TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!!
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Otte on Dec-11-2002 19:43:

Het is zo koud snachts dat het motorblokje van mijn brommer bevroren was. Toch snel gaan rijden --> motorblokje stuk --> fietsen --> koud!!! --> kutzooi

Otte

Posted by raoel on Dec-11-2002 20:39:

Ik studeer HTS bouwkunde en loop mementeel stage op de bouwplaats.
Ik sta dus gewoon de hele dag in die kou met mun hammertje en mun spijkerzak om

De meeste van jullie hebben dus echt niks te klagen vergeleken met mij.

Gelukkig blijven we 's morgens in de keet zitten totdat het een beetje licht wordt.
en we nemen erg lange pauzes.

Posted by Teknikol on Dec-11-2002 22:49:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
dat scheelt weer gel

hmm, btje jammer d�t het gel was
ik loop s'ochtends naar de bushalte, sta 5 minuten te w88 op de bus, loop dus de bus in en ga zitte, ik gooi mn kop tegen die hoofdsteun en denk: sinds wanneer bestaat er snel drogende gel?

Posted by Miss Proximus on Dec-12-2002 21:19:

Koud? KOUD???

Het is hier 31 Graden man!!

Maar ja, ik ben over 2 daagjes ook weer in de kou

Posted by DjSuez on Dec-14-2002 13:54:

quote:
Maar ja, ik ben over 2 daagjes ook weer in de kou

maar nu dooit het alweer...

ik ben trouwens vannacht echt vaak op me bek gegaan met fietsen, het was spekglad!! wel ff met me zatte harses met een paar gestoorde italianen werzen breakdancen op een glad pleintje...
en maar lachen als je keihard op je muil gaat...wie begrijpt mij? ikke niet...

Posted by eieregooie on Dec-14-2002 20:42:

Ik was geloof ik voor de gladheid thuis... misschien is het hier wel helemaal niet glad geweest omdat het niet koud genoeg meer is... Ow, hoor nu dat het buiten de stad wel glad was toch Ik was dus lekker binnen...

Posted by Miss Proximus on Dec-15-2002 20:50:

Tering het is hier echt TYFUSkoud

Posted by Blik on Dec-15-2002 20:52:

quote: