TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
Pages (3): « 1 2 [3]
בחייייייייאת
לא הולך לי
התקנתי וזה
קיצור רשמתי בחתימה
[img]http://www.audio-tracker.com/song.php/elad11[ /img]
(בלי הרווח בסוף)
קיצור לפעמים הוא רושם לי לפעמים לא.......
וגם יש לי עוד שתי שאלות

?איך אני משנה את הצבע
ואיך אני משנה מה שרשום כשאני לא שומע כלום?
תודההה.......
| quote: |
| Originally posted by elad11 בחייייייייאת לא הולך לי התקנתי וזה קיצור רשמתי בחתימה [img]http://www.audio-tracker.com/song.php/elad11[ /img] (בלי הרווח בסוף) קיצור לפעמים הוא רושם לי לפעמים לא....... וגם יש לי עוד שתי שאלות ![]() ?איך אני משנה את הצבע ואיך אני משנה מה שרשום כשאני לא שומע כלום? תודההה....... |
טנק יו טנק יו טנק יו

try
עודד יא קקי תרים טלפון ותסביר לי !

| quote: |
| Originally posted by luckystrike עודד יא קקי תרים טלפון ותסביר לי ! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.