TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Naar welke platen ben jij op zoek?
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by eieregooie on Jan-10-2003 02:04:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Tsja bied maar

Haha sl3t! Ze doen hun best voor die Subraumstimulation iig

Iig bedankt voor de tips en evt. moeite mensen! Hou me op de hoogte!

Posted by dj_spare on Jan-10-2003 12:32:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Die heb ik, toen nog als promo, bij de magik in breda gehaald. Misschien dat ze die daar nog voor je kunnen bestellen, zij krijgen ook veel van Massive Records binnen dus wie weet...

wil jij er nie vanaf dan?

Posted by Freezel on Jan-10-2003 13:05:

dit schiet me nu te binnen:

Green Martian - Industry
Impact - Inspiration (Behind The Mirror EP)
Ron Hagen & Pascal M - On Stream (Original Mix)

Posted by JdDark on Jan-10-2003 14:31:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Green Martian - Industry

kijk hier eens voor the green martian

Posted by Freezel on Jan-10-2003 15:57:

quote:
Originally posted by JdDark
kijk hier eens voor the green martian

15 pond voor een plaat vind ik erg veel. Ik kan hem waarschijnlijk voor 10 Euro ergens anders fixxen!

Posted by TranceFool on Jan-12-2003 14:58:

Ik zoek eigenlijk nog wat oude hardhouse/trance plaatjes waar ik tijd geleden helemaal gek van was. Gewoon kewl om te hebben.

Deepack - Drop Out
The Multidubbers - Hype The Funk
Jay Frog - Pushin (voor de hennes & cold remix)

Andere plaat die ik heeeel graag zou willen hebben:
Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera's remixes)

Posted by djmarshal on Jan-13-2003 22:32:

quote:
Originally posted by basd
DJ Rolando - Knights of the jaguar

misschien niet goed genoeg gezocht, maar ik heb niet zo'n zin om platen uit Engeland te bestellen, bovendien heb ik geen creditcard..

deze is te koop bij www.platenshop.nl, wel zoeken op night en niet op knight.

Posted by basd on Jan-14-2003 07:41:

quote:
Originally posted by djmarshal
deze is te koop bij www.platenshop.nl, wel zoeken op night en niet op knight.

He koel

Heeft iemand ervaring met het bestellen hier? Is misschien wel een keer een goed idee, er staan nog wel meer classics die ik misschien wel wil hebben..

Posted by ryo on Jan-14-2003 08:57:

quote:
Heeft iemand ervaring met het bestellen hier? Is misschien wel een keer een goed idee, er staan nog wel meer classics die ik misschien wel wil hebben

Ik heb er een keer of 4 van besteld, en steeds zonder problemen, ik vind het een van de betere sites. Kijk ook even op www.ellesdesia.nl, die hebben ook nog een hoop, als je daar wat vindt kan je dat meteen erbij bestellen omdat dat toch van dezelfde persoon is.

grtz

Posted by djmarshal on Jan-14-2003 09:14:

quote:
Originally posted by ryo
Ik heb er een keer of 4 van besteld, en steeds zonder problemen, ik vind het een van de betere sites. Kijk ook even op www.ellesdesia.nl, die hebben ook nog een hoop, als je daar wat vindt kan je dat meteen erbij bestellen omdat dat toch van dezelfde persoon is.

grtz

Ik zou niet zo snel bij ellesdesia.nl bestellen, hun webwinkel is zo lek als een mandje, ik heb hun hier al over gemailt, maar nog geen reactie gehad...ik zou in ieder geval geen credit card gegevens bij hun invullen.

Posted by Jesse on Jan-14-2003 09:29:

Lightbulb Deze zoek ik nog

Deze zou k nog een keer graag in mn bezit krijgen...

Allure - Rejected
RMB - Deep Down Below (DJ Mellow-D Remix)
Airwave - Venus Of My Dreams

Posted by ryo on Jan-14-2003 10:33:

quote:
Originally posted by djmarshal
Ik zou niet zo snel bij ellesdesia.nl bestellen, hun webwinkel is zo lek als een mandje, ik heb hun hier al over gemailt, maar nog geen reactie gehad...ik zou in ieder geval geen credit card gegevens bij hun invullen.

Hmm, ik heb laatst bij platenshop besteld, ik zou betalen via overschrijving, maar toen vond ik nog wat op ellesdesia, gemaild of ik dat erbij kon bestellen, kreeg meteen een mailtje terug dat ze dat bij die order van platenshop zouden doen en dat ik dus alles in 1 keer kon betalen. Betalen met creditcard doe ik sowieso nooit, dus daar kan ik dan niks over zeggen. Kheb wel die paar keer dat ik gemaild heb, binnen 10 min iets terug gekregen... Dus ik vind het een beetje raar allemaal.

