TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Cosmic Gate - Raging (Flutlicht Mix)
Dave 202 & Phil Green -Legends (Green Court Remix)
Cosmic Gate - Human Beings
4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
Sunblind - Believe (Nu Nrg Remix)
Cosmic Gate - The Wave
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
Bk - Revolution (Alphazone Remix)
זה הסט שהצעתי להם... בסדר הזה
משם הם לקחו קצת ויענו שיבצרו את הסט של אסף
לא יודע
אני חושב שלפחות עם אינר לייפ זה פצצה
זה פשוט טראק מפציץ
ואני שם רק את ה2 דקות ראשונות שלו
לגבי מילקי, אני שם אותו כי הוא משתלב מדהים באינר לייפ
אחי - תשלב כמה קלאסיקות !
אבל כאלה שלא מכירים יותר מדי
אנעארף ...
אני אוהב לבנות טראק ליסט אבל זה יותר מדי מחשבה ...
לא הייתי שם דווקא מה שחדש
הייתי שם מה שיפה
היה לנו ט'רד על זה
ואללה עכשיו שאני חושב על זה
זה היה עוד בימים שהיית !
וכתבת שם גם
זוכר ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike למה ? |
| quote: |
| You have received a message! כי אין לי זמן ואין לי סבלנות ואין לי עצבים עוד פעם להתחיל להיות באינטרנט כל הזמן ולהכנס לשם לבדוק מה קורה |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN |
!!!יאללה
!!!אני פשוט "מבורך" במזל נאחס
היה את הציוד השכונתי שלי ואת הציוד של הדיג'י
פיונייר 500 - מיקסר
פיונייר CDJ 500 - קומפקטים
וכלכך רציתי לעבוד איתם אבל לא רק שהדיסקים שלי לא נקלטו בקומפקטים
גם חתכו אותי באמצע!!! עשיתי איזה 3 העברות שהלכו פצצה
(שאלו את נשר)
אבל עדיין מבאס שסוףסוף עליתי וזה בסוף שאין אף אחד...

































:
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL !!!יאללה !!!אני פשוט "מבורך" במזל נאחס היה את הציוד השכונתי שלי ואת הציוד של הדיג'י פיונייר 500 - מיקסר פיונייר CDJ 500 - קומפקטים וכלכך רציתי לעבוד איתם אבל לא רק שהדיסקים שלי לא נקלטו בקומפקטים גם חתכו אותי באמצע!!! עשיתי איזה 3 העברות שהלכו פצצה (שאלו את נשר) אבל עדיין מבאס שסוףסוף עליתי וזה בסוף שאין אף אחד... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL שמע, אם הייתי אתה, הייתי רושם אותו דבר אבל האמת היא שבגלל שרציתי לתקלט את הסגנון שלי (הארד טראנס - הארד טראנס מלודי) אבל גם לא להעמיס על הקהל החסר מושג טראקים איכותיים וכבדים מדי הייתי חייב להתפשר וזה יצא שהרבה טראקים הם של קוסמיק גייט בדוגרי אם זו הייתה מסיבה של טראנס אדיקט זה לא היה הסט שהייתי מנגן |
?!?!?!?!נמרוד, איך היה?!?!?!
לנימרוד באמת היה נאחס,
אבל כניראה שכל הנאחס הלך אליו..
אני עבדתי עם הציוד של הדי ג'י שבא,
והסט עבר בשלום
אני לא רוצהלתת ביקורת על הסט של עצמי
אז אם נשר או נימרוד ירצו לכתוב מה הם חשבו אז שיגידו
אגב, הסט הסופי היה
1. Decoy And Roy - Innerlife (Nord vs Bonk Remix)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat Is Pumping (Essential Dj's Remix)
4. Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)
5. The Mystery - Devotion (Flutlicht Remix)
6. Dave 202 & Phil Green - Legends (Green Court Remix)
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
נראה סבבה מרביץ... באת אחרי נמרוד או לפני?
| quote: |
| Originally posted by oDrori נראה סבבה מרביץ... באת אחרי נמרוד או לפני? |
ביאוס

הקהל רקד בסט שלו?
כמה אנשים היו?
אחים שליייייייייייייי
הייתה מסיבה טובהההההההההה, לאללה
נהנתי אחוש-שרמוטה, וכל החברים שלי , שבהתחלה פחדו שייצא חרא, אתה לא יודע כמה הם מודים לי , כל שניה!!!
הייתה מסיבה פשוט טובה לאללה
בדיוק כמו שצריך , בהתחלה קצת
Mtv. לאט לאט, מוזיקת דאנס כוסיות
ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי
הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה
בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה
התחרפנתי שם
נמרוד אחי, מצטער על מה שקרה
כבר מה ששמת היה טוב, והלך יפה
והבן-זונה הוריד אותך , גם ככה החברים שלי לחצו עליי ללכת בגלל שצריך לנהוג לחדרה וזה לא קל
חיכינו כל-כך לאיקרוס אתה לא יודע, אולי ראית את החבר המסטול שלי בא
אליך לעמדה ומזיין תמוח, איקרוס , איקרוס, חחחח
אבל לא נורא, היה שווה לאללה
ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו
מזל-טובבב גברררר

*edit*
משום מה חשבתי שהייתה לך יומולדת , אבל הסתכלתי עכשיו בהזמנות, זה אסף אחר בכלל
לא נורא
=]
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN כמה אנשים היו? |
| quote: |
| ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה התחרפנתי שם ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו מזל-טובבב גברררר |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl היו 140 ומשהו |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN הפסד כספ אה.... /: |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl לא הייתה פה שום כוונה להרויח... זו הייתה מסיבת יום הולדת לכיסוי הוצאות מקסימום... והייתה מסיבה טובה |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl 3. BossDrum - Beat Is Pumping (Essential Dj's Remix) |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl 4. Saccoman - The Recall (Call-Up Mix) |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA אם הורדת את זה באם פי 3 אז זה ה kaylab אני יודע כי שמעתי את זה בקרמבו, זה מיסלייבל, הם הפכו את השמות של הרמיקסים... |
| quote: |
| אסף שמח שהלך טוב - נשמע סט חזק ! היו הרבה כוסיות דרך אגב ? |
| quote: |
| יש תיכנון לפעמים אחרות שתופיעו בקרוב ? |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אני מקווה שיהיה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike תודיע אה ? דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ? תוסיף פוסט שלך ל MEET THE CREW |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.