TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתה דפוק ? 150 ?!
אתה חיי בסרטים אחי
לאיינשטיין היה 150
| quote: |
| Originally posted by DjChook פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה אתה דפוק ? 150 ?! אתה חיי בסרטים אחי לאיינשטיין היה 150 |
תגיד לי על מה אתה מדבר ? כאילו, אתה מנחש דברים או מה
אני מדבר על
IQ
לא השטויות שיש באינטרנט וכאלה
אלה מבחן של המדינה שעושים לך מהמכון הפסיכולוגי או משהו כזה
מבחנים של כמה שעות, אפשר לעושת אותם בכיתה ב / כיתה ח
בשביל להתקבל למחוננים
או סתם בשביל לראות ליקויי למידה וכאלה
רוב הסיכויים שלא עשית בכלל כזה בחיים
עכשיו
IQ
ממוצע נע מ 80-110
מתחת זה דיסלקציה
מעל זה מין הסתם מעל הממוצע
130 זה מחוננים
140 זה שיא המחוננים
ומעל 140 זה כבר ממש מעט אנשים שהם ממש ממש גאונים
לאיינשטיין היה או 150 או 160 אני לא בטוח
| quote: |
| Originally posted by DjChook אין לך אייקיו של 145 ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן ואתה ימני אז בכלל ![]() (הערה קטנה) |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN והעובדה שאני ימני עושה אותי עוד יותר נאור |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN רק רציתי להוסיף שזאת כן הכרות ראשונה שלי אם השאלות פשוט הזהירו אותי לקרוא כמה פעמים את השאלות והשאלה עם הניצולים הכרתי בסגנון אחר והשאלה של הרעפים ניחשתי |



