TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IS dit forum dood???
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Akira Ik hou ook enorm van dat rellen....geweldig het maakt mij geen fuck uit of we nou elkaar kennen of niet...Die tijd met henkie henk,lexie,REMY D,M5,new wave,gladekanis etc...geweldig die flame wars...hahaha. Ze gingen soms ook echt nergens over zoals of er een set van TOM harding wel of niet was opgenomen hahaha (of niet dan roael??) |

Wisely spoken 
| Originally posted by New Wave En die knaap die nu in engeland zat...die een soort van rasistische opmerking had gemaakt en die we voor de grap helemaal naar de klote hebben geflamed ![]() Hoe heet die :-)? Dat waren nog eens tijden |
Misschien niet wisely spoken maar t forum was wel wat uhm "pikanter"
Maarruh,tis een schattig forumpje hoor,sommigen houden zich keurig in dus er mag onzin getikt worden naar hartelust,toch?
| Originally posted by Dj Lex Dat was Remy |

| Originally posted by New Wave We zien elkaar regelmatig en steeds vaker. Voorheen kende je elkaar niet en dat maakte het gemakkelijker om iemand te flamen. |

)
| Originally posted by magrec ja dat is toch wel het "probleem" ![]() maar goed ik bedoel we kunne toch wel op inet lekker rellen en irl aardig tegen elkaar zijn? (ik bedoel jij flamed sander K ik flame cari lekebush (familie van george bush ) |

het was rudy people! 
| Originally posted by New Wave Ja maar dat is net niet hetzelfde. Want nu is het aan beide kanten grappig. Voorheen probeerde je iemand gewoon dik te vernederen. Remy is niet voor niets gevlucht naar Engeland ![]() Ik zou nu niet iemand keihard de grond in flamen, dat kan nu gewoon niet meer. Komt omdat we het nu echt dik gezellig hebben als we elkaar zien. |
| Originally posted by magrec Ja idd. en de meeste mensen hebben nu ook wel door dat mijn anti hardstyle bla bla shit nou ook niet echt iets persoonlijks is maar gewoon dom uitlokken vanmij is. |

| Originally posted by TimeportE het was rudy people! |
Mja maar die cosmic dude die ken ik nog niet en ik vind m nog steeds ronduit irritant
| Originally posted by DJ_Siesta ja tis b-tje duf geworde hier, sinds henkie weg is ja. mja jammer ja |

| Originally posted by New Wave WHIEEEHOEEEHOOOEEEE Trance? das voor sukkels.....HARDHOUSE, DAT IS PAS KNALLEN..!!! Iedereen die van trance houd kan van mij betreft zo in aanmerking komen van Sukkel of the year, daarbij passende "TMF award" replica. Gesigneerd door Tiesto. |

| Originally posted by New Wave En die knaap die nu in engeland zat...die een soort van rasistische opmerking had gemaakt en die we voor de grap helemaal naar de klote hebben geflamed ![]() Hoe heet die :-)? Dat waren nog eens tijden |
(tenmisnte, als je Rudy bedoelt)
)
| Originally posted by Eye-Riz zeg maar dag met je handje tegen de bullebakportiers van het Gele Kasteel ![]() ![]() |

[/slijm mode: off] | quote: |
| Originally posted by Eye-Riz mmm, ik dacht dat IK dat had gedaan (tenmisnte, als je Rudy bedoelt)[edit]die bedoel je dus ) |

| Originally posted by Total Woot ik denk dat dat juist de reden is, dat er niet meer zulke heftige discussies zijn, OMDAT iedereen elkaar kent, ga je elkaar ook niet echt hard af lopen zeiken. |
| Originally posted by New Wave Maar ik denk dat dit forum meer volwassener is geworden doordat we nu meer in real life contact hebben. We zien elkaar regelmatig en steeds vaker. Voorheen kende je elkaar niet en dat maakte het gemakkelijker om iemand te flamen. |
| Originally posted by total woot wat zeg je dat mooi zeg |
OCH OCH OCH.....
Probeer ik n beetje reactie uit te lokken, ga je gelijk de mods er weer bij halen.....
beetje onsportief 

| Originally posted by total woot OCH OCH OCH..... Probeer ik n beetje reactie uit te lokken, ga je gelijk de mods er weer bij halen..... beetje onsportief ![]() ![]() |

| Originally posted by Donna Mja maar die cosmic dude die ken ik nog niet en ik vind m nog steeds ronduit irritant |
?Om elkaar wat beter te leren kennen, zul je zien dat ik best meeval
| Ik flame niet meer |
Mooi hoor dat ik nog steeds een legend ben! Ik zit nu trouwens weer in het kikkerlandje! Heb alleen niet echt veel tijd meer om me met de nutteloze dingen van het leven bezig te houden, wel jammer! Vond het altijd wel leuk discussies over buitenlanders, kan er nu nog wel ff een leuk woordje over zeggen!
En ik ben nu trouwens ook niet meer van de trance, techno has streamed into my vains.... 
Zeg rudy
Heeft iemand jou nu een PM gestuurd?
Of kom je hier nog regelmatig kijken?
Welkom terug trouwens
En akira, stomme lul, dat wilde ik al posten.
Dat was wel een lekkere flame toen, overigens blijkt nu wel dat akira zich niet helemaal dement heeft gerukt op geile apen .nl
anders wist ie dit niet meer 
Zo zo zo wat een gedoe zeg allemaal, ben je ff twee dagen weg en is er weer een beetje leven in de brouwerij. We hebben een stel Schlager en Palingpop liefhebber erbij gekregen
Kan er geen sticky worden gemaakt voor Schlager en Palingpop of een sub-forum lijkt mij helemaal het einde.
En let dan op het forum leeft weer, vanwege al die paling-snuivers die dan ons forum gaan bezoeken 
En verders heb ik weinig te melden, vond het persoonlijk de laatste tijd een beetje rustig qua boeiende topics, maar das zal wel een periode zijn. 
krijg trouwens t idee dat die periode alweer een paar dagen is afgelopen.

| Originally posted by total woot krijg trouwens t idee dat die periode alweer een paar dagen is afgelopen. |