TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- God jul!
Pages (3): « 1 2 [3]
god jul kurai (youre still the weird one
)
| quote: |
| Originally posted by kurai god jul also from me and my friend from Sk�ppje |
I love you swedish monkeys 
| Originally posted by kurai I love you swedish monkeys |
hmmm....julen, vilken skit tid 
fick:
Video (till mitt rum) + ny data + sm� skit som pengar, perfym och s�nt krims krams.
nu stundar ny�r och sen tillbaka med nya friska tag, hej hopp vad det g�r...hmm
god jul alla svensk ta
b�ttre sent en aldrig!
Visste ni att...
...tomten �r v�rldens s�msta make. Kommer bara en g�ng om �ret... och d� i
skorstenen.
| Originally posted by Endre hmmm....julen, vilken skit tid ![]() |
| Originally posted by Glorie vaff� s�ger du s�? |
jag h�ller med endre lite granna faktiskt....julen �r bara till f�r dom som har r�d.....kan inte va kul att vara heml�s p� julen...
men du kan ju inte klaga �ver det du fick iaf endre om man nu ska va lite materialistisk 
well firar inte jul men hoppas ni alla haft en bra jul iallfall 
klart, jag kan itne klaga p� det jag fick, men �nd�.
GRATTIS till Dioxys
Du fyller �r idag om inte jag minns fel som du n�mde p� sidan 3
Sj�lv har jag namnsdag idag 
.../ Stefan aka Steve
grattis b�da 2
tackar tackar! 
Julen �R en tid f�r omtanke och k�rlek. Det blir vad man g�r det till... Julen i sig �r inte skit, det �r sverige som �r skit. Och f�rresten, f�r dom som inte vet s� h�rde jag h�romdan att dom heml�sa f�r mer mat �n dom kan �ta just runt jul bara f�r att folk �r s� sn�lla. H�rb�rgerna har juh speciella serveringar med julklappsutdelning till alla heml�sa ocks�. m�nga heml�sa �ter f�r mycket just under julen. P�st�r verkligen inte att dom har det bra. Men julen �r en tid d�r dom (i f�rh�llande till �vrig tid) har det j�vligt bra!
Sj�lv tycker jag precis som m�nga andra att julen har blivit s� materialistisk, synd. F�r det ska handla om att man verkligen har n�nting som man _vill_ ge till en annan person. Inte att man k�nner sig tvingad att springa och julhandla till sl�ktingar som man knappt tr�ffar egentligen.
Jag �lskar t.ex att k�pa juklapp till eventuell flickv�n, eller i �r hitta jag asjysst julklapp till brorsan. S� att jag bara l�ngtade tills jul f�r att se n�r han �pnnade den.... det �r S� det ska vara.
Julst�mning f�r mig �r fan inte att sitta med bara sl�kten och vara social. �ven fast jag �lskar min sl�kt liksom. Sk�nt att f� tr�ffa dom. Men jag vill �gentligen helst vara med folk jag trivs med normalt och ta det lugnt liksom. Ge varandra sm� presenter och bara m� bra.
word up mind.....j�vligt bra sagt....fast personligen s� tycker jag att sl�ktingarna e viktiga ocks�....e sk�nt � ha en tr�ff som blir ganska spontan � inte bara koncentrerar sig p� sj�lva tr�ffandet....men sen har jag ju alltid haft det s� s� de e klart att man kanske uppskattar det mer d�...e ju tradition i min familj osv 
sen har vi en annan grej som g�r sj�lva julklappsutdelningen lite mer bortdragen fr�n sj�lva det materialistiska....alla skriver verser till julklapparna...det ligger n�stan mer vikt p� sj�lva verserna �n klapparna hos oss, de e r�tt kul 
God trance jul p� er allesammans 
Mindshooter: Dj�vligt vettigt show du gjorde f�r oss i Norrk�ping den 20e
/Fairlayt
GOD JUL p� dig
God Forts�ttning