TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by elad11 on Dec-24-2002 16:34:

בחייייייייאת
לא הולך לי
התקנתי וזה
קיצור רשמתי בחתימה
[img]http://www.audio-tracker.com/song.php/elad11[ /img]
(בלי הרווח בסוף)

קיצור לפעמים הוא רושם לי לפעמים לא.......

וגם יש לי עוד שתי שאלות

?איך אני משנה את הצבע
ואיך אני משנה מה שרשום כשאני לא שומע כלום?

תודההה.......


Posted by Rising on Dec-24-2002 16:51:

quote:
Originally posted by elad11
בחייייייייאת
לא הולך לי
התקנתי וזה
קיצור רשמתי בחתימה
[img]http://www.audio-tracker.com/song.php/elad11[ /img]
(בלי הרווח בסוף)

קיצור לפעמים הוא רושם לי לפעמים לא.......

וגם יש לי עוד שתי שאלות

?איך אני משנה את הצבע
ואיך אני משנה מה שרשום כשאני לא שומע כלום?

תודההה.......


עכשיו אני רואה מה אתה שומע.

גבר אתה הולך לאתר שלהם עושה
login
נכנס עם הפרטים שלך ואז הם מראים לך כזה לוח בקרה שאתה יכול לשנות דברים..
אז תבחר תצבע שאתה רוצה
ולמטה בסוף גם אפשר לשנות תמשפטים.

good luck


Posted by elad11 on Dec-24-2002 17:13:

Thumbs up

טנק יו טנק יו טנק יו


Posted by djGoosh on Dec-26-2002 07:11:

try


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 13:47:

עודד יא קקי תרים טלפון ותסביר לי !


Posted by oDrori on Dec-26-2002 14:57:

quote:
Originally posted by luckystrike
עודד יא קקי תרים טלפון ותסביר לי !

In process


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.