TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kerstpakket??!!
Pages (3): « 1 2 [3]
LIO Stage:
Fles Wijn - Merlot
Bijenkorf Bon van 75 EURO!!!
Supermarkt:
30 EURO waardebonnen
Waterleidingen Amsterdam:
Bierpakket (10 flesjes bier)
Kerststol
Niet slecht voor een student die wat bijverdient...
Ach jullie krijgen allemaal nog wat....
Ik kreeg het geweldigste kerstcadeau niet
Waarom niet?? Nou bedrijf ging 2 weken voor kerst Failliet!! En bedankt Max Foodmarket.. Had wel 1 van die navigatie systemen willen hebben als kerstcadeau
staat leuk in de auto
Oh ja nu moet ik ook nog achter me geld aan... Fijne kerst :S
Hi all,
In plaats van een kerstpakket zijn wij van de c1000
mee uit eten genomen bij de lokale BBq tent. Lekker eten en free drinks, kon er wel mee leven 
Greetings,
Blighty
45 euro waardebonnetjes en 2 flessen rode vodka en 1 ammaretto.
Voordeel van een slijterij 
| quote: |
| Originally posted by LightForce Ach jullie krijgen allemaal nog wat.... Ik kreeg het geweldigste kerstcadeau niet Waarom niet?? Nou bedrijf ging 2 weken voor kerst Failliet!! En bedankt Max Foodmarket.. Had wel 1 van die navigatie systemen willen hebben als kerstcadeau staat leuk in de auto Oh ja nu moet ik ook nog achter me geld aan... Fijne kerst :S |
khoop voor je dat allus geregeld word
| quote: |
| Originally posted by Donna Laten wij dat s ff gaan doen Tim,volgens mij zijn zij een vet stoepkrijt-team! Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p Btw...wanneer is de volgende nexus weer want die gaak dus ECHT nie missen |
| quote: |
| Originally posted by New Wave ANJAA!!!! 15 Februari kenne we krijten!!! Zet het in je party agenda!!! gaan we effe helemaal los!! |
| quote: |
| Originally posted by Optimus hmmm, moet alweer een nieuwe kopen ghehehe |
hoe kan het nou dat ie al bijna leeg is dan man!
Hehe deventer...
Preparty housewarming party @ harmen's place!!!

| quote: |
Originally posted by Little Theseus hoe kan het nou dat ie al bijna leeg is dan man! |
Hmmm... in de mijne zat ook echt vanalles:
* Een gelpot (+ brandgel)
* Koffie
* Thee
* Chocomel
* Koffie-mok
* Thee-mok
* Chocomel-mok
* Een of andere soort peperkoek
* Ik geloof nog poedersuiker
* Pannekoekmix (of is 't tegenwoordig pannenkoekmix?)
* Gl�hwein
En nog wat spul wat ik al vergeten ben. Maar ach, gaat helemaal niet om de inhoud, ben er hartstikke blij mee want ben helemaal geen werknemer van het bedrijf waar ik dat pakket van heb gekregen (ze "huren" me alleen maar in), maar had m'n contactpersoon daar speciaal voor me geregeld, echt tof.
| quote: |
| Originally posted by Donna Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p |
| quote: |
| Originally posted by Donna Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p |
Naja dan had iris graag dat heel de tent die avond zoals jij was Wout
Was een klein technisch mankementje maar t kan ook wel dat t je nie opgevallen is want ten 1e was je "in the mood";p
En ten 2e loste iris t fenominaal op en gooide gewoon de beuk derin
Maarre Tim,ik neem AL mn kleuren mee en we maken t nieuwe Nexus-Logo op de fuckin dansvloer!!!!

| quote: |
| Originally posted by total woot ik krijg geen kerstpakket (denk ik) snik.... maar arbeidsvoorwaarden zijn wel: koopavond: eten op kosten vd baas, en iedere vrijdag bier (idem.) en af en toe n spontaan bonusje ![]() tis dus t hele jaar door kerst bij mij |

" (mn baas heeft bij nader inzien bedacht dat dat toch wel leuk was 
Happy me!! Krijg me geld van november nog en ook de maand december die ik niet gewerkt hebt (op 1 dag na dan). Dus mijn kerstpakket is me geld
haha Zit 1 nadeeltje aan, het staat pas 9 januari op me bank :S
kheb een doosje afgedankt campina voer meegekregen... 
echt matig.. dat geeft maar eens en te meer aan dat het niet goed gaat in zuivel industrie 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.