| quote: |
| You have received a message! אני מהמר שיש לך בסביבות ה 140 ![]() |

כשהייתי בכיתה ו' או ז' אז סבא שלי ז"ל לקח אותי לבחון את האייקיו באיזה מכון בנצרת עלית אני חושב וקיבלתי 150
יש לי את התוצאה בבית של סבתא שלי
הרגע בדקתי ורק רציתי שתדע שהאייקיו של איינשטיין היה מתחת לממוצע כי הוא לא הצליח לעשות דברים פשוטים מאוד אבל לפעמים היו לו יציאות כאלה של גאוניות זה מה שכתוב
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בוא רק נתחיל מזה שנחוץ לך ללכת לפה לפני שאתה ממשיך בתאוריה שלך תלחץ כאן אחרי שתקרא שם ותבין שאתה טועה ושזאת לא הכרות ראשונה שלך עם השאלות... תבין שזה סתם זיון שכל ואיך בדיוק הוכח מחקרית שיש לך איי קיו 150 ? זה די מעניין אותי אני אישית יותר סומך על חן בקטע הזה של המתחת ל 80 דיסלקציה וכו... ולפי זה יש לי בליינד מעל 130 כי אני מחונן ![]() כן כן גם אני עשיתי את המבחנים בכיתה ב והתקבלתי לפרוייקט של המחוננים ![]() תודה תודה עוד יותר כיף לשמוע מחן שכנראה יש לי 140 ![]() אני מרוצה מעצמי קצת ![]() בוא תוכיח את עצמך פה נייקון... נסה לשכנע אותי |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN כשהייתי בכיתה ו' או ז' אז סבא שלי ז"ל לקח אותי לבחון את האייקיו באיזה מכון בנצרת עלית אני חושב וקיבלתי 150 יש לי את התוצאה בבית של סבתא שלי הרגע בדקתי ורק רציתי שתדע שהאייקיו של איינשטיין היה מתחת לממוצע כי הוא לא הצליח לעשות דברים פשוטים מאוד אבל לפעמים היו לו יציאות כאלה של גאוניות זה מה שכתוב |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז אם משווים את מה שאמרת קודם אז אתה דיסלקט גמור כי אתה אומר שלאיינשטיין היה קרוב ל 200... והוא היה מתחת לממוצע ולך יש רק 150 בסס אחי... בסס!! |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN שכחתי לציין שטעיתי בקשר לכמה שהיה לו כתוב 160 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז עדיין אתה פחות מהזה שפחות מהממוצע עדיין אני לא רואה ביסוס לדברים שלך!!!!! |
אחי מה אתה מתעצבן מהשמאלנים??
| quote: |
| Originally posted by NaOren אחי מה אתה מתעצבן מהשמאלנים?? |
אוקיי גם אני עכשיו עשיתי כמה בירורים...
איי קיו ממוצע זה בערך 100... משהו כזה
עכשיו אבא שלי אמר לי על איזה בן של חבר של ההורים שלי.... שיש לו משהו כמו 150
עכשיו הבנאדם הזה הכי גאון שיש!!!
הוא אף פעם לא למד בצורה מסודרת...
רק לבד... יענו באיזה בית ספר פתוח כזה
את הבגרות בלשון הוא עשה אחרי שהוא לא למד בכלל כל השנים לשון...
רק 6 ימים לפני הבגרות הוא התחיל ללמוד לזה... הוציא או 99 או 100
שבוע לימודים מרוכז באיזשהו מקום...
הוא לומד מכיתה י בערך בקורסים של האוניברסיטה... והכל לבד
עכשיו לומד מהאנטרנט סינית ויפנית ועוד דברים כאלה...
זה גאון אמיתי!!!!!!!!!
ויש לו כולה 150 או משהו כזה
עכשיו אח שלו גם לא חסר לו
לומד באותה שיטה פחות או יותר כמו שלו...
הוא בערך בגיל שלי וכבר עובד בחברות היי טק גדולות ומביא משכורות של איזה כמה אלפים בחודש... תכנות עושה
הם תותחים לגמרי!!!!!!
עם כל הכבוד לך אחי... אין לך 150!!
עוד פעם רועי, גם אני אגיד לך למרות שאני כבר לא יודע, אולי המחקרים מיושנים, והגנים כבר מצליחים להוציא אנשים גאונים עם יותר מ 150
אבל לפי מה שהבנתי זה שיאאאאא הנדיר,
ו
NYKON
אם היה לך 150 היית יודע את זה, והיית מנצל את זה
למשל רועי מנצל את המחוננות שלו, עושה פיסיקה וכימיה, ומצליח בלימודים בלי ללמוד הרבה (לא נתווכח עכשיו על אם הוא באמת לומד הרבה או לא)
אבל בוא נגיד שאני תופס ממנו
בגלל זה אמרתי שאני מאמין שיש לו 140
לא סתם הוא קבא 56, מועמד לתלפיות וכו
יש אנשים ויש אנשים
קיצר איינשטיין שבר את הסקלה, תאמין לי, הוא הבן אדם עם האייקיו המוכח הכי גבוה שהיה איי פעם בעולם המודרני...
רועי אל תתנשא
הוא אומר שיש אז מה אתה משחק אותה?
זה הגיוני ביותר
יש לי חבר עם 152......
טוב תגידו מה שתגידו
אני לא מאמין לזה
אל תאמין
בטח יש אמות מידה לכאלה דברים..
מאיפה לך לדעת אם אני חכם או לא? אתה ישבת איתי פעם בכיתה? אתה מכיר אותי בכלל?
לצערי אני עדיין לא יכול להוכיח שום דבר כי לא בחרתי מורחבים אבל אתה יותר ממוזמן להסתכל על הציונים שלי עד עכשיו ולדבר עם המורות שלי ולשאול אותם על תפקוד וחוכמה
אחי אתה יכול להיות גאון מבחינתי
אייקיו 150 אני לא מאמין שיש לך
ות'אמת אני לא חושב שאני יאמין למישהו שיגיד לי את זה
כי תכלס שישבתי עם הלא יודע איך לקרוא לה שעשתה לי את המבדק
ודיברה איתי על האייקיואים אמרה לי שמעל 140-145 זה כבר מאד נדיר
אתם זוכרים את הדבר הזה שדודו טופז עשה, כדי למצוא את האדם הכי חכם בארץ
מישהו יודע מי זכה, אמרו לי שהוא לא מצא מישהו עם מעל 145
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי אתה יכול להיות גאון מבחינתי אייקיו 150 אני לא מאמין שיש לך ות'אמת אני לא חושב שאני יאמין למישהו שיגיד לי את זה כי תכלס שישבתי עם הלא יודע איך לקרוא לה שעשתה לי את המבדק ודיברה איתי על האייקיואים אמרה לי שמעל 140-145 זה כבר מאד נדיר אתם זוכרים את הדבר הזה שדודו טופז עשה, כדי למצוא את האדם הכי חכם בארץ מישהו יודע מי זכה, אמרו לי שהוא לא מצא מישהו עם מעל 145 |
אז פסדר
אבל בוא נגיד שאני מדבר על האייקיו ה"אמיתי" אם אפשר בכלל לעשות כזאת הגדרה
זה כמו שיש אתרים שמתיימרים לתת לך את האייקיו שלך, על פי שאלות כאלה
זה לא אייקיו אמיתי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נייקון עם 150 איקיווווו
חחחחחחחחחחחחח
סליחה על הפליים אחי
אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45

טוב טוב טוב......
רציתי לעשות פה מיליון ציטוטים......אז אני אגיב בכלליות
---
דבר ראשון,
היה בדודו טופז לפני איזה שבועיים תכנית שהביאו את הכי תותחים בארץ
ועשו להם מבחני אייקיו
קיצור כולם ממש כולם ישבו בין
142-146
והם יענו נחשבים הכי תותחים....
ושתבינו כל עשירית נקודה במבחן הזה זה הפרש לא קטן....
ככה שאם מישהו פה אמר שיש לו 150 .......אז כל הכבוד
(אבל בלב שלי: פחחחחחחחחחחחחח...... חרטטטטן)
---
דבר שני
דיברו פה על בגרויות וזה...
בגרויות לא קובעות בגרוש עד כמה אתה חכם...
בגרויות, הרוב זה חרשנות נטו....
יש מלא בנות סתומות עם ממוצע בגרויות בשחקים, אבל הן סתימות
הן כולה חרשו כל הזמן...
לפי דעתי הפסיכומטרי יותר משקף השכלה מאשר הבגרויות, אבל עדיין לא הכי משקף...
קיצור......מה זה משנה עד כמה אתם חכמים..
יותר משנה כמה אתם מזיינים
חחחחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם.....

הממממ כמה דברים
א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.
ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות
אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה
בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר
אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל
יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750
אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.