TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 19:42:

Cosmic Gate - Raging (Flutlicht Mix)
Dave 202 & Phil Green -Legends (Green Court Remix)
Cosmic Gate - Human Beings
4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
Sunblind - Believe (Nu Nrg Remix)
Cosmic Gate - The Wave
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
Bk - Revolution (Alphazone Remix)

זה הסט שהצעתי להם... בסדר הזה
משם הם לקחו קצת ויענו שיבצרו את הסט של אסף


Posted by ripcurl on Nov-30-2002 19:44:

לא יודע
אני חושב שלפחות עם אינר לייפ זה פצצה
זה פשוט טראק מפציץ
ואני שם רק את ה2 דקות ראשונות שלו

לגבי מילקי, אני שם אותו כי הוא משתלב מדהים באינר לייפ


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 20:00:

אחי - תשלב כמה קלאסיקות !
אבל כאלה שלא מכירים יותר מדי

אנעארף ...
אני אוהב לבנות טראק ליסט אבל זה יותר מדי מחשבה ...
לא הייתי שם דווקא מה שחדש
הייתי שם מה שיפה

היה לנו ט'רד על זה


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 20:01:

ואללה עכשיו שאני חושב על זה
זה היה עוד בימים שהיית !
וכתבת שם גם
זוכר ?


Posted by m0sh on Nov-30-2002 20:05:

quote:
Originally posted by luckystrike
למה ?


quote:
You have received a message!
כי אין לי זמן ואין לי סבלנות ואין לי עצבים עוד פעם להתחיל להיות באינטרנט כל הזמן ולהכנס לשם לבדוק מה קורה


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 20:14:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


שייכנס להגיד שלום


Posted by Dj-2TaLL on Dec-01-2002 02:17:

!!!יאללה
!!!אני פשוט "מבורך" במזל נאחס

היה את הציוד השכונתי שלי ואת הציוד של הדיג'י
פיונייר 500 - מיקסר
פיונייר CDJ 500 - קומפקטים

וכלכך רציתי לעבוד איתם אבל לא רק שהדיסקים שלי לא נקלטו בקומפקטים
גם חתכו אותי באמצע!!! עשיתי איזה 3 העברות שהלכו פצצה
(שאלו את נשר)
אבל עדיין מבאס שסוףסוף עליתי וזה בסוף שאין אף אחד...
:


Posted by Sniper on Dec-01-2002 03:20:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
!!!יאללה
!!!אני פשוט "מבורך" במזל נאחס

היה את הציוד השכונתי שלי ואת הציוד של הדיג'י
פיונייר 500 - מיקסר
פיונייר CDJ 500 - קומפקטים

וכלכך רציתי לעבוד איתם אבל לא רק שהדיסקים שלי לא נקלטו בקומפקטים
גם חתכו אותי באמצע!!! עשיתי איזה 3 העברות שהלכו פצצה
(שאלו את נשר)
אבל עדיין מבאס שסוףסוף עליתי וזה בסוף שאין אף אחד...
:


איזה סרט רעעע:\\
חפיף אח שלי יהיה טוב בסוףףף


quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
שמע,
אם הייתי אתה, הייתי רושם אותו דבר
אבל האמת היא שבגלל שרציתי לתקלט את הסגנון שלי
(הארד טראנס - הארד טראנס מלודי)
אבל גם לא להעמיס על הקהל החסר מושג טראקים איכותיים וכבדים מדי
הייתי חייב להתפשר
וזה יצא שהרבה טראקים הם של קוסמיק גייט

בדוגרי אם זו הייתה מסיבה של טראנס אדיקט זה לא היה הסט שהייתי מנגן


סבבה אחי ביקשת דעה נתתי.. אמרתי שזה כבר סט מפציץץ

ורועי אין שום דבר רע בבוסי פשוט הסט יצא כמו הסטים של קוסמיק שהם שמים פוללל מהחובר שלהם..


Posted by oDrori on Dec-01-2002 11:08:

?!?!?!?!נמרוד, איך היה?!?!?!


Posted by ripcurl on Dec-01-2002 11:31:

לנימרוד באמת היה נאחס,
אבל כניראה שכל הנאחס הלך אליו..

אני עבדתי עם הציוד של הדי ג'י שבא,
והסט עבר בשלום

אני לא רוצהלתת ביקורת על הסט של עצמי
אז אם נשר או נימרוד ירצו לכתוב מה הם חשבו אז שיגידו


Posted by ripcurl on Dec-01-2002 11:36:

אגב, הסט הסופי היה

1. Decoy And Roy - Innerlife (Nord vs Bonk Remix)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat Is Pumping (Essential Dj's Remix)
4. Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)
5. The Mystery - Devotion (Flutlicht Remix)
6. Dave 202 & Phil Green - Legends (Green Court Remix)
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)


Posted by oDrori on Dec-01-2002 11:40:

נראה סבבה מרביץ... באת אחרי נמרוד או לפני?


Posted by ripcurl on Dec-01-2002 11:46:

quote:
Originally posted by oDrori
נראה סבבה מרביץ... באת אחרי נמרוד או לפני?



אני עליתי לפניו
התכנון היה כזה, מוזיקת בנות עד 1 - 1 חצי.
אחרי זה נער היום הולדת (שהוא לא בדיוק די ג'י נותן סט) אבל הוא ירד באמצע כי הוא הרגיש שאנשים מפסיקים לרקוד...

