TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!!
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Otte on Dec-11-2002 19:43:

Het is zo koud snachts dat het motorblokje van mijn brommer bevroren was. Toch snel gaan rijden --> motorblokje stuk --> fietsen --> koud!!! --> kutzooi

Otte

Posted by raoel on Dec-11-2002 20:39:

Ik studeer HTS bouwkunde en loop mementeel stage op de bouwplaats.
Ik sta dus gewoon de hele dag in die kou met mun hammertje en mun spijkerzak om

De meeste van jullie hebben dus echt niks te klagen vergeleken met mij.

Gelukkig blijven we 's morgens in de keet zitten totdat het een beetje licht wordt.
en we nemen erg lange pauzes.

Posted by Teknikol on Dec-11-2002 22:49:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
dat scheelt weer gel

hmm, btje jammer d�t het gel was
ik loop s'ochtends naar de bushalte, sta 5 minuten te w88 op de bus, loop dus de bus in en ga zitte, ik gooi mn kop tegen die hoofdsteun en denk: sinds wanneer bestaat er snel drogende gel?

Posted by Miss Proximus on Dec-12-2002 21:19:

Koud? KOUD???

Het is hier 31 Graden man!!

Maar ja, ik ben over 2 daagjes ook weer in de kou

Posted by DjSuez on Dec-14-2002 13:54:

quote:
Maar ja, ik ben over 2 daagjes ook weer in de kou

maar nu dooit het alweer...

ik ben trouwens vannacht echt vaak op me bek gegaan met fietsen, het was spekglad!! wel ff met me zatte harses met een paar gestoorde italianen werzen breakdancen op een glad pleintje...
en maar lachen als je keihard op je muil gaat...wie begrijpt mij? ikke niet...

Posted by eieregooie on Dec-14-2002 20:42:

Ik was geloof ik voor de gladheid thuis... misschien is het hier wel helemaal niet glad geweest omdat het niet koud genoeg meer is... Ow, hoor nu dat het buiten de stad wel glad was toch Ik was dus lekker binnen...

Posted by Miss Proximus on Dec-15-2002 20:50:

Tering het is hier echt TYFUSkoud

Posted by Blik on Dec-15-2002 20:52:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Tering het is hier echt TYFUSkoud

Je mag blij zijn dat je geen weekje eerder terug bent gekomen. Gevoelstemperaturen van -10 t/m -15 graden

Ik heb mijn handschoenen alweer opgeborgen hoor

Posted by Miss Proximus on Dec-16-2002 09:43:

maar goed..ik heb gewoon al in dag EEN een verkoudheid opgelopen!
als ik eerder was thuisgekomen was ik doodziek geworden

Posted by Akira on Dec-16-2002 14:06:

Zo ik vind dit weer weer goed te doen...lang niet meer zo koud...Die kou gadverdamme

Posted by New Wave on Dec-16-2002 14:17:

quote:
Originally posted by Akira
Zo ik vind dit weer weer goed te doen...lang niet meer zo koud...Die kou gadverdamme

Man waar was je nou, ik heb een hele marathon gelopen in die schijt Klaveet om jouw hoofd te zien!!!!
grrr

Posted by Akira on Dec-16-2002 14:25:

ja fuck he...Heb je me echt lopen zoeken???de chauffeur vond het te glad dus zijn we maar niet gegaan.Zijn we in de grootste ballentent van barneveld gebleven HEIKO's hahaha...maar Was het nogt leuk???mijn broertje was er namelijk wel.

Posted by New Wave on Dec-16-2002 14:27:

quote:
ja fuck he...Heb je me echt lopen zoeken???de chauffeur vond het te glad dus zijn we maar niet gegaan.Zijn we in de grootste ballentent van barneveld gebleven HEIKO's hahaha...maar Was het nogt leuk???mijn broertje was er namelijk wel.

mwhehe, nou ik heb die bussen nog behoorlijk hard zien scheuren.
Wat een kutlij van besseling.
Mwhaha, de heiko's..ook 2 keer geweest.....nooooooit meer

Mwha, muziek was echt kut..heb me meer vermaakt met de vriendinnen van mijn ex (nee niet die slet uit Barneveld ) dan de muziek

Posted by Akira on Dec-16-2002 14:32:

quote:
Originally posted by New Wave
mwhehe, nou ik heb die bussen nog behoorlijk hard zien scheuren.
Wat een kutlij van besseling.
Mwhaha, de heiko's..ook 2 keer geweest.....nooooooit meer

Mwha, muziek was echt kut..heb me meer vermaakt met de vriendinnen van mijn ex (nee niet die slet uit Barneveld ) dan de muziek

Ja kut ik heb het helaas wel gemist zeg super veel leuke meisjes....hahaha maar heiko's was ook niet super hoor.Maar je m oet snel eens op een vrijdag naar heiko's gaan!!super veel meisjes voor je...kan ik ze allemaal aan je voorstellen...hehe

Posted by New Wave on Dec-16-2002 14:41:

quote:
Ja kut ik heb het helaas wel gemist zeg super veel leuke meisjes....hahaha maar heiko's was ook niet super hoor.Maar je m oet snel eens op een vrijdag naar heiko's gaan!!super veel meisjes voor je...kan ik ze allemaal aan je voorstellen...hehe

Mwhahaha, top!
Als ik mijn auto heb dan kenne we dat inderdaad een keer doen!!

Posted by Akira on Dec-16-2002 14:57:

ja is goed...dat is dan afgesproken, kan je mooie vriendinnen die je uit de KLVT kent weer eens leuk ontmoeten hahaha

Posted by New Wave on Dec-16-2002 20:29:

quote:
ja is goed...dat is dan afgesproken, kan je mooie vriendinnen die je uit de KLVT kent weer eens leuk ontmoeten hahaha

HOND!!!

Pages (3): « 1 2 [3]