TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Slechtste trance nummers van 2002
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Chicane on Dec-17-2002 18:58:

Saint Etienne - Action (Tiesto Remix) [What the Donkey???]
Driftwood - Freeloader (*grinz*)
Oceanlab - Clear Blue Water (*BLLLEEEEEERRRRGGHHHHHH*)
Roger Goode - In The Beginning (wat de noik is dit???)
CRW - Like A Cat (leuk geprobeerd, ga maar snel weer verder met de lego steentjes spelen)
Player One - Insomnia (ook al klinkt tie zo mega bruut, tis nog altijd zo mega gejat!)
Jon The Dentist - Mercury (weer 10x hetzelfde van push ook)

Posted by magrec on Dec-17-2002 19:04:

Inkoppertje dit...

Alle trensplaten *punt*

hoewel chicane kerel die in the beginning is wel lekker man

Posted by Joost008 on Dec-17-2002 21:01:

quote:
Originally posted by magrec
Inkoppertje dit...

Alle trensplaten *punt*

Ja idd vooral ferry's remix

Posted by Remy D on Dec-17-2002 22:22:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
Remy wat ben jij toch een slimme jongen!

Ja maar ik kom er ff op terug.

Want namelijk zijn er wel baggernummers: Eigenlijk zo'n beetje alles van Chicane en Sander Kleinenberg en natuurlijk Paul van Dyk niet te vergeten, wat denkt die stinkmof eigenlijk wel!!! En Die TIJSTO is helemaal een baggernicht met zijn zielige plaatjes en dan is ie nog wel nummer 1 ook. Ja misschien van die Spock waar die ooit in draaide maar niet van de wereld. De enige die een beetje knappe muziek maakt is Junkie XL en daarom zijn ze spullen ook gejat. Is waarschijnlijk een complot geweest van Tijsto en konuiten. Maarja wat doe je eraan. Alles is KUT!!!

Posted by magrec on Dec-18-2002 09:14:

quote:
Originally posted by Remy D

Want namelijk zijn er wel baggernummers: Eigenlijk zo'n beetje alles van Chicane en Sander Kleinenberg en natuurlijk Paul van Dyk niet te vergeten, wat denkt die stinkmof eigenlijk wel!!! En Die TIJSTO is helemaal een baggernicht met zijn zielige plaatjes en dan is ie nog wel nummer 1 ook. Ja misschien van die Spock waar die ooit in draaide maar niet van de wereld. De enige die een beetje knappe muziek maakt is Junkie XL en daarom zijn ze spullen ook gejat. Is waarschijnlijk een complot geweest van Tijsto en konuiten. Maarja wat doe je eraan. Alles is KUT!!!

De geruchten gaan dat het een complot is van sander kleinenberg, tjesto en armin van buuren.....

stelletje wankers

Posted by Odyne on Dec-18-2002 11:42:

quote:
stelletje wankers

zoiets?

Posted by JunKX on Dec-18-2002 15:06:

quote:

Dat lijkt me toch wel een grapje, anders is het toch te voor woorden....

Posted by Massive on Dec-18-2002 15:16:

quote:
Originally posted by Remy D

POSITIEF DENKEN!

Posted by Ding Chavez on Dec-18-2002 16:03:

quote:
Originally posted by Chicane
Roger Goode - In The Beginning (wat de noik is dit???)

quote:
Originally posted by Magrec

Idd! Moet je Gabriel & Dresden's Steinway Dub maar es gaan luisteren. Das goeie noik!

GreetZ, DC

Posted by eieregooie on Dec-19-2002 03:05:

quote:
De geruchten gaan dat het een complot is van sander kleinenberg, tjesto en armin van buuren.....

stelletje wankers

Ik geloof er geen reet van

Posted by Teknikol on Dec-20-2002 15:10:

quote:
Originally posted by tijs08
nee hoor.. ik vind die remix van kosheen echt geweldig!! Die vocalen zoooo vet!!

voor mij zijn de echte tegenvallers..

Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik had deze al veel eerder (japan album) en vond het toen al veruit het boutste nummer van tiesto ooit.. en dan word het 1 van zijn grootste hits ooit?? na 1 X vonk het nix en na 10000 al helemaal niet
Jurge Vries - The Theme ... te simperl.. en die string die erin zit vind ik echt bout...
Minimalistix - Magic Fly ... waaaaaaaaaaah was slecht!!
Nightvision - Believin (J&R Remix) snap ECHT niet waarom armin tiesto enzo deze draaien..
Junkie XL - BNF ... das dus absoluut niet mijn stijl, zonder gevoel en gewoon niet mooi

er zijn er nog veel meer, maar zoals petrus al zei: die lusiter ik niet dus kan ze ook nergens vinden zo snel

juistem! kutnummer.
die ben ik dan niet vergeten, omdat ik um bij ons in de voetbalkantine hoorde en aangezien ze daar alleen maar commerci�le troepjes draaien....