ואז אחריו עוד קצת מוזיקת בנות ועליה ליותר מהיר
ואז אני עולה עם ההארד שלי. (זה היה באיזה 2 ורבע) והייתי עד 3 בערך

ואז נימרוד היה אמור אחרי עוד קצת דאנסים עד 4
אבל משום מה המסיבה נגמרה ב3 וחצי
אז עצרו אותו באמצע


Posted by oDrori on Dec-01-2002 11:55:

ביאוס
הקהל רקד בסט שלו?


Posted by m0sh on Dec-01-2002 12:01:

כמה אנשים היו?


Posted by nesher on Dec-01-2002 12:02:

אחים שליייייייייייייי
הייתה מסיבה טובהההההההההה, לאללה
נהנתי אחוש-שרמוטה, וכל החברים שלי , שבהתחלה פחדו שייצא חרא, אתה לא יודע כמה הם מודים לי , כל שניה!!!
הייתה מסיבה פשוט טובה לאללה
בדיוק כמו שצריך , בהתחלה קצת
Mtv. לאט לאט, מוזיקת דאנס כוסיות
ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי
הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה
בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה
התחרפנתי שם
נמרוד אחי, מצטער על מה שקרה

כבר מה ששמת היה טוב, והלך יפה
והבן-זונה הוריד אותך , גם ככה החברים שלי לחצו עליי ללכת בגלל שצריך לנהוג לחדרה וזה לא קל
חיכינו כל-כך לאיקרוס אתה לא יודע, אולי ראית את החבר המסטול שלי בא
אליך לעמדה ומזיין תמוח, איקרוס , איקרוס, חחחח
אבל לא נורא, היה שווה לאללה
ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו
מזל-טובבב גברררר



*edit*
משום מה חשבתי שהייתה לך יומולדת , אבל הסתכלתי עכשיו בהזמנות, זה אסף אחר בכלל
לא נורא
=]


Posted by ripcurl on Dec-01-2002 12:07:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כמה אנשים היו?


היו 140 ומשהו

quote:
ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי
הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה
בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה
התחרפנתי שם

ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו
מזל-טובבב גברררר



תודה אחי!!!!!!!!!!!
אתה לא יודע איזה טוב עשית לי על הלב,
הייתי בהתחלה לחוץ אש למה לא הכרתי את הציוד
אני שמח שנהנת!
באמת תודה


Posted by m0sh on Dec-01-2002 14:51:

quote:
Originally posted by ripcurl
היו 140 ומשהו



הפסד כספ אה....

/:


Posted by ripcurl on Dec-01-2002 14:54:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הפסד כספ אה....

/:



לא הייתה פה שום כוונה להרויח...
זו הייתה מסיבת יום הולדת לכיסוי הוצאות מקסימום...

והייתה מסיבה טובה


Posted by nesher on Dec-01-2002 15:11:

quote:
Originally posted by ripcurl
לא הייתה פה שום כוונה להרויח...
זו הייתה מסיבת יום הולדת לכיסוי הוצאות מקסימום...

והייתה מסיבה טובה


מאוד


Posted by Vortex_SA on Dec-01-2002 15:26:

quote:
Originally posted by ripcurl

3. BossDrum - Beat Is Pumping (Essential Dj's Remix)


אם הורדת את זה באם פי 3 אז זה ה
kaylab

אני יודע כי שמעתי את זה בקרמבו, זה מיסלייבל, הם הפכו את השמות של הרמיקסים...


Posted by luckystrike on Dec-01-2002 18:15:

quote:
Originally posted by ripcurl



4. Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)



פשש כמה כבוד יש לטראק הזה !!!
אני חולה עליו ...
הנה כאלה ישנים אני אוהב לשמוע בסטים למה
הם פצצות ולא זכו להכרה שלהם ...

אסף שמח שהלך טוב - נשמע סט חזק ! היו הרבה
כוסיות דרך אגב ?
ובסוף לא יצא לנו לקפוץ - אפילו לבורסה לא נסענו

סתם עלינו על גהה ונסענו הלוך חזור
וצילמנו אנשים עם פלאש כדי שיחשבו שמצלמים אותם בכביש על מהירות ...

בסוף התחיל לשעמם ...

ונמרוד - סורי אחי ...

יש תיכנון לפעמים אחרות שתופיעו בקרוב ?


Posted by ripcurl on Dec-01-2002 19:52:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אם הורדת את זה באם פי 3 אז זה ה
kaylab

אני יודע כי שמעתי את זה בקרמבו, זה מיסלייבל, הם הפכו את השמות של הרמיקסים...


אחי,
יש לי את ה
kaylab

והוא הרבה פחות טוב, לא הייתי שם אותו

וגם לטראקים של
essential dj's
יש צליל יחודי שקשה לפספס


quote:
אסף שמח שהלך טוב - נשמע סט חזק ! היו הרבה
כוסיות דרך אגב ?


לתדהמתי היו הרבה,
זה היה מוזר, כי הגיעו כוסיות שאף אחד לא מכיר
(וזו בעיקרון מסיבה שיחצנו אליה רק בהרצליה)
אז היה נחמד

quote:
יש תיכנון לפעמים אחרות שתופיעו בקרוב ?


אני מקווה שיהיה


Posted by luckystrike on Dec-02-2002 15:45:

quote:
Originally posted by ripcurl



אני מקווה שיהיה


תודיע אה ?

דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ?

תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW


Posted by ripcurl on Dec-02-2002 17:15:

quote:
Originally posted by luckystrike
תודיע אה ?

דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ?

תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW


כן אני בי"ב,
כרגע תאריך הגיוס הוא אוקטובר
אבל אני מאמין שזה ישתנה

ואל תדאג אני יודע


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.