TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Line-up
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by Mysteric on May-06-2001 13:42:

nou okee
beter dan Carl Cox is wat overdreven voor Michel de Hey

maar hij is wel neerlands beste op dat gebied

Posted by tango on May-06-2001 14:46:

Ehm, heb je het interview niet gezien mysteric? Duncan zei juist dat het bij sensation in de eerste plaats NIET om de muziek ging, maar om de show erom heen. Voor de muziek en grote namen hadden ze andere feestjes (zoals de q-dance feesten).

En een party waar muziek niet op de eerste plaats staat, is geen party.......

grtz,
TNG

Posted by Rudy on May-06-2001 14:51:

quote:
Originally posted by Mysteric
tja...ik zal mijn licht er eens ff over laten schijnen.
ik zie 1 nadeel: de prijs is vrij hoog voor de dj's die je krijgt.De aankleding zal dus wel wreed moeten zijn.
Maar zoals duncan al zei: het gaat om de muziek. Een groot feest hoeft niet per se met veel buitenlandse namen, NL heeft kwaliteit-dj's genoeg. In alle genre's.

Roog vind ik zeer goed draaien, kwam hem op IC2000 tegen in de Club en heb flink lopen springen toen.
Jean...tja das een beetje jammer. Persoonlijk zie ik hem liever openen dan Roog.
Rank 1 Live, ��n keer live gezien. Tja...wel redelijk. Als er een mooie lichtshow bij zit scheelt het een hoop. En het is tenslotte maar een half uurtje.
Marco V, in ��n woord TOP. Beste dj van NL op dit moment.
Michel de Hey vind ik echt niet minder draaien dan Carl Cox, zo niet beter. Ik heb hem een paar keer gezien+gehoord...top.

Het is dus de creme de la creme van de Nederlandse dj's. Op Tiesto na dan, want die WIL niet. Als ik de hele thread zo lees ben ik op 1 na de enige die wel gaat 7 juli.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahaaaaaa...............ik ben zwaar teleurgesteld, en dan krijg ik dit ook nog eens te horen! Je maakt me boos!!! Je bent namelijk niet re�el!

Posted by michiel on May-06-2001 14:51:

Arrow WE MOETEN 1 MAIL HEBBEN DIE IEDEREEN STUURT!!!

gasten, dit is te triest
ik ga ook niet

het beste is dat we met zn allen 1 dezelfde email sturen naar id&t.
dus als er iemand al een beetje een redelijke mail heeft opgesteld, post die dan ff hier EN DAN GAAN WE DIE ALLEMAAL (LEES: ALLEMAAL) NAAR DIE GASTEN STUREN!!!!
dit is het effectiefste, want dan denken die gasten ook, he tering we hebben wat losgemaakt in de dance-scene en misschien flikken ze het dan niet nog een keer!!

dus we moeten dit ff doen!!!!!
thx

later

michiel

Posted by mpost on May-06-2001 14:52:

Talking

Laten we met z'n alle heeel hard hopen dat die Duncan loser per ongeluk de line up van de chill out of vip room heeft verteld!!! En dat de echte line up nog moet komen

Posted by Bellie on May-06-2001 14:53:

Angry OMFG!!!!

wat een triest zooitje daar zeg.En ik me maar druk maken dat ik niet naar sensation kon omdat we 6 juli naar kreta gaan.Naja nu ben ik blij dat ik naar Kreta ga.Wat een TERING line-up.Zielig gewoon.Ze moeten die duncan echt een flinke punter in zn (_*_) geven.Sjonge Sjonge...........

GREETZ!!

Posted by Bellie on May-06-2001 14:58:

Oo ja.wat is het mail adres van die stumpers!!
ik wil ook wel effe mijn mening uiten over deze bizarre line-up.

GREETZ!!

Posted by Opti on May-06-2001 14:58:

quote:
Originally posted by mpost
Laten we met z'n alle heeel hard hopen dat die Duncan loser per ongeluk de line up van de chill out of vip room heeft verteld!!! En dat de echte line up nog moet komen

Was t maar zo'n feest...

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 15:01:

mail

ik stel deze modelmail voor:

Hallo ID&T mensen,

Jullie zijn er in geslaagd een groots feest als Sensation met een grootse reputatie naar de kloten te helpen. Ik dacht altijd dat het op dit soort feesten om de muziek ging en niet om de show, shows hou je maar in de ahoy bij Frans Bauer ofzo, maar niet rondom een trance-feest, zo gaat de scene nog meer kapot dan al het geval is.
De line-up is ook bijzonder droevig mensen. Buitenlandse dj's kunnen ontbreken, dat is nog tot daar aan toe, maar om dan iemand als Roog (no offence) te laten openen op the mainstage..nee, dat gaat mijn pet ver te boven.

