dessa inneh�ller till skillnad fr�n tidigare n�mnda Red Bull och andra energidrycker inte koffein och andra lagliga droger vilka lurar kroppen om hur tr�tt man �r utan inneh�ller kolhydrater, salter och i vissa fall grenade aminosyror. S�dant som kroppen beh�ver tillskott av n�r den inte f�r m�jlighet att �terh�mta sig genom vila och s�mn. |