TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen! - Part V
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Vandaag weer eens een beetje geshopt: Shmuel & Baranes - Spanish Tale/Groove Tale |

| Oliver Lieb pres Snakeman - Africa (2x12") |
* Black hole - Special colletor's edition 1:
Tiesto, Monatana & Storm - Bleckentrommel / Kamaya Painters - Endless wave / Aria - Dido / Vimana - We Came
* In - Musika
* DJ Tiesto - Obsession: Full length Version / Fliterheadz remix / Frank Biazzi remix / Nubreed break mix
* Wicked Punker - Jungle Boogie: Robbie Rivera's Summer Piana Anthem / Orginal Mix / Doomsday Mix
* 2-Kutz - I got / Flare
Zzino vs. Filterheadz - African bulldozer & Sparadrap
Marco Bailey vs. Tom Hades - Canonball / Transfers / Tweykini
Marco Bailey - Red Light District EP
Tomaz vs. Filterheadz - I love techno (united as one)
VA - Magnitude EP (Hertz & Bacto, Andy Slate, Alexander Koning & TBK)
Marco Bailey - Challenger
Techno all the way dit keer..
DMB - The space between (Tiesto Remix) 
Amplitude - Space Flight
Andain - Summer Calling (Josh Gabriel&Airwave)
Electrix - Gettaway (AvB)
beetje bagger deze week
| Originally posted by basd Zzino vs. Filterheadz - African bulldozer & Sparadrap Marco Bailey vs. Tom Hades - Canonball / Transfers / Tweykini Marco Bailey - Red Light District EP Tomaz vs. Filterheadz - I love techno (united as one) VA - Magnitude EP (Hertz & Bacto, Andy Slate, Alexander Koning & TBK) Marco Bailey - Challenger Techno all the way dit keer.. |

Lars Klein - Message from massachusetts
Sven Wittekind - Zombie Holocaust EP
Fridge - The Mystery (Remixes)
S.K.F. - Fantasy
| Originally posted by New Wave Lars Klein - Message from massachusetts Sven Wittekind - Zombie Holocaust EP |
| Originally posted by AlFerox ik heb een setje van Sven Wittekind!! Hardsignal presents Sven Wittekind - September 2002 PM maar als je hem wil hebben |
Besteld: Paul van Dyk - Vorsprung Dyk Technik

Lemon8 New York, New York - (original mix)
Lemon8 New York, New York - (out of the sanctuary mix)
King Of Clubs - Revelation (airwave remix)
King Of Clubs - Revelation (original)
King Of Clubs - Revelation (atlantic city remix)
Junkie XL ft. Saffron - Beauty Never Fades
Junkie XL ft. Saffron - Beauty Never Fades (extension)
Junkie XL & Sasha - Breezer
Junkie XL & Sasha - Breezer (ti�sto remix)
N�gen - Deliverance
N�gen - I Don't Mind
DJ Ti�sto, Montana & Storm - Bleckentrommel
Kamaya Painters - Endless Wave
Aria - Dido (armin van buuren's universal religion mix)
Vimana - We Came
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (hiver & hammer's ground control remix)
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Dub
Miika Kuisma - Ambush
Miika Kuisma - Altered Mind
In - Musika
Die We Came en Endless Wave heb ik al een eeuwigheid... maarja, die zaten bij Dido... en DIE wilde ik toch wel hebben 
| Originally posted by eieregooie King Of Clubs - Revelation (airwave remix) Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (hiver & hammer's ground control remix) Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Dub |
bovenstaande post was dus van mij.. handig die cookies 
| Originally posted by total woot WTF!!!!!! die MOET ik ook hebben man! jezus jij bent er altijd lekker snel bij zeg Kzag ook dat Revelation weer uit kwam, das ook echt 1 waar ik al tijden naar op zoek ben.. |
Maar zou best een repress kunnen zijn hoor...
Yet Another Dub & H&H Remix lag donderdag nog in de Magik..
misschien hebben ze m nog!
was ik vandaag op een hardcorefeessie, en onder dat gerag op die gitaren maar ff langs de cd-tafels gelopen... stond daar toch ineens een vinylbak
dus ik daar ff in neuzelen, kom ik tot m'n stomme verbazing dit tegen:
Magnusson arrived from fjornebo - mary go around - the Armin van Buuren remixes
heb nummer 1x gehoord (van een cd), eigenlijk niet het sterkste werk van Armin, maar ik kon het toch niet laten um te kopen, volgens mij weten nl. niet zoveel mensen van het bestaan van deze plaat (uitgekomen uit vrij onbekend label)... stonden dr nog 8 of zoiets
, anywayz, m'n tweede vinyl is een feit
.
zal um morgen es bij dubbink gaan luisteren oid, hopen dat het wat is, zo niet, ach, boeiuh.
| Originally posted by Jesse Yet Another Dub & H&H Remix lag donderdag nog in de Magik.. misschien hebben ze m nog! |
| Originally posted by kolkiewolkie was ik vandaag op een hardcorefeessie, en onder dat gerag op die gitaren maar ff langs de cd-tafels gelopen... stond daar toch ineens een vinylbak dus ik daar ff in neuzelen, kom ik tot m'n stomme verbazing dit tegen: Magnusson arrived from fjornebo - mary go around - the Armin van Buuren remixes heb nummer 1x gehoord (van een cd), eigenlijk niet het sterkste werk van Armin, maar ik kon het toch niet laten um te kopen, volgens mij weten nl. niet zoveel mensen van het bestaan van deze plaat (uitgekomen uit vrij onbekend label)... stonden dr nog 8 of zoiets , anywayz, m'n tweede vinyl is een feit .zal um morgen es bij dubbink gaan luisteren oid, hopen dat het wat is, zo niet, ach, boeiuh. |
* In - Musika << fijne katana productie
die black hole special collectors edition heb ik ook in mn handen gehad, maar aangezien ik We Came en Dido al origineel heb (
) vind ik dat een beetje zonde van de 18 euro 50, al stonden er nog 1 of 2 andere goede nummers op had ik em wel gekocht, want endless wave is wel lekker...
Morgen of woensdag komt Joker Jam - Innocence (Paul van Dyk remix) of Rephlex One - Pulse (nieuwe Forbidden Planet) erbij, daar moet ik nog ff over nadenken welke het wordt.
geldgebrek 
Underworld - Adventure 3D (Sharpside Remix)
Punx - The Rock (Yves De Ruyter Remix)
Milo - Jungle Of Mirror
Zzino vs Accelerator - Alien Body
| Originally posted by tijs08 WoW!! Thanxx for the info!! Kga maandag gelijk ff langs! |

Umek - Gatex (met alle remixen)
Underworld - King of snake
Tom Hades - Conception
Felipe - Tomahawk / Raindance
Ben Sims - Momento en el tiempo
Yaz, Miko & Preach - Edit EP
Gayle San - Freedom voice / Cold rush
Krijg morgen denk ik binnen:
Chris Coco feat. Peter Green - Albatross (Hybrid Remix)
JDS - The Drummer
greetz
| Originally posted by DjRV lol,die plaat had ik een jaar geleden op promo gekregen,was de grootste teleurstelling ooit,vage mellow club meuk,totaal niet wat je verwacht van armin |
: , eerste stuk daarvan is nog wel te doen...
)