Als je werkelijk van trance houdt, dan ga je niet zo een feest geven en dan kondig je het niet op deze manier aan (via TMF nota bene). Mijn vertrouwen in jullie is werkelijk zwaar gedaald en ik hoop niet dat dit de lijn is voor de toekomst.

Posted by mpost on May-06-2001 15:04:

quote:
Originally posted by Bellie
Oo ja.wat is het mail adres van die stumpers!!
ik wil ook wel effe mijn mening uiten over deze bizarre line-up.

GREETZ!!

Mail al je op of aanmerkingen naar [email protected] en [email protected]
Graag alle mails in 5 voud vesturen, zodat je zeker weten dat ze er minstens 1 lezen

Posted by michiel on May-06-2001 15:05:

Re: mail

quote:
Originally posted by Vinyl Boy

Hallo ID&T mensen,

Jullie zijn er in geslaagd een groots feest als Sensation met een grootse reputatie naar de kloten te helpen. Ik dacht altijd dat het op dit soort feesten om de muziek ging en niet om de show, shows hou je maar in de ahoy bij Frans Bauer ofzo, maar niet rondom een trance-feest, zo gaat de scene nog meer kapot dan al het geval is.
De line-up is ook bijzonder droevig mensen. Buitenlandse dj's kunnen ontbreken, dat is nog tot daar aan toe, maar om dan iemand als Roog (no offence) te laten openen op the mainstage..nee, dat gaat mijn pet ver te boven.

Als je werkelijk van trance houdt, dan ga je niet zo een feest geven en dan kondig je het niet op deze manier aan (via TMF nota bene). Mijn vertrouwen in jullie is werkelijk zwaar gedaald en ik hoop niet dat dit de lijn is voor de toekomst.

iedereen moet deze mail naar id&t sturen want dat is het effectiefste!!!!!!!!!!!!!!!pleaazzzzzzzzzzz

later

michiel

Posted by mpost on May-06-2001 15:08:

Ach tsja....wij kunnen ze nu wel helemaal plat mailen enzo....maar het zal hun een worst wezen!!! Uitverkocht raakt dat feest toch wel. Dus zij zullen er niet wakker van liggen hoor, van die kut line up. Ze krijgen hun geld wel!!

Posted by Opti on May-06-2001 15:09:

Zoiets msischien...

WAT HEBBEN JULLIE NOU GEDAAN MET ZO' N LINE UP????

Dat is de algemene vraag onder de tranceaddicts in Nederland (geloven jullie me niet, kijk maar bij de forums in tranceaddict.com).
Ok, datjullie Marco V en Rank 1 booken is super, Jean snap ik nog een h���l klein beetje (vertegenwoordigt NL in buitenland goed) maar Roog (wie??), Michel de Hey (jaajaa...)...
Waar blijven de grote namen, waar blijft een Tiesto, Armin, Johan Gielen of buitenlandse namen zoals Sven Vath, Carl Cox of misschien zelfs Oakenfold.
Nee, jullie wilden toch er een mainstream event van maken, de jongeren kennis laten maken met hun 1e big party, dat lukt toch nooit met zulke namen!
Jullie wilden deze Sensation als een soort eerbetoon maken aan de overleden Miles, dat moet dan toch een superspektakel worden!!! Met grote namen/DJ's!!!
Jullie hebben de (echte) party gangers in NL zwaar teleurgesteld, er gaan zelfs stemmen op om al jullie feesten te boycotten...
Ik hoop dat jullie deze mail een beetje serieus nemen, jullie zullen wel meerdere mailtjes hebben gehad over deze z��r teleurstellende line up en ik hoop dat jullei deze koers die jullie nu inzetten snel gaan veranderen (Tiesto boycot jullie feesten, is dat waar???) anders zal misschien de party scene mede door jullie een langzame dood sterven...

Posted by moogwai on May-06-2001 15:28:

Satan (eek!)

quote:
Originally posted by Vinyl Boy

Roog
Jean
Rank 1
Marco V
Michel de Heij

Deze line-up zuigt zo hard... Alleen Rank 1 en Marco V zijn TOP...

Gelukkig zit in dan in Salou te genieten van het zonnetje

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 15:48:

I have one word:

SAD!!!

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 15:51:

Dat wordt met zn allen naar Mysteryland, impulz dance valley qlimax........., ik kan teminste makkelijker kiezen.
Ik vin het egt jammer.....zo'n mooi feest, zo wordt verpest.

Marco V 4EVA

peace

ps ik vin het zielig voor marco, hij moet tussen te kneuzen gaan draaien (naja kiest er eigenlijk ook zelf voor)WHATEVER MAn

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 16:02:

quote:
Originally posted by Rudy
ik vind het dus heeeeeeeeeel jammer dat het vervolg nog slechter is dan mijn eigen schoolfeest

het schoolfeest was goed h�......ja zeker beter dan Zenzatie.....nou ik ga denk ik de Tapperij in op 7juli...daar kan teminste nog........
WADEVA MAN

Posted by moogwai on May-06-2001 16:16:

Oh ja.. en een kaartjes kost ook al honderd piek...voor zo'n line-up ????

