TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- God jul!
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Vizay on Dec-25-2002 01:00:

god jul kurai (youre still the weird one )

Posted by SteveTranz4ever on Dec-25-2002 01:06:

quote:
Originally posted by kurai
god jul also from me and my friend from Sk�ppje
Kurai ... the one and only

Posted by kurai on Dec-25-2002 08:55:

I love you swedish monkeys

Posted by SteveTranz4ever on Dec-25-2002 09:31:

quote:
Originally posted by kurai
I love you swedish monkeys
Ahh good one... thanks

Posted by Endre on Dec-25-2002 09:59:

hmmm....julen, vilken skit tid

fick:

Video (till mitt rum) + ny data + sm� skit som pengar, perfym och s�nt krims krams.

nu stundar ny�r och sen tillbaka med nya friska tag, hej hopp vad det g�r...hmm

Posted by Mystoz on Dec-25-2002 11:18:

god jul alla svensk ta b�ttre sent en aldrig!

Posted by SteveTranz4ever on Dec-25-2002 11:35:

Visste ni att...

...tomten �r v�rldens s�msta make. Kommer bara en g�ng om �ret... och d� i
skorstenen.

Posted by Glorie on Dec-25-2002 11:37:

quote:
Originally posted by Endre

hmmm....julen, vilken skit tid

vaff� s�ger du s�?

Posted by Endre on Dec-25-2002 12:24:

quote:
Originally posted by Glorie
vaff� s�ger du s�?

jo, f�r att m�nga kan inte fira jul, t.ex. heml�sa, och m�nga bara super sig fulla och br�kar med sl�kten och n�ra v�nner p� h�gtider.

Julen �r svenskarnas h�jdpunkt p� alkohol f�rs�ljning.

Posted by Vizay on Dec-25-2002 13:37:

jag h�ller med endre lite granna faktiskt....julen �r bara till f�r dom som har r�d.....kan inte va kul att vara heml�s p� julen...

men du kan ju inte klaga �ver det du fick iaf endre om man nu ska va lite materialistisk

Posted by Kamelen on Dec-26-2002 04:51:

well firar inte jul men hoppas ni alla haft en bra jul iallfall

Posted by Endre on Dec-26-2002 15:30:

klart, jag kan itne klaga p� det jag fick, men �nd�.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-26-2002 21:17:

GRATTIS till Dioxys

Du fyller �r idag om inte jag minns fel som du n�mde p� sidan 3

Sj�lv har jag namnsdag idag

.../ Stefan aka Steve

Posted by dbl on Dec-26-2002 21:18:

grattis b�da 2

Posted by Rikard on Dec-26-2002 21:59:

tackar tackar!

Posted by mindshooter on Dec-27-2002 01:07:

Julen �R en tid f�r omtanke och k�rlek. Det blir vad man g�r det till... Julen i sig �r inte skit, det �r sverige som �r skit. Och f�rresten, f�r dom som inte vet s� h�rde jag h�romdan att dom heml�sa f�r mer mat �n dom kan �ta just runt jul bara f�r att folk �r s� sn�lla. H�rb�rgerna har juh speciella serveringar med julklappsutdelning till alla heml�sa ocks�. m�nga heml�sa �ter f�r mycket just under julen. P�st�r verkligen inte att dom har det bra. Men julen �r en tid d�r dom (i f�rh�llande till �vrig tid) har det j�vligt bra!

Sj�lv tycker jag precis som m�nga andra att julen har blivit s� materialistisk, synd. F�r det ska handla om att man verkligen har n�nting som man _vill_ ge till en annan person. Inte att man k�nner sig tvingad att springa och julhandla till sl�ktingar som man knappt tr�ffar egentligen.

Jag �lskar t.ex att k�pa juklapp till eventuell flickv�n, eller i �r hitta jag asjysst julklapp till brorsan. S� att jag bara l�ngtade tills jul f�r att se n�r han �pnnade den.... det �r S� det ska vara.
Julst�mning f�r mig �r fan inte att sitta med bara sl�kten och vara social. �ven fast jag �lskar min sl�kt liksom. Sk�nt att f� tr�ffa dom. Men jag vill �gentligen helst vara med folk jag trivs med normalt och ta det lugnt liksom. Ge varandra sm� presenter och bara m� bra.

Posted by Vizay on Dec-27-2002 01:24:

word up mind.....j�vligt bra sagt....fast personligen s� tycker jag att sl�ktingarna e viktiga ocks�....e sk�nt � ha en tr�ff som blir ganska spontan � inte bara koncentrerar sig p� sj�lva tr�ffandet....men sen har jag ju alltid haft det s� s� de e klart att man kanske uppskattar det mer d�...e ju tradition i min familj osv

sen har vi en annan grej som g�r sj�lva julklappsutdelningen lite mer bortdragen fr�n sj�lva det materialistiska....alla skriver verser till julklapparna...det ligger n�stan mer vikt p� sj�lva verserna �n klapparna hos oss, de e r�tt kul

Posted by fairlayt on Dec-27-2002 17:22:

God trance jul p� er allesammans

Mindshooter: Dj�vligt vettigt show du gjorde f�r oss i Norrk�ping den 20e

/Fairlayt

Posted by dbl on Dec-27-2002 17:44:

GOD JUL p� dig

Posted by Virus on Dec-27-2002 18:02:

God Forts�ttning

Pages (3): « 1 2 [3]