TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up trens-enersjie 2003
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by DjSuez wat een balletent zeg...dit is echt nog geen 5 uero's waard.. als iemand van die IDIOO&T hier nou eens kwam kijken, dan zie je toch gewoon dat dit echt alleen maar 14 jarige sletten aantrekt? oh ja, niet te vergeten de 50 jarige kale spierbundels... maar ja, geld bepaald alles..het is weer eens overduidelijk. |
Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan?
| quote: |
| Originally posted by magrec Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan? |
Ja ik kan echt niemand meekrijgen, aan de line up kan het niet liggen...
Ik snap er echt niks van...
Die Israeliers hebben ook geen smaak
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=81856
| quote: |
| Trance Energy line up: Main -Jean (Love Him, the guy is CRAZY!!!) -Joop (The Fresh Dutchmen is AMAZING!) -Johan Gielen (Do i Need to say more???) -Cosmic Gate (I will kill to see them live) -10th Edition Live-act: Cygnus X!!!!!!!!!!!!!! Hard-Trance -Bas&Ram -Charly Lownoise -Cor Fijneman (thought he plays trance...) -Marcel woods (AMAZING) -Kai Tracid (WoooooooooHoooooooo) |
Of misschien ouderwets sarcasme?
| quote: |
| Originally posted by Kakao Of misschien ouderwets sarcasme? |
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Die Israeliers hebben ook geen smaak ze zijn gewoon niks gewend |
Kei vet man, Trance Energy!!!
Ik ga altijd...... ahem....
Ik ga mee met de "waar zijn marco en tijs tijden gebleven"...
Ach ja, als er dan iemand nog zo stom is om te gaan, kanie zich altijd ff in de plee laten afzuigen door een 16-jarig BrEeZaH-SlEtJe...
Dat ID&T een keer een Trance Energy Classic ofzo doet, met Marco V, Tiesto, Scott Bond en Ferry Corsten.
Als die er allemaal zijn, wil ik best nog wel 1,5 uur Gielen uitzitten tussendoor.....
| quote: |
| Originally posted by Vnatic Dat ID&T een keer een Trance Energy Classic ofzo doet, met Marco V, Tiesto, Scott Bond en Ferry Corsten. Als die er allemaal zijn, wil ik best nog wel 1,5 uur Gielen uitzitten tussendoor..... |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo. |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo. |
En nee, vraag me niet om de setjes, die heb ik niet. Ik heb een onwijs goed geheugen
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000] Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000] Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo) Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000] |
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Dat was voor jouw tijd Anyhow, als je naar TE gaat kun je altijd nog wat geile 14 jarige meisjes verschalken door ze vol te gieten met wat kleurige 'BrEeZaHs' |
En dan hebben we ook nog Energy 2000 tijdens de millenium wisseling met DJ Tiesto, Freaky DJ Team en nog een paar anderen
| quote: |
| Originally posted by magrec hihi mijn 1e feestje damn wat was dat een superset van ferry |
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000] Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000] Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo) Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000] |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!! |
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000] Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000] |
, alleen heb ik de versies een beetje wazig gelabeled liggen, dus weet nooit wat waar bij hoort
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Yves De Ruyter - Live At Trance Energy - [30-09-2000] |
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Cross - Live At Trance Energy - [20-10-2001] Jean - Live At Trance Energy - [20-10-2001] Johan Gielen - Live At Trance Energy - [20-10-2001] Judge Jules - Live At Trance Energy - [20-10-2001] Mario Piu - Live At Trance Energy - [20-10-2001] Scott Bond - Live At Trance Energy - [20-10-2001] |
+ kleine correctie: geen jean, wel klubbheads (vonnik overigens niet eens zon heel beroerd setje neerzetten destijds)(of men moet mij opeens gaan vertellen dat die lijn omhoog destijds op het laatste moment veranderd is/was oid, dat zou echt een GILLER zijn
) ... die sets van judge jules en scott bond roeleren overigens ook de pan uit!!
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!! |
helemaal stijf van de spanning en dan die bass die je al buiten het gebouw hoorde
en marco v die in zo'n ufo omhoog gaat
| quote: |
| Originally posted by magrec Haha johan gielen moch toen openen woei wat vond ik dat toch lekker helemaal stijf van de spanning en dan die bass die je al buiten het gebouw hoorde en marco v die in zo'n ufo omhoog gaat |

Marcello signature dief 
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Marcello signature dief |
)
Hmm tja line-up kon beter, zeker als het om het 10 jarig bestaan gaat van het evenement. Des al niet te min kan ik zo'n avond nog wel redelijk indelen
Lang leve het meerdere zalen concept.
Verder ga ik omdat het gewoon voor mij nu wel verdomd dichtbij is en de gehele vriendengroep gaat. En tja alleen in een kroeg zitten die avond met wat irri jongelui, of oudere coke snuivende gekken nee daar heb ik geen zin in..
1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm....
| quote: |
| Originally posted by LightForce 1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm.... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.