TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glasstråden
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
dbl, jaaaaaaa......texasglassarna e fasen d godaste som finns... weeee
mumma, då kan vi äta det. haha 
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Bizarre! Varför får man då göra reklam för leksaker? Dom verkar ju jätteroliga och reklaminslagen sänds i pauser för barnprogram.. |
| Originally posted by Glorie dbl, jaaaaaaa......texasglassarna e fasen d godaste som finns... weeee mumma, då kan vi äta det. haha |
) paket nån gång
| Originally posted by Aendy TV3 och Z-TV har sin hemmabas i England vilket gör att de går under annan annan lag än den som gäller i Sverige. Därför tror jag att notisen som Reveal klistrat in gäller för reklam sänd i fyran. Den svenska lagen säger att man inte får sända reklam riktat till barn men endast Sverigebaserade kanaler faller in under den lagen. |
| Originally posted by dbl ja visst e dem... får ta och dela på ett (eller många ) paket nån gång |
nåt som ja stör mig på e dock att GB bytt förpackningar
nu e dom lite mer designsnygga liksom..
innan var ju texas pecan - orange förpackning å den chokladglassen me marsmallows var ju en brun förpackning...
så bara texas pecan finns kvar.. men d e sant.. köper ja kulglass eller lösglass som ja brukar säga...tar ja alltid MINST en kula pecannöt 

vi får käka sån tillsammans hehe.. eller inte.. kommer inte åka till mölndal nu på ett tag. min kompis har ju flyttat därifrån
| Originally posted by King of Clubs Ja det förklarar ju saken. Men varför gör dom inte reklam för alkohol och tobak? Jag är ganska säker på att det är lagligt i Storbrittanien. |
min favorit får bli gammeldags vanilj en riktig klassiker som alltid går hem
| Originally posted by reveal tror att EU förbjudit, eller håller på att förbjuda, all reklam flr tobak tv3 kör redan reklam för alkohol |
glömde att nämna...
Carte d'Or glass från gb.. Finns det nån godare paketglass?! 

läs mer om Carte d'Or här
| Originally posted by Glorie mmmm nåt som ja stör mig på e dock att GB bytt förpackningar nu e dom lite mer designsnygga liksom.. innan var ju texas pecan - orange förpackning å den chokladglassen me marsmallows var ju en brun förpackning...åsså har de nu tagit bort chokladglassen helt så bara texas pecan finns kvar.. men d e sant.. köper ja kulglass eller lösglass som ja brukar säga...tar ja alltid MINST en kula pecannöt ![]() mummmaaa ![]() d får bli när ja kommer förbi me födelsedagspresent till dig vi får käka sån tillsammans hehe.. eller inte.. kommer inte åka till mölndal nu på ett tag. min kompis har ju flyttat därifrån |

Om man snackar "förpackningsglass" så knäcker Haägen Dasz. Om ni inte tycker det kan ni ju iaf hålla med om att det är den mest svårstavade. Tror inte jag fick det rätt.
snackar vi förpackad så e ju alltid vienetta finfin 
btw. klassas marängsviss som en sorts glass? 
| Originally posted by King of Clubs Om man snackar "förpackningsglass" så knäcker Haägen Dasz. Om ni inte tycker det kan ni ju iaf hålla med om att det är den mest svårstavade. Tror inte jag fick det rätt. |

skitgott....d kan man nästan äta ihjäl sig på
så nu blire inge mer Mölndal för flikkan på ett tag.. var faktiskt på en ful grill i Åby
alldeles vid travet 
Nu får ni inte mobba mig när jag säger att jag inte gillar glass och inte godis för den delen heller.. det är för sött för mig
ända sen jag var liten har jag inte kunnat äta godis o glass blev illa mående av allt sånt tårta också för den delen .. neä tar mig hellre en påse chips lr chili nötter istället 
Nu får ni inte mobba mig när jag säger att jag inte gillar glass och inte godis för den delen heller.. det är för sött för mig
ända sen jag var liten har jag inte kunnat äta godis o glass blev illa mående av allt sånt tårta också för den delen .. neä tar mig hellre en påse chips lr chili nötter istället 
http://www.olw.se/bilder/peanuts_chili.jpg
| Originally posted by Vizay nae min favoritglass alltime måste jag nog säga är Calippo.....satt å pressade calippo med ne polare en hel sommar nere på landet....fyyfan de va tider det ![]() satt å glassaade på en bänk med calippon i ena handen å en cola i andra å sen spanade vi alla fina flickor som traskade förbi (finns gott om dom på västkusten kan jag medela) |
| Originally posted by Dj_ExOn Fy fan! Mysfaktor 1000 på det asså!! |

kolla va ja upptäckte ida
ny! seven deadly sins, cooolt
allas vår gb har skaffat ny hemsida
asjyssta spel på den sidan 
| Originally posted by Glorie dbl...mjoo ja vet.. min kompis som bodde i mölndal flytta nu i dec så nu blire inge mer Mölndal för flikkan på ett tag.. var faktiskt på en ful grill i Åby alldeles vid travet ![]() åååh, se så...inte va lessen....vi får skjuta upp ditt födelsedagskalas me mig litegranna bara |

| Originally posted by dbl så finns det gula lägenheter längst ner vid motorvägen.. jag bor på första gården där ![]() |
ne du behöver inte va orolig.. kommer inte ihåg så mycket utav hur d såg ut där 
och vad har hänt med födelsedags kalaset.. har fortfarande inte haft något |
hehe
| Originally posted by Glorie hehe..okej ja kommeeeeer... ne du behöver inte va orolig.. kommer inte ihåg så mycket utav hur d såg ut där ![]() mycket att ta igen du hehe |

45% av GB sortiment kommer bestå av Magnum 
| Originally posted by AC. 45% av GB sortiment kommer bestå av Magnum |