TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- South Park
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by reveal Internet De visas i USA nu, s� det l�r dr�ja ett (bra) tag innan de dyker upp i svensk tv... |
..f�r be n�n dra hem dom..min dator pallar inte s�nt
dessutom har jag bara en hd p� 7gig typ..
Ska precis s�tta mig och titta p� det nya avsnittet 
����h vad jag l�ngtat efter s�song 8! 
Sett varenda avsnitt ett tiotal ggr och ska b�rja best�lla hem DVD-boxarna hade jag t�nkt :P
v�ldigt bra avsnitt
speciellt i slutet med cartman.. satt verkligen och skrattade h�gt f�r mig sj�lv (o det g�r jag fan itne s� ofta
) n�r det kom...
h�ll ocks� p� att garva ihj�l mig n�r cartman kom inglidande p� scenen 
hehe jo Cartmans osynlighetskraft var ju brilliant
tycker dock synd om Butters, han �r ju s� s�t :P
P�minner bara om att det nu finns tre avsnitt ur s�song 8 ute;
801 - Good Times With Weapons
803 - Up The Down Steroid
804 - The Passion Of The Jew
Nu ska jag preciiiis se 804
Ska bli intressant o se vad 802 handlar om eftersom de hoppat �ver det avsnittet �n s�l�nge
Brukar ju inneb�ra att de �ndrar avsnittet pga n�t som just h�nt ute i v�rlden eller s� 
The Passion Of The Jew var ett av dem knasigaste avsnitten jag sett p� l�nge
http://mrtwig.net 
jag ska kolla p� 803 idag.. Passion of the Jew 
| Originally posted by jofawe http://mrtwig.net ![]() jag ska kolla p� 803 idag.. Passion of the Jew |
Dom hoppade som sagt �ver 802..dom g�r s� ibland
| Originally posted by jeremy1984 "The Passion Of The Jew" �r 804 Dom hoppade som sagt �ver 802..dom g�r s� ibland Detta avsnittet var ingen h�jdare faktiskt. Fast sjukt var det |
Crab People Crab People, Tastes like Crab Talks like People!

| Originally posted by tobo99 Crab People Crab People, Tastes like Crab Talks like People! |
�h �h �h... den 14/4 s�nds avsnitt 802 i USA 
(fr�n mrtwig.net)
802 - AWESOM-O
Airdate: 2004-04-14
Cartman hatches his next genius plan for picking on Butters when he becomes AWESOM-O. In this week's episode, Cartman dresses up like a robot, calls himself AWESOM-O, and moves in with Butters. His plan is to learn all of Butter's innermost secrets and then use them against him. While Butters is thrilled to have found a new best friend, the Army believes AWESOM-O is some new secret weapon, and Hollywood is after the phony robot to develop their next big blockbuster.
Butters �ger.
l�tt den roligaste karakt�ren i South Park
Tweek har man inte sett p� l�nge..han var en kul filur.
805 var nog det s�msta avsnittet p� riktigt l�nge!
Men �ven det hade s�klart sina sm� roliga stunder
802 g�r att ladda ner om s�d�r 30h 
| Originally posted by Kongo_kim Butters �ger. l�tt den roligaste karakt�ren i South Park |

http://64.62.175.49/~southpark/
l: towlie, p: gethigh
D�r finns alla avsnitt n�nsin om n�n �r sugen p� att ta igen lite 
yay fn att man har s� kass dator s� det knappt e l�nt � dra hem avsnitten...
missar ju det ju p� 4an n�stan varje m�ndag...f�r ta � rycka upp mig nu
hur stora brukar filerna va f�r ett vanligt avsnitt??...g�r ju inte � l�ta bli n�r man l�ser om allt man missat

| Originally posted by Amnezia hur stora brukar filerna va f�r ett vanligt avsnitt??...g�r ju inte � l�ta bli n�r man l�ser om allt man missat |
senaste, dvs South Park - 805 - You Got Fucked In The Ass, var l�tt r�tt bra, f�rutom avslutningen som va ganska kass.. de hade l�tt kunnat g�ra den roligare.. 
Dock �r 802 det senaste
Kom ut i morse
802 var skitkul
Tycker dock att slutet..allts�..det allra sista kunde gjorts lite lite b�ttre..men detta var bra mycket b�ttre �n 805 iaf 
| Originally posted by jeremy1984 802 var skitkul Tycker dock att slutet..allts�..det allra sista kunde gjorts lite lite b�ttre..men detta var bra mycket b�ttre �n 805 iaf |