Posted by Donna on Dec-24-2002 08:23:

quote:
Originally posted by JunKX
Dat lijkt me toch wel een grapje, anders is het toch te voor woorden....

Remy maakt nooit grapjes....

Posted by Biohazard on Dec-24-2002 10:08:

Ard un Jorn - 16 (Dj nagoon Mix) BOEM BOEM BLIEP BLIEP!!
Deepack - 100% - Plat!!
Hardheadz - Wreck Thiz Place - Uitgekouwde Sample/Bassline

Allemaal kut numers

Posted by LightForce on Dec-24-2002 10:42:

JamX & DeLeon - Mind Made Up (beetje te simpel....)
Fusion 808 - Take on Me (NEEE NIET WEER EEN COVER )
Cosmic Gate - Raging (totaal niet geweldig te noemen)
Jurgen Vries - The Theme (Irri song al vanaf het begin)
Scooter - Nessaja (hmm dat ze nog bestaan is een wonder)

Okay wel ff 3 toppertjes erbij zetten die ik wel graag luister:

Minimalistix - Fly Away (Nord vs Bonka Remix)
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
Conjure One ft. Sinead O Conner (Dj Tiesto Remix)

Posted by LightForce on Dec-24-2002 10:44:

quote:
Ard un Jorn - 16 (Dj nagoon Mix)

Dj NAGOOM Okay wel gelijk is een zuig nummer....

Vind de hardstyle zo i zo niet vernieuwend, allemaal dezelfde reverse bass samples en niet echt denderende strings of andere synths.

Posted by Cosmic on Dec-24-2002 11:21:

quote:
Originally posted by Biohazard

Deepack - 100%
Hardheadz - Wreck Thiz Place

Allemaal kut numers

Die vind ik nou juist tot de beter hardstyle nummers behoren, er zijn nog veeeel slechtere imo.

Posted by TimeportE on Dec-24-2002 11:36:

bijna alle rank1 remixes of producties van dit jaar.. zwaar tegenvallend en meer van hetzelfde.. blabla...

Posted by Biohazard on Dec-24-2002 13:17:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Die vind ik nou juist tot de beter hardstyle nummers behoren, er zijn nog veeeel slechtere imo.

Ik vind die nummers zo plat en simpel. Als dit slecht is wil ik slechte hardstyle niet eens horen

Ik vind die remixen van Dance Valley Theme door Tom harding en Vince Fontaine ook bar slecht

Posted by Dj Alpha on Dec-25-2002 01:47:

volgesmij is 2002 het slechtste jaar uit de house geschiedenis

T gaat dan wel om slechtste trance nummers, maar dat domme happy hardstyle nummer van de party animals mag tog ook wel ff genoemd worden vind ik, daar moest ik wel het hardst van huilen toen ik dat hoorde.

Posted by dEEkAy on Dec-25-2002 04:24:

Re: Slechtste trance nummers van 2002

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1. Ferry Corsten - Punk
2. Svenson & Gielen - Answer the Question
3. Svenson & Gielen - We know what u did (Tiesto remix)

Dit waren wel de negatieve uitschieters dit jaar.

wtf...Punk is goed !! maar de gaylen productions niet

Posted by Massive on Dec-25-2002 11:35:

quote:
Originally posted by TimeportE
bijna alle rank1 remixes of producties van dit jaar.. zwaar tegenvallend en meer van hetzelfde.. blabla...

ZOveel hebben ze nou ook weer niet uitgebracht :P

Posted by LightForce on Dec-25-2002 17:19:

Okay foutste van dit jaar (net binnen dacht leuk voor kerst)

Cyber Trance Presents X-mas Trance

Oei wat is dat jammer!! Opzich wel leuk concept daar niet van

Posted by Kakao on Dec-25-2002 19:25:

4 strings - diving

vreselijk nummertje eigenlijk, bah! En zo heb je nog wel meer van dat soorttttttt (semi?)commerciele meuk zoals bv Svenson en Gielen - Answer The Question. Beetje te standaard wat mij betreft.

Posted by TimeportE on Dec-26-2002 11:21:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
ZOveel hebben ze nou ook weer niet uitgebracht :P

nou vorige jaar was ook al nix!

Pages (3): « 1 2 [3]