TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by DjChook on Dec-25-2002 13:58:

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מה אתה דפוק ? 150 ?!

אתה חיי בסרטים אחי
לאיינשטיין היה 150


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 14:01:

quote:
Originally posted by DjChook
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מה אתה דפוק ? 150 ?!

אתה חיי בסרטים אחי
לאיינשטיין היה 150


לאיינשטיין היה הרבה יותר
יותר קרוב ל200


Posted by DjChook on Dec-25-2002 14:06:

תגיד לי על מה אתה מדבר ? כאילו, אתה מנחש דברים או מה

אני מדבר על
IQ
לא השטויות שיש באינטרנט וכאלה

אלה מבחן של המדינה שעושים לך מהמכון הפסיכולוגי או משהו כזה

מבחנים של כמה שעות, אפשר לעושת אותם בכיתה ב / כיתה ח
בשביל להתקבל למחוננים
או סתם בשביל לראות ליקויי למידה וכאלה

רוב הסיכויים שלא עשית בכלל כזה בחיים

עכשיו
IQ
ממוצע נע מ 80-110
מתחת זה דיסלקציה
מעל זה מין הסתם מעל הממוצע
130 זה מחוננים
140 זה שיא המחוננים
ומעל 140 זה כבר ממש מעט אנשים שהם ממש ממש גאונים

לאיינשטיין היה או 150 או 160 אני לא בטוח


Posted by NaOren on Dec-25-2002 14:07:

quote:
Originally posted by DjChook


אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל
(הערה קטנה)



וווווווואווווו
תרגע!!!


ובואנה יא גמורים
אני עניתי על 9 מתוך 11

טוב עשיתי את המבחן הזה ליפני איזה חודש הוא כבר היה פה...

איך שוב טעיתי ב- 2 ה' יודע

:-)


Posted by NaOren on Dec-25-2002 14:08:

quote:
Originally posted by NyKoN
והעובדה שאני ימני עושה אותי עוד יותר נאור



הללויה!!!


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 14:16:

quote:
Originally posted by NyKoN
רק רציתי להוסיף שזאת כן הכרות ראשונה שלי אם השאלות פשוט הזהירו אותי לקרוא כמה פעמים את השאלות והשאלה עם הניצולים הכרתי בסגנון אחר והשאלה של הרעפים ניחשתי


בוא רק נתחיל מזה שנחוץ לך ללכת לפה לפני שאתה ממשיך בתאוריה שלך

תלחץ כאן

אחרי שתקרא שם ותבין שאתה טועה ושזאת לא הכרות ראשונה שלך עם השאלות...
תבין שזה סתם זיון שכל

ואיך בדיוק הוכח מחקרית שיש לך איי קיו 150 ? זה די מעניין אותי


אני אישית יותר סומך על חן בקטע הזה של המתחת ל 80 דיסלקציה וכו...
ולפי זה יש לי בליינד מעל 130 כי אני מחונן
כן כן גם אני עשיתי את המבחנים בכיתה ב והתקבלתי לפרוייקט של המחוננים
תודה תודה
עוד יותר כיף לשמוע מחן שכנראה יש לי 140

quote:
You have received a message!
אני מהמר שיש לך בסביבות ה 140


אני מרוצה מעצמי קצת

בוא תוכיח את עצמך פה נייקון... נסה לשכנע אותי


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 14:16:

כשהייתי בכיתה ו' או ז' אז סבא שלי ז"ל לקח אותי לבחון את האייקיו באיזה מכון בנצרת עלית אני חושב וקיבלתי 150
יש לי את התוצאה בבית של סבתא שלי

הרגע בדקתי ורק רציתי שתדע שהאייקיו של איינשטיין היה מתחת לממוצע כי הוא לא הצליח לעשות דברים פשוטים מאוד אבל לפעמים היו לו יציאות כאלה של גאוניות זה מה שכתוב


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 14:18:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא רק נתחיל מזה שנחוץ לך ללכת לפה לפני שאתה ממשיך בתאוריה שלך

תלחץ כאן

אחרי שתקרא שם ותבין שאתה טועה ושזאת לא הכרות ראשונה שלך עם השאלות...
תבין שזה סתם זיון שכל

ואיך בדיוק הוכח מחקרית שיש לך איי קיו 150 ? זה די מעניין אותי


אני אישית יותר סומך על חן בקטע הזה של המתחת ל 80 דיסלקציה וכו...
ולפי זה יש לי בליינד מעל 130 כי אני מחונן
כן כן גם אני עשיתי את המבחנים בכיתה ב והתקבלתי לפרוייקט של המחוננים
תודה תודה
עוד יותר כיף לשמוע מחן שכנראה יש לי 140



אני מרוצה מעצמי קצת

בוא תוכיח את עצמך פה נייקון... נסה לשכנע אותי



טוב
מסתבר שעשיתי אבל אני מממש לא זכרתי את זה..