grtz

Posted by djmarshal on Jan-14-2003 10:36:

quote:
Originally posted by ryo
Hmm, ik heb laatst bij platenshop besteld, ik zou betalen via overschrijving, maar toen vond ik nog wat op ellesdesia, gemaild of ik dat erbij kon bestellen, kreeg meteen een mailtje terug dat ze dat bij die order van platenshop zouden doen en dat ik dus alles in 1 keer kon betalen. Betalen met creditcard doe ik sowieso nooit, dus daar kan ik dan niks over zeggen. Kheb wel die paar keer dat ik gemaild heb, binnen 10 min iets terug gekregen... Dus ik vind het een beetje raar allemaal.

grtz

Mhhh wist dus niet dat ellesdesia bij platenshop hoorde. platenshop.nl is wel redelijk veilig geloof ik, maar ellesdesia.nl en de daarbijhorende webwinkel is wel lek.

service bij platenshop.nl is trouwens inderdaad toppie!

Posted by MennoB on Jan-17-2003 20:11:

Ik ben ook eigenlijk opzoek naar die 2lp's van U2 vs. Mistique - New Years Dub (All Mixes).

Ik hoop echt dat iemand weet waar ik die kan vinden.......

Posted by MadThijs on Jan-18-2003 21:59:

deze twee zoek ik ook:
Impact - Inspiration (Behind The Mirror EP)
Ron Hagen & Pascal M - On Stream (Original Mix)
en:
Meridian-Killing time
Andromeda-Fusion(Hiver & Hammer remix)(al uit??)

Posted by Chicane on Feb-10-2003 11:18:

voor de echte die-hard zoekers:

als je John Vesta - Gull en/of Rapid Eye - Alderaan kan vinden ergens.. dan kan ik je bankrekening niet vol genoeg met eurotjes proppen

Posted by JdDark on Feb-10-2003 11:39:

ik zoek

The Light - Dusk (AAA)

Posted by ryo on Feb-10-2003 11:58:

quote:
Originally posted by Chicane
voor de echte die-hard zoekers:

als je John Vesta - Gull en/of Rapid Eye - Alderaan kan vinden ergens.. dan kan ik je bankrekening niet vol genoeg met eurotjes proppen

ik heb Rapid Eye - Alderaan laatst bij Rare in Eindhoven gevonden. Helaas was het wel TCOM004 en niet 002, dus nu heb ik die met de Tour de Force Remix en Olmec Heads Remix... 002 is Thrillseekers remix, van op de Ferry Corsten innercity cd, ik denk dat je die bedoelt? Die wilde ik ook nog hebben, maar ja geen succes tot nu toe, maar als je dus toevallig op zoek bent naar die andere, ik zou zeggen probeer het bij Rare.

Posted by Chicane on Feb-10-2003 12:10:

quote:
Originally posted by ryo
ik heb Rapid Eye - Alderaan laatst bij Rare in Eindhoven gevonden. Helaas was het wel TCOM004 en niet 002, dus nu heb ik die met de Tour de Force Remix en Olmec Heads Remix... 002 is Thrillseekers remix, van op de Ferry Corsten innercity cd, ik denk dat je die bedoelt? Die wilde ik ook nog hebben, maar ja geen succes tot nu toe, maar als je dus toevallig op zoek bent naar die andere, ik zou zeggen probeer het bij Rare.

Ja idd, ik zoek de versie op Ferry Corsten's IC album. Ben al aardig opweg die hele tracklist in me platenbak te krijgen, nog 10 te gaan

Ik zal Rare eens effe pesten met m'n bestelling, thanks!

Posted by djmarshal on Feb-10-2003 12:38:

ghehe nog 10 te gaan ... dan heb je er toch nog niet zoveel..
heb je Dj Jan - X-santo ook dan? die ben ik echt nog nergens tegen gekomen.

Posted by total woot on Feb-19-2003 16:44:

Talla 2XLC - World in my eyes (cosmic gate remix)

iemand?

Grtz
WooT

Posted by Acidophilus on Feb-19-2003 18:11:

quote:
Originally posted by total woot
Talla 2XLC - World in my eyes (cosmic gate remix)

iemand?

Grtz
WooT

Yep:

talla 2 xlc - world in my eyes rmx - urbdj 2115 E 9.42

bij WiF in Mechelen (B)

GreetZ

Posted by Jesse on Feb-19-2003 21:45:

iemand Lange - Follow Me (Original Mix) toevallig nog liggen of weet waar die te vinden is?

Posted by Acidophilus on Feb-20-2003 10:06:

quote:
Originally posted by Jesse
iemand Lange - Follow Me (Original Mix) toevallig nog liggen of weet waar die te vinden is?

Ja hoor:

http://www.chemical-records.co.uk/s...Track=12TIVD131

Lees de reacties maar over deze site ergens in "Je Nieuwe Platen 5 of 6 ofzo"

GreetZ

Posted by Chicane on Oct-16-2003 12:30:

Effe deze draad weer eens op pagina 1 pleuren

Ben echt desperate opzoek naar:
Rapid Eye - Alderaan
Jon Vesta - Gull
Soundcheck - Minddrive

Iemand?

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »