TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kerstpakket??!!
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Acidophilus on Dec-24-2002 13:34:

LIO Stage:

Fles Wijn - Merlot
Bijenkorf Bon van 75 EURO!!!

Supermarkt:

30 EURO waardebonnen

Waterleidingen Amsterdam:

Bierpakket (10 flesjes bier)
Kerststol

Niet slecht voor een student die wat bijverdient...


Posted by LightForce on Dec-25-2002 17:30:

Ach jullie krijgen allemaal nog wat....

Ik kreeg het geweldigste kerstcadeau niet Waarom niet?? Nou bedrijf ging 2 weken voor kerst Failliet!! En bedankt Max Foodmarket.. Had wel 1 van die navigatie systemen willen hebben als kerstcadeau staat leuk in de auto Oh ja nu moet ik ook nog achter me geld aan... Fijne kerst :S


Posted by blighty on Dec-25-2002 17:37:

Hi all,

In plaats van een kerstpakket zijn wij van de c1000 mee uit eten genomen bij de lokale BBq tent. Lekker eten en free drinks, kon er wel mee leven

Greetings,
Blighty


Posted by Valhalla on Dec-25-2002 20:44:

45 euro waardebonnetjes en 2 flessen rode vodka en 1 ammaretto.
Voordeel van een slijterij


Posted by Teknikol on Dec-25-2002 21:18:

quote:
Originally posted by LightForce
Ach jullie krijgen allemaal nog wat....

Ik kreeg het geweldigste kerstcadeau niet Waarom niet?? Nou bedrijf ging 2 weken voor kerst Failliet!! En bedankt Max Foodmarket.. Had wel 1 van die navigatie systemen willen hebben als kerstcadeau staat leuk in de auto Oh ja nu moet ik ook nog achter me geld aan... Fijne kerst :S


kijk dat je kerstpakket nie krijgt is nog niet eens zon heel probleem lijkt mij...maar je geld..? khoop voor je dat allus geregeld word


Posted by New Wave on Dec-25-2002 22:21:

quote:
Originally posted by Donna
Laten wij dat s ff gaan doen Tim,volgens mij zijn zij een vet stoepkrijt-team!
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p

Btw...wanneer is de volgende nexus weer want die gaak dus ECHT nie missen



ANJAA!!!! 15 Februari kenne we krijten!!! Zet het in je party agenda!!! gaan we effe helemaal los!!


Posted by Opti on Dec-25-2002 22:42:

quote:
Originally posted by New Wave
ANJAA!!!! 15 Februari kenne we krijten!!! Zet het in je party agenda!!! gaan we effe helemaal los!!


IK NEEM MIJN BRUINE FLESJE MEEE!!!!

hmmm, moet alweer een nieuwe kopen ghehehe


Posted by Little Theseus on Dec-26-2002 14:09:

quote:
Originally posted by Optimus
hmmm, moet alweer een nieuwe kopen ghehehe


hoe kan het nou dat ie al bijna leeg is dan man!


Posted by magrec on Dec-26-2002 14:23:

Hehe deventer...

Preparty housewarming party @ harmen's place!!!


Posted by Opti on Dec-26-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Little Theseus
hoe kan het nou dat ie al bijna leeg is dan man!


der was iemand die de hele ochtend en middag door snoof mwhehehe


Posted by M_Peror on Dec-26-2002 14:44:

Hmmm... in de mijne zat ook echt vanalles:
* Een gelpot (+ brandgel)
* Koffie
* Thee
* Chocomel
* Koffie-mok
* Thee-mok
* Chocomel-mok
* Een of andere soort peperkoek
* Ik geloof nog poedersuiker
* Pannekoekmix (of is 't tegenwoordig pannenkoekmix?)
* Gl�hwein
En nog wat spul wat ik al vergeten ben. Maar ach, gaat helemaal niet om de inhoud, ben er hartstikke blij mee want ben helemaal geen werknemer van het bedrijf waar ik dat pakket van heb gekregen (ze "huren" me alleen maar in), maar had m'n contactpersoon daar speciaal voor me geregeld, echt tof.


Posted by Miss Proximus on Dec-26-2002 15:10:

quote:
Originally posted by Donna
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p


Ik was er dan wel niet bij om er echt over te kunnen lachen, maar Don, ik vind dit echt een MEGA-droge opmerking


Posted by total woot on Dec-26-2002 18:54:

quote:
Originally posted by Donna
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p


Ik was er wel bij, maar ik weet dus echt niet waar ze t over heeft...


Posted by Donna on Dec-28-2002 09:44:

Naja dan had iris graag dat heel de tent die avond zoals jij was Wout
Was een klein technisch mankementje maar t kan ook wel dat t je nie opgevallen is want ten 1e was je "in the mood";p
En ten 2e loste iris t fenominaal op en gooide gewoon de beuk derin

Maarre Tim,ik neem AL mn kleuren mee en we maken t nieuwe Nexus-Logo op de fuckin dansvloer!!!!


Posted by total woot on Dec-31-2002 11:22:

quote:
Originally posted by total woot
ik krijg geen kerstpakket (denk ik) snik....

maar arbeidsvoorwaarden zijn wel: koopavond: eten op kosten vd baas, en iedere vrijdag bier (idem.)

en af en toe n spontaan bonusje

tis dus t hele jaar door kerst bij mij



whehe had ik dus verkeerd gedacht

kwerd net gebeld:"of ik mn kerstpakket nog op kwam halen... " (mn baas heeft bij nader inzien bedacht dat dat toch wel leuk was

kist met 3 flessen wijn
50 euro

doet ie toch leuk

Grtzz
WooT


Posted by LightForce on Dec-31-2002 18:41:

Happy me!! Krijg me geld van november nog en ook de maand december die ik niet gewerkt hebt (op 1 dag na dan). Dus mijn kerstpakket is me geld haha Zit 1 nadeeltje aan, het staat pas 9 januari op me bank :S


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 12:51:

kheb een doosje afgedankt campina voer meegekregen...

echt matig.. dat geeft maar eens en te meer aan dat het niet goed gaat in zuivel industrie


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.