TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up trens-enersjie 2003
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by basd on Dec-12-2002 17:38:

quote:
Originally posted by DjSuez
wat een balletent zeg...dit is echt nog geen 5 uero's waard..

als iemand van die IDIOO&T hier nou eens kwam kijken, dan zie je toch gewoon dat dit echt alleen maar 14 jarige sletten aantrekt? oh ja, niet te vergeten de 50 jarige kale spierbundels...

maar ja, geld bepaald alles..het is weer eens overduidelijk.

Tsja..

Maar er worden toch elke keer weer voldoende kaarten verkocht, dus ze komen er mee weg...


Posted by magrec on Dec-29-2002 18:08:

Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan?


Posted by basd on Dec-29-2002 18:11:

quote:
Originally posted by magrec
Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan?

Hoezo, wil je niet in je eentje?


Posted by magrec on Dec-29-2002 18:14:

Ja ik kan echt niemand meekrijgen, aan de line up kan het niet liggen...

Ik snap er echt niks van...


Posted by jp on Dec-29-2002 18:40:

Die Israeliers hebben ook geen smaak

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=81856

quote:
Trance Energy line up:

Main
-Jean (Love Him, the guy is CRAZY!!!)
-Joop (The Fresh Dutchmen is AMAZING!)
-Johan Gielen (Do i Need to say more???)
-Cosmic Gate (I will kill to see them live)
-10th Edition Live-act: Cygnus X!!!!!!!!!!!!!!

Hard-Trance
-Bas&Ram
-Charly Lownoise
-Cor Fijneman (thought he plays trance...)
-Marcel woods (AMAZING)
-Kai Tracid (WoooooooooHoooooooo)


Of zijn ze gewoon niks gewend?


Posted by Kakao on Dec-29-2002 18:48:

Of misschien ouderwets sarcasme?


Posted by jp on Dec-29-2002 18:55:

quote:
Originally posted by Kakao
Of misschien ouderwets sarcasme?


nuh.. was het waar zo...


Posted by ScuL on Dec-29-2002 19:01:

quote:
Originally posted by jploveparade
Die Israeliers hebben ook geen smaak

ze zijn gewoon niks gewend


Posted by Vnatic on Dec-30-2002 01:49:

Kei vet man, Trance Energy!!!
Ik ga altijd...... ahem....

Ik ga mee met de "waar zijn marco en tijs tijden gebleven"...

Ach ja, als er dan iemand nog zo stom is om te gaan, kanie zich altijd ff in de plee laten afzuigen door een 16-jarig BrEeZaH-SlEtJe...

Dat ID&T een keer een Trance Energy Classic ofzo doet, met Marco V, Tiesto, Scott Bond en Ferry Corsten.
Als die er allemaal zijn, wil ik best nog wel 1,5 uur Gielen uitzitten tussendoor.....


Posted by Cosmic on Dec-30-2002 11:38:

quote:
Originally posted by Vnatic

Dat ID&T een keer een Trance Energy Classic ofzo doet, met Marco V, Tiesto, Scott Bond en Ferry Corsten.
Als die er allemaal zijn, wil ik best nog wel 1,5 uur Gielen uitzitten tussendoor.....


Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo.


Posted by jp on Dec-30-2002 12:02:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo.


Dat was voor jouw tijd

Anyhow, als je naar TE gaat kun je altijd nog wat geile 14 jarige meisjes verschalken door ze vol te gieten met wat kleurige 'BrEeZaHs'


Posted by -TAIS- on Dec-30-2002 12:04:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo.


Voor het historische overzicht, dit zijn ze allemaal tot en met 2001 En nee, vraag me niet om de setjes, die heb ik niet. Ik heb een onwijs goed geheugen

Cross - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Jean - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Jurgen - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Klubbheads - Live At Trance Energy - [30-10-1999]

Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo)
Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000]

Astrid - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [30-09-2000]
Cross - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Marco V - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Rank 1 - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Yves De Ruyter - Live At Trance Energy - [30-09-2000]

Jean - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [17-02-2001]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [17-02-2001]
Storm presented By Mark Spoon - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [17-02-2001]
ATB - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Johan Gielen & Safri Duo - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Mauro Picotto - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Push - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Storm presented by Mark Spoon - Live At Trance Energy - [17-02-2001]

Cross - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Jean - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Judge Jules - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Mario Piu - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Scott Bond - Live At Trance Energy - [20-10-2001]


