TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT - New Years Eve!
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
ik heb mijn kaartje binnen!
dit wordt een super oud & nieuw!

| quote: |
| Originally posted by Donna Zal jullie missen mannen ![]() |
! Maar ik denk dat bij je kinderen zijn op dat moment ook een erg mooie plek is! Zo lang ze nog geen rotjes om je oren gooien 
Ik twijfel nog wel een beetje.. tja.. goede muziek zal er uberhaupt wel gedraaid worden, maar gewoon 45 euro! tering.. bok op zeg.. hebben ze geldnood ofzo? ik iig wel dan 
Rotknaapjes!!!
Nouh,wacht maar wie der lacht als jullie achter je kiddiewagentjes lopen op zaterdagmorgen door je huismusje naar de bakker geschopt zodat zij nog ff kan uitpitten
Dat is wat er over 5 jaar aan de orde gaat komen *MuHahaha* (naja misschien paar jaartjes langer
)
Tijs toont nog een beetje medeleven maar de rest krijgt de volgende keer rake klappen!
Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo?
We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse.
| Originally posted by Donna Nouh,wacht maar wie der lacht als jullie achter je kiddiewagentjes lopen op zaterdagmorgen door je huismusje naar de bakker geschopt zodat zij nog ff kan uitpitten |
He donna, hoe lang duurt t nog voor je een koter meesleept naar een feesje?
(zou best stoer zijn
)
| Originally posted by Three 'O Three Tja, tegen die tijd zijn jouw koters keihard aan het puberen en klootviolen, dus ik denk dat we dan nog steeds harder lachen! |

| Originally posted by New Wave Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo? We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse. |
I'm in
| Originally posted by Jappio Haha lol!! En tegen die tijd dat die koters van ons aan het puberen zijn word jij al weer uit je bed geschopt door je kleinkinderen ![]() |
Eg niet!!
Tegen die tijd ben ik al in partyheaven,kijk ik op jullie neer met een big Wappie-smile want daar mag je non-stop wappie zijn,en bounce ik met al de "after"partyppl de wolken over,vet onweer gaan we maken voor jullie!

Ja oke, vette fantasie heb je
Verder gaat het wel Donna??

Men zegt dat het leven pas ECHT begint na de 40... zal mij benieuwen...
mij ook 
Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten
| Originally posted by Donna Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten |

| Originally posted by New Wave Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo? We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse. |
I'm probably there, with my friend.. if I find a place to stay...

cant stand the crappy parties in sweden anymore 
niet echt super
Jezus wat een bagger-lineup zeg. Alleen Astrid en John the Dentist kunnen ermee door. En als ie eens een goed dagje heeft misschien ook Marco V, maar met de rest maak je me echt niet happy
.
me heeft zn kaartje ook binnen 
Ik ga toch niet, geld problemen enzo.. jammer had toch weer een keer zin om flink te 
ghehe.. volgende keer beter
Ja joepie, spreken we met de hele meut af. Lekker gezellig winkelen enzo en lekker eten en daarna dansen op goeie beats. Al zal het afscheid rond een uur of 21:00 zwaar zijn. Want je weet afsxheid nemen is nou eenmaal moeilijk. Wat word dat een fantastische dag!!!! 
zo! kheb mijn SIG er ook op aangepast nu 
Nu deze week snel alleen nog even kaarten halen! Want schijnt best hard te gaan, zeker aangezien Awakenings nu is uitverkocht.. toch 1e andere keus lijkt mij.
ik ook kaartje kopen deze week
Hmmm... dan moet ik ook maar es aan kaartjes gaan denken