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 14:19:

quote:
Originally posted by NyKoN
כשהייתי בכיתה ו' או ז' אז סבא שלי ז"ל לקח אותי לבחון את האייקיו באיזה מכון בנצרת עלית אני חושב וקיבלתי 150
יש לי את התוצאה בבית של סבתא שלי

הרגע בדקתי ורק רציתי שתדע שהאייקיו של איינשטיין היה מתחת לממוצע כי הוא לא הצליח לעשות דברים פשוטים מאוד אבל לפעמים היו לו יציאות כאלה של גאוניות זה מה שכתוב


אז אם משווים את מה שאמרת קודם אז אתה דיסלקט גמור
כי אתה אומר שלאיינשטיין היה קרוב ל 200... והוא היה מתחת לממוצע
ולך יש רק 150
בסס אחי... בסס!!


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 14:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז אם משווים את מה שאמרת קודם אז אתה דיסלקט גמור
כי אתה אומר שלאיינשטיין היה קרוב ל 200... והוא היה מתחת לממוצע
ולך יש רק 150
בסס אחי... בסס!!


שכחתי לציין שטעיתי בקשר לכמה שהיה לו
כתוב 160


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 14:26:

quote:
Originally posted by NyKoN
שכחתי לציין שטעיתי בקשר לכמה שהיה לו
כתוב 160


אז עדיין אתה פחות מהזה שפחות מהממוצע
עדיין אני לא רואה ביסוס לדברים שלך!!!!!


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 14:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז עדיין אתה פחות מהזה שפחות מהממוצע
עדיין אני לא רואה ביסוס לדברים שלך!!!!!


אמרתי לך בדיווווווק מה שאני קורא מאיזה ספר לפסיכולוגיה שאמא שלי קנתה
ולא אמרתי שאני מעל לממוצע ולא אמרתי שאני גאון! אמרתי שהאייקיו שלי 150 וזה מוכח מחקרית
אתה רוצה גם לזה הוכחה? פעם באה שאני אסע לנצרת עלית לסבתא שלי אני אקח את הדף הזה משם ואני אצלם אותו ואני אעלה אותו שכולם יראו
טוב?


Posted by NaOren on Dec-25-2002 14:39:

אחי מה אתה מתעצבן מהשמאלנים??


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 14:40:

quote:
Originally posted by NaOren
אחי מה אתה מתעצבן מהשמאלנים??


חחח
ראסמי
תראה מי מדבר איתי על אינטילגנציה


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 14:44:

אוקיי גם אני עכשיו עשיתי כמה בירורים...
איי קיו ממוצע זה בערך 100... משהו כזה
עכשיו אבא שלי אמר לי על איזה בן של חבר של ההורים שלי.... שיש לו משהו כמו 150
עכשיו הבנאדם הזה הכי גאון שיש!!!

הוא אף פעם לא למד בצורה מסודרת...
רק לבד... יענו באיזה בית ספר פתוח כזה
את הבגרות בלשון הוא עשה אחרי שהוא לא למד בכלל כל השנים לשון...
רק 6 ימים לפני הבגרות הוא התחיל ללמוד לזה... הוציא או 99 או 100
שבוע לימודים מרוכז באיזשהו מקום...
הוא לומד מכיתה י בערך בקורסים של האוניברסיטה... והכל לבד
עכשיו לומד מהאנטרנט סינית ויפנית ועוד דברים כאלה...
זה גאון אמיתי!!!!!!!!!
ויש לו כולה 150 או משהו כזה

עכשיו אח שלו גם לא חסר לו
לומד באותה שיטה פחות או יותר כמו שלו...
הוא בערך בגיל שלי וכבר עובד בחברות היי טק גדולות ומביא משכורות של איזה כמה אלפים בחודש... תכנות עושה
הם תותחים לגמרי!!!!!!

עם כל הכבוד לך אחי... אין לך 150!!


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:10:

עוד פעם רועי, גם אני אגיד לך למרות שאני כבר לא יודע, אולי המחקרים מיושנים, והגנים כבר מצליחים להוציא אנשים גאונים עם יותר מ 150

אבל לפי מה שהבנתי זה שיאאאאא הנדיר,
ו
NYKON
אם היה לך 150 היית יודע את זה, והיית מנצל את זה

למשל רועי מנצל את המחוננות שלו, עושה פיסיקה וכימיה, ומצליח בלימודים בלי ללמוד הרבה (לא נתווכח עכשיו על אם הוא באמת לומד הרבה או לא)
אבל בוא נגיד שאני תופס ממנו

בגלל זה אמרתי שאני מאמין שיש לו 140
לא סתם הוא קבא 56, מועמד לתלפיות וכו

יש אנשים ויש אנשים

קיצר איינשטיין שבר את הסקלה, תאמין לי, הוא הבן אדם עם האייקיו המוכח הכי גבוה שהיה איי פעם בעולם המודרני...