Willen ze het gras van de arena gaan sponsoren of zo ???

Posted by Mysteric on May-06-2001 16:17:

ik citeer ff Partyfreak uit het s2d forum...ik ben het roerend met hem eens.

quote:

ALS de prijs van het kaartje al representatief zou zijn voor de totale kosten van een feest (wat het niet is), dan zouden de kosten van deejays volgens mij maar een tientje op het kaartje van 100,- uitmaken (als het niet minder is). Als de keuze voor deze deejays met geld te maken zou hebben, dan zou mij dat hoogst verbazen. Volgens mij is dit een BEWUSTE KEUZE BINNEN HET CONCEPT.
Verder wil ik hier nog aan toevoegen dat grote namen op een feest slechts garant staan voor een grote toeloop van mensen en in de laatste plaats garant staan voor een goed feest. Ik vind de bovenstaande reacties dus getuigen van kortzichtigheid en weinig respect voor onze kwalitatief goede nederlandse dj's.
Je kunt op vrijwel ieder groot feest tegenwoordig dj's uit alle windstreken horen draaien. Het feit dat ID&T met deze gewaagde line-up deze trend doorbreekt, vind ik op zich al een compliment waard. Op de reply's van sommige mensen die zeggen dat dit is gedaan om snel geld te verdienen, kan ik alleen zeggen dat ID&T met deze line-up eerder een risico neemt (getuige de reacties) als dat ze op safe aan het spelen zijn.
Conclusie: Blijven jullie op 7 juli maar lekker thuis. Dan zal ik samen met alle mensen die minder belang hechten aan een buitenlandse naam een heerlijk feestje bouwen in de Arena.

Posted by Bellie on May-06-2001 16:20:

schijt!!
Het blijft een KUT line-up!!

KLAAR!!

GREETZ!!

Posted by michiel on May-06-2001 16:21:

so what's your point?????

later

michiel

Posted by mpost on May-06-2001 16:22:

kom op zeg!!
EEN BEWUSTE KEUZE BINNEN HET CONCEPT?????

Ik kan niet bedenken dat iemand DJ ROOG ooit in zijn concept zou willen!!! Tssssss

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 16:29:

LACHEN MAN!!!!!!!!!!!!!

Ga jij maar lekker een feestJE bouwen met al die kindjes.......blijf zeker thuis.....nou wat die gast zegt..Ik heb liever een "SAFE" feest dan zo'n pokken "gewaagde" lineup ooeeeeeeeee egt gewaagd....nou de gemiddelde sensation ganger van 2001 weet waarschijnlijk niet wat een lineup is....Je kan net z goed dj broodje kaas booken booken booken......uhm je wilt binnenlands kwaliteit hebben...nou.dat is tiesto armin ferry lucien en NIET die gays die er nu staan (behalve marco) het gaat niet om buitenlandse djees. Er klopt helemaal nix van wat die gast zegt......

Posted by mpost on May-06-2001 16:37:

Toen de line up nog NIET bekend was, dacht ik dat dit feest best wel eens binnen een week uitverkocht zou kunnen zijn. En dat zou volgensmij best wel een record zijn voor een dance event!!

Maar nu de line up bekend is mogen ze blij zijn als het uitverkocht is!! Tsss zelfs de gemiddelde TMF kijker heeft toch wel door dat je voor DJ ROOG geen 100 piek betaalt??

Ik ben echt boos op ID&T!! Ik had gehoopt op een zwaar vet feest deze zomer. Maar dat lijkt niet Sensation te worden...

Posted by michiel on May-06-2001 16:40:

Re: LACHEN MAN!!!!!!!!!!!!!

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Ga jij maar lekker een feestJE bouwen met al die kindjes.......blijf zeker thuis.....nou wat die gast zegt..Ik heb liever een "SAFE" feest dan zo'n pokken "gewaagde" lineup ooeeeeeeeee egt gewaagd....nou de gemiddelde sensation ganger van 2001 weet waarschijnlijk niet wat een lineup is....Je kan net z goed dj broodje kaas booken booken booken......uhm je wilt binnenlands kwaliteit hebben...nou.dat is tiesto armin ferry lucien en NIET die gays die er nu staan (behalve marco) het gaat niet om buitenlandse djees. Er klopt helemaal nix van wat die gast zegt......

kijk, dit is het
iedereen die nu nog naar sensation gaat is gewoon supertriest
sorry hoor

nastra>we gaan wel lekker in de tapperij hangen ja, is tenminste nog wat te beleven en die huis dj met zn cds is beter dan wat er op sensation staat!!

later

michiel

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »