TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nominaties voor de TA nerd van 2002
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Maikel en Remy zeggen: Jullie zijn allemaal kneusjes! Maar dat wisten jullie toch allang??
Nietes,ik ben een Kneusinnetje,puh! Sufferds!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Dan geef ik ook heel optimistich applausprijzen uit aan Donna, New Wave en Alferox: Donna omdat ze zich na lange tijd in eer heeft weten te herstellen en heel cool heeft gehouden ondanks vele kritieken, New Wave omdat ik zijn posts al lange tijd niet meer standaard voorbijscroll omdat het toch alleen maar gekanker is en Jukx omdat hij voor mij heeft laten zien dat er geen enkele reden was voor zijn bann (was die er dan? ) |
| Originally posted by Donna Nietes,ik ben een Kneusinnetje,puh! Sufferds! |

| Originally posted by Remy D Maikel en Remy zeggen: Jullie zijn allemaal kneusjes! Maar dat wisten jullie toch allang?? |
| Originally posted by Cosmic Guy 1. Mr 'met vriendelijke groet' Marcello (ik word gek van dat vriendelijke gegroet elke keer..) |
| Originally posted by Donna Nouh een edit is hier wel op zn plaats wanttttt ik moet ook zeggen dat ik t eens ben met de cosmische dude over die vriendelijke groet van marcello,dies echt gruwelijk goor irritant,maar zo weet cosmic dan ook gelijk weer hoe hij vaak overkomt,dus das 2 vliegen in 1 mepper |
Nouh je komt er dus niet vriendelijk maar sullig mee over,en sja denk dat je beetje lange tenen hebt als je daar al door beledigd bent.
Beetje kritiek kunnen verdragen dude.
En dat je je meuk nu zo gropot onder je posts zet is euhm sjah niet echt boeiend want tis nu gewoon gezegt en verder kijk ik r niet meer naar.
Met vriendelijke groet.
De balluh dus

| Originally posted by Donna Nouh je komt er dus niet vriendelijk maar sullig mee over,en sja denk dat je beetje lange tenen hebt als je daar al door beledigd bent. Beetje kritiek kunnen verdragen dude. En dat je je meuk nu zo gropot onder je posts zet is euhm sjah niet echt boeiend want tis nu gewoon gezegt en verder kijk ik r niet meer naar. Met vriendelijke groet. De balluh dus |
ik nomineer magrec, marcello en donna
Met vriendelijke progressieve groeten dudes...
Whehehe, geweldige thread 
Moet ik hier serieus kneuzen gaan noemen of voor de gein? Hmm..moeilijk...
1. Optimus... die gast spoort gewoon niet
En omdat ik hem op Nexus altijd van achteren mag pakken

2. Donna...altijd wel wat te belevne met haar 
3. Ltheseus.... omdattie zeurt dat ik in China zit 
Enneh...new_wave: NO POINTS!
(likje!)
Maar verder hou ik van jullie (bijna) allemaal..
De echte kneuzenaward als ik het serieus ga doen zijn voor eh...
Henkie_Henk, ..en nog een paar niet nader te noemen mensen (you know who you are )
Greetz,
SnuggLe
Ik heb er toch een tijdje over na moeten denken en heb uiteindelijk uit een klein lijstje 3 Nerds gevonden:
KolkieWolkie: Omdat hij niet naar Capital ging terwijl hij gratis naar binnen kon!!
Chicane: (Leeft ie eigenlijk nog?)
Arjoderoon: Vanwege z'n wanhopige uitlatingen in de vrijgezellig-thread!
| Originally posted by Donna Nouh je komt er dus niet vriendelijk maar sullig mee over,en sja denk dat je beetje lange tenen hebt als je daar al door beledigd bent. Beetje kritiek kunnen verdragen dude. |
| Originally posted by Donna En dat je je meuk nu zo gropot onder je posts zet is euhm sjah niet echt boeiend want tis nu gewoon gezegt en verder kijk ik r niet meer naar. |
| Originally posted by Donna Met vriendelijke groet. |
Maar euhh ga je hier nou ook van leren..nl. door het met vriendelijke groet zinnetje voortaan weg te laten..mij hoor je der niet over klagen hoor, najaa een beetje dan..
Met vriendelijke groet

hehe. eindelijk 
en ja.. chicane leeft nog.. althans. dat denk ik. kreeg nog pm terug van um afgelopen vrijdag d8 ik.
dus tja das een teken van leven
ik nomineer dr maar 1. de topic starter krijgt mijn ultieme vote.
(je bent toch wel erg nerd als je zoiets weet te verzinnen hoor
)
| Originally posted by Flipper01 Chicane: (Leeft ie eigenlijk nog?) |

volgend jaar
Ik doe volgend jaar pas mee. Ben nieuw!
| Originally posted by Flipper01 Ik heb er toch een tijdje over na moeten denken en heb uiteindelijk uit een klein lijstje 3 Nerds gevonden: KolkieWolkie: Omdat hij niet naar Capital ging terwijl hij gratis naar binnen kon!! |
Omdat jij een NERD bent!
en ik nomineer kolkie omdat hij zijn post heeft geedit en mij nu ineens ook nomineerd!!
| Originally posted by kolkiewolkie JA HEE HALLO, waarom wordt IK wel genomineerd en franzelare nou weer niet man!! |
| Originally posted by Flipper01 Volgens mij had jij Frans al genomineerd en jij hebt je sig ook niet bijgewerkt!! |
| Omdat jij een NERD bent! en ik nomineer kolkie omdat hij zijn post heeft geedit en mij nu ineens ook nomineerd!! |
Nee jij nomineerde eerst anderen toen nomineerde ik jou en toen ging jij je post editen en mij nomineeren dus jij bent gewoon een oppernerd!!
Je kan je sig dan wel editten maar dat beteken niet dat nexus eruit mag!!! HOER!!
oh mijn tentamen van vandaag heb ik volgens mij wel gehaald terwijl het wel maandag is 
Goh Frans jij ook al aan de hertentamens 
Ikke ook al 
Maar bij mij doet zon partyweekend juist goed 
Maareh ff ontopic:
Wanneer komt er een poll zodat iedereen kan kiezen 
Even een kleine tussenstand:
Cosmic Guy 8
Magrec 7
Kuipers 6
Glaniskanis 5
Optimus 5
Kolkiewolkie 3
Donna 3
YarnieMan 3
New Wave 2
Massive 2
Eye-Riz 2
Marcello 2
1
Petrus
TimeportE
trancefool
Flippe
Snuggle
Akira
sunsp0t
Ruben_dubbink,
Otte
Funk Einsatz
Franzelare
rubdub
TimeportE
Afterdingetje
henkie_h
blik
Ltheseus
Chicane
Arjoderoo
Woeiii wordt wel ff fout geteld hiero
Ik heb maar 3 stemmen
door Kolkie's edit val ik buiten de boot omdat ik op 4e (en niet meetellende) plaats sta bij hem
Verder heb ik alles nageteld en kom ik toch pas op 3 dan
Lijkt wel Amerika hiero met hertellingen en shit die nodig zijn
Greetz,
Glaniskanis
Er wordt hier zeker fout geteld, ik sta 'maar' op 7 stemmen en geen 8....