Posted by m0sh on Dec-25-2002 15:21:

רועי אל תתנשא

הוא אומר שיש אז מה אתה משחק אותה?
זה הגיוני ביותר


יש לי חבר עם 152......


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:23:

טוב תגידו מה שתגידו

אני לא מאמין לזה


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 15:40:

אל תאמין
בטח יש אמות מידה לכאלה דברים..
מאיפה לך לדעת אם אני חכם או לא? אתה ישבת איתי פעם בכיתה? אתה מכיר אותי בכלל?

לצערי אני עדיין לא יכול להוכיח שום דבר כי לא בחרתי מורחבים אבל אתה יותר ממוזמן להסתכל על הציונים שלי עד עכשיו ולדבר עם המורות שלי ולשאול אותם על תפקוד וחוכמה


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:47:

אחי אתה יכול להיות גאון מבחינתי

אייקיו 150 אני לא מאמין שיש לך
ות'אמת אני לא חושב שאני יאמין למישהו שיגיד לי את זה

כי תכלס שישבתי עם הלא יודע איך לקרוא לה שעשתה לי את המבדק
ודיברה איתי על האייקיואים אמרה לי שמעל 140-145 זה כבר מאד נדיר

אתם זוכרים את הדבר הזה שדודו טופז עשה, כדי למצוא את האדם הכי חכם בארץ

מישהו יודע מי זכה, אמרו לי שהוא לא מצא מישהו עם מעל 145


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 15:50:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי אתה יכול להיות גאון מבחינתי

אייקיו 150 אני לא מאמין שיש לך
ות'אמת אני לא חושב שאני יאמין למישהו שיגיד לי את זה

כי תכלס שישבתי עם הלא יודע איך לקרוא לה שעשתה לי את המבדק
ודיברה איתי על האייקיואים אמרה לי שמעל 140-145 זה כבר מאד נדיר

אתם זוכרים את הדבר הזה שדודו טופז עשה, כדי למצוא את האדם הכי חכם בארץ

מישהו יודע מי זכה, אמרו לי שהוא לא מצא מישהו עם מעל 145



אמרתי לך שיכול להיות שיש אמות מידה שונות!


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:54:

אז פסדר
אבל בוא נגיד שאני מדבר על האייקיו ה"אמיתי" אם אפשר בכלל לעשות כזאת הגדרה

זה כמו שיש אתרים שמתיימרים לתת לך את האייקיו שלך, על פי שאלות כאלה

זה לא אייקיו אמיתי


Posted by nesher on Dec-25-2002 16:09:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נייקון עם 150 איקיווווו
חחחחחחחחחחחחח
סליחה על הפליים אחי
אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45


Posted by elad11 on Dec-25-2002 16:31:

טוב טוב טוב......
רציתי לעשות פה מיליון ציטוטים......אז אני אגיב בכלליות
---
דבר ראשון,
היה בדודו טופז לפני איזה שבועיים תכנית שהביאו את הכי תותחים בארץ
ועשו להם מבחני אייקיו
קיצור כולם ממש כולם ישבו בין
142-146
והם יענו נחשבים הכי תותחים....
ושתבינו כל עשירית נקודה במבחן הזה זה הפרש לא קטן....
ככה שאם מישהו פה אמר שיש לו 150 .......אז כל הכבוד
(אבל בלב שלי: פחחחחחחחחחחחחח...... חרטטטטן)
---
דבר שני
דיברו פה על בגרויות וזה...
בגרויות לא קובעות בגרוש עד כמה אתה חכם...
בגרויות, הרוב זה חרשנות נטו....
יש מלא בנות סתומות עם ממוצע בגרויות בשחקים, אבל הן סתימות
הן כולה חרשו כל הזמן...
לפי דעתי הפסיכומטרי יותר משקף השכלה מאשר הבגרויות, אבל עדיין לא הכי משקף...

קיצור......מה זה משנה עד כמה אתם חכמים..
יותר משנה כמה אתם מזיינים
חחחחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם.....


Posted by DjChook on Dec-25-2002 16:56:

הממממ כמה דברים

א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.

ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות

אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה

בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר

אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל

יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750

אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.