Posted by magrec on Dec-30-2002 12:40:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo)
Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000]



hihi mijn 1e feestje damn wat was dat een superset van ferry


Posted by Cosmic on Dec-30-2002 13:00:

quote:
Originally posted by jploveparade
Dat was voor jouw tijd

Anyhow, als je naar TE gaat kun je altijd nog wat geile 14 jarige meisjes verschalken door ze vol te gieten met wat kleurige 'BrEeZaHs'



Inderdaad voor mijn tijd denk ik ja..alhoewel, ik heb wel de allereerste Trance Energy CD gekocht (die blauwe) dat in Eindhoven werd gehouden:d Maar toen had ik nog geen internet


Posted by Biohazard on Dec-30-2002 14:09:

En dan hebben we ook nog Energy 2000 tijdens de millenium wisseling met DJ Tiesto, Freaky DJ Team en nog een paar anderen


Posted by Blik on Dec-30-2002 15:05:

quote:
Originally posted by magrec
hihi mijn 1e feestje damn wat was dat een superset van ferry


hmm echt wel, had een tijd geleden die set gedownload, echt supertracks in dat setje


Posted by mr.marcello on Dec-30-2002 17:57:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo)
Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000]


Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!!


Posted by -TAIS- on Dec-30-2002 19:06:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!!


Zullen ze wel niet uitgezonden hebben dan. Jean van 17-02-2001 is bijv. ook niet uitgezonden.


Posted by kolkiewolkie on Dec-30-2002 19:59:

quote:
Originally posted by -TAIS-

Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]



moddervette setjes , alleen heb ik de versies een beetje wazig gelabeled liggen, dus weet nooit wat waar bij hoort


quote:
Originally posted by -TAIS-

Yves De Ruyter - Live At Trance Energy - [30-09-2000]


MODDERVETTE SET!!


quote:
Originally posted by -TAIS-


Cross - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Jean - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Judge Jules - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Mario Piu - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Scott Bond - Live At Trance Energy - [20-10-2001]


eerste feestje van me + kleine correctie: geen jean, wel klubbheads (vonnik overigens niet eens zon heel beroerd setje neerzetten destijds)(of men moet mij opeens gaan vertellen dat die lijn omhoog destijds op het laatste moment veranderd is/was oid, dat zou echt een GILLER zijn ) ... die sets van judge jules en scott bond roeleren overigens ook de pan uit!!


Posted by magrec on Dec-31-2002 09:21:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!!


Haha johan gielen moch toen openen woei wat vond ik dat toch lekker helemaal stijf van de spanning en dan die bass die je al buiten het gebouw hoorde en marco v die in zo'n ufo omhoog gaat


Posted by mr.marcello on Dec-31-2002 17:22:

quote:
Originally posted by magrec
Haha johan gielen moch toen openen woei wat vond ik dat toch lekker helemaal stijf van de spanning en dan die bass die je al buiten het gebouw hoorde en marco v die in zo'n ufo omhoog gaat


Dat had ik ook!! We kwamen de trein uit en hoorden toen al een beetje de bass uit het Beursgebouw knallen!! Dat klonk echt wreed!!

En die UFO ja, was ik al bijna vergeten!!


Posted by jp on Dec-31-2002 17:45:

Marcello signature dief


Posted by mr.marcello on Dec-31-2002 17:48:

quote:
Originally posted by jploveparade
Marcello signature dief


Jaaaa, sorry!!! Maar ik zag 'm staan en wilde 'm absoluut ook hebben!! Mayday is toch een beetje mijn feestje!!
(heb er nu alweer zin in!!)


Posted by LightForce on Dec-31-2002 18:37:

Hmm tja line-up kon beter, zeker als het om het 10 jarig bestaan gaat van het evenement. Des al niet te min kan ik zo'n avond nog wel redelijk indelen Lang leve het meerdere zalen concept.

Verder ga ik omdat het gewoon voor mij nu wel verdomd dichtbij is en de gehele vriendengroep gaat. En tja alleen in een kroeg zitten die avond met wat irri jongelui, of oudere coke snuivende gekken nee daar heb ik geen zin in..

1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm....


Posted by TimeportE on Dec-31-2002 19:13:

quote:
Originally posted by LightForce
1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm....

moe je wel alvast 8 muntjes apart houden voor breezers! (de grap word volgens mij wel steeds minder leuk...)
en tja.. je moet wat met je geld...


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.