TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT - New Years Eve!
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Partyhardy! on Nov-20-2002 21:20:

ik heb mijn kaartje binnen!

dit wordt een super oud & nieuw!

Posted by tijs08 on Nov-20-2002 22:56:

quote:
Originally posted by Donna
Zal jullie missen mannen

Wij jou ook hoor ! Maar ik denk dat bij je kinderen zijn op dat moment ook een erg mooie plek is! Zo lang ze nog geen rotjes om je oren gooien

Posted by Teal'k on Nov-21-2002 10:25:

Ik twijfel nog wel een beetje.. tja.. goede muziek zal er uberhaupt wel gedraaid worden, maar gewoon 45 euro! tering.. bok op zeg.. hebben ze geldnood ofzo? ik iig wel dan

Posted by Donna on Nov-21-2002 11:01:

Rotknaapjes!!!

Nouh,wacht maar wie der lacht als jullie achter je kiddiewagentjes lopen op zaterdagmorgen door je huismusje naar de bakker geschopt zodat zij nog ff kan uitpitten
Dat is wat er over 5 jaar aan de orde gaat komen *MuHahaha* (naja misschien paar jaartjes langer)
Tijs toont nog een beetje medeleven maar de rest krijgt de volgende keer rake klappen!

Posted by New Wave on Nov-21-2002 12:28:

Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo?
We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse.

Posted by Three 'O Three on Nov-21-2002 13:49:

quote:
Nouh,wacht maar wie der lacht als jullie achter je kiddiewagentjes lopen op zaterdagmorgen door je huismusje naar de bakker geschopt zodat zij nog ff kan uitpitten

Tja, tegen die tijd zijn jouw koters keihard aan het puberen en klootviolen, dus ik denk dat we dan nog steeds harder lachen!

Posted by total woot on Nov-21-2002 13:52:

He donna, hoe lang duurt t nog voor je een koter meesleept naar een feesje?

(zou best stoer zijn )

Posted by Jappio on Nov-21-2002 16:15:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Tja, tegen die tijd zijn jouw koters keihard aan het puberen en klootviolen, dus ik denk dat we dan nog steeds harder lachen!

Haha lol!! En tegen die tijd dat die koters van ons aan het puberen zijn word jij al weer uit je bed geschopt door je kleinkinderen

Posted by Opti on Nov-21-2002 19:13:

quote:
Originally posted by New Wave
Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo?
We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse.

aaahhh, zoiets wilde ik ook voorstellen I'm in

Posted by Three 'O Three on Nov-21-2002 19:21:

quote:
Originally posted by Jappio
Haha lol!! En tegen die tijd dat die koters van ons aan het puberen zijn word jij al weer uit je bed geschopt door je kleinkinderen

Zekersss! En als wij kleinkinderen hebben, dan ja.... uhhh..... uhhhhhh.....

shit...

o ja! Ben je zwaar dement!!

Posted by Donna on Nov-21-2002 20:11:

Eg niet!!
Tegen die tijd ben ik al in partyheaven,kijk ik op jullie neer met een big Wappie-smile want daar mag je non-stop wappie zijn,en bounce ik met al de "after"partyppl de wolken over,vet onweer gaan we maken voor jullie!

Posted by Three 'O Three on Nov-21-2002 20:36:

Ja oke, vette fantasie heb je

Verder gaat het wel Donna??

Posted by eieregooie on Nov-22-2002 02:33:

Men zegt dat het leven pas ECHT begint na de 40... zal mij benieuwen...

Posted by Teal'k on Nov-22-2002 10:35:

mij ook

Posted by Donna on Nov-23-2002 06:34:

Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten

Posted by Jappio on Nov-23-2002 11:39:

quote:
Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten

nee nee.. dan ga jij lekker op de kleinkinderen passen, zodat jouw zoontje(s?) ook lekker kunnen doorfeesten tot hun pensioen

whehe

Posted by T.H.C. on Nov-23-2002 11:53:

quote:
Originally posted by New Wave

Goed plan! wij gaan ook wel mee eten.

Posted by Glorie on Nov-23-2002 14:04:

HappyHappy

I'm probably there, with my friend.. if I find a place to stay...

cant stand the crappy parties in sweden anymore

Posted by Holden Forevah! on Nov-23-2002 15:07:

Shame / Disagreement niet echt super

Jezus wat een bagger-lineup zeg. Alleen Astrid en John the Dentist kunnen ermee door. En als ie eens een goed dagje heeft misschien ook Marco V, maar met de rest maak je me echt niet happy .

Posted by total woot on Nov-23-2002 15:21:

Dancing Dude

me heeft zn kaartje ook binnen

Posted by Teal'k on Nov-24-2002 16:27:

Ik ga toch niet, geld problemen enzo.. jammer had toch weer een keer zin om flink te

ghehe.. volgende keer beter

Posted by Remy D on Nov-25-2002 00:02:

Ja joepie, spreken we met de hele meut af. Lekker gezellig winkelen enzo en lekker eten en daarna dansen op goeie beats. Al zal het afscheid rond een uur of 21:00 zwaar zijn. Want je weet afsxheid nemen is nou eenmaal moeilijk. Wat word dat een fantastische dag!!!!

Posted by tijs08 on Nov-26-2002 19:22:

zo! kheb mijn SIG er ook op aangepast nu

Nu deze week snel alleen nog even kaarten halen! Want schijnt best hard te gaan, zeker aangezien Awakenings nu is uitverkocht.. toch 1e andere keus lijkt mij.

Posted by Opti on Nov-26-2002 19:38:

ik ook kaartje kopen deze week

Posted by eieregooie on Nov-27-2002 02:36:

Hmmm... dan moet ik ook maar es aan kaartjes gaan denken

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »