TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by Aendy Har gjort en animation i Adobe Imageready, hur faen f�r jag den till fungerande gif ist�ller f�r psd? |
| Originally posted by SWE_TRANCE Eftersom jag inte �r hemma nu s� kan jag inte till 100% s�ga hur man ska g�ra, men jag har f�r mig att du v�ljer Arkiv->Export eller Arkiv->Save as optimized eller liknande n�r du ska spara den! |
en s�n d�r penna... hehehehe 
finns det n�got svenskt namn p� det f�rresten.. l�ttare n�r man k�r allt p� engelska.. tablet 
sj�lv har jag en Wacom Graphire Tablet... himla trevlig.. sen att jag typ aldrig anv�nder den nu f�r tiden e en annan sak 
Re: jo, kan ja v�l =P
| Originally posted by Glorie Se bilden som jag gjort med skakig mushand en sen natt f�r tre �r sedan =) den e eg st�rre, men jaja... ja skulle lugnt beh�va en s�n d�r c-pen.. |
riktigt snyggt juhe...less is more som man s�ger! Har l�nge t�nkt p� en hemsida i den stilen
mind.. tack du 
jaaa, ja �lskar popart! Har tv� snygga popart-tavlor hemma 
Steve: Satt och kollade din film med en poisande Mindshooter. Ere DV och vad har du f�r att f�ra �ver till datorn, misst�nker att du redigerar i Adobe premiere.
hur skulle ni gjort med denna bild f�r att f� bort det vita och �terge den gr�na f�rgen p� b�sta s�tt? (som �r i olika toner)
ja har funderat p� att ta bort d vita � sen klona det gr�na, men det k�nns inte som d blir bra? n�n som har n� b�ttre f�rslag?

| Originally posted by Glorie hur skulle ni gjort med denna bild f�r att f� bort det vita och �terge den gr�na f�rgen p� b�sta s�tt? (som �r i olika toner) ja har funderat p� att ta bort d vita � sen klona det gr�na, men det k�nns inte som d blir bra? n�n som har n� b�ttre f�rslag? |

ehhhh
hmmmmmmmm, okej..? (? som i ja tror ja fattar
) ja ska prova 
(�ss� skrev du me gr�nt me.. hehe, va gullit) 
menar du typ s�h�r??
lite snabbt gjort bara
| Originally posted by dbl menar du typ s�h�r?? |
hur g�r ni? ja m�ste nog g� i en advanced Photoshop-course 
om du e sn�ll
och det gick fort?
| Originally posted by Glorie ahhhh, hahhaha.. ja mena precis s�d�r! hur g�r ni? ja m�ste nog g� i en advanced Photoshop-course ![]() dbl ja f�r l�gga upp fullsizen, kanske du kan va sn�ll � fixa till den... om du e sn�ll och det gick fort? pl�����s, hehe |

vad g�r man inte f�r tjejer... speciellt dig Glorie
awwwwwwww
ja g�r g�rna i kurs..hos dig.
haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue...
tack va sn�llt..
tar det mer �n 3 min av din tid s� beh�ver du inte jobba p� den.. vill inte att du ska l�gga ner f�r mycket tid allts� 
-->>Fullsize<<--
edit: ja kan visst inte se den n�r ja klickar p� l�nken, men d kanske g�r att saxa in adressen?
ehhhh, dumma browser
!!!_ h�r funkar den nog_!!!
aaaah, hotlinking.. ja hatar det 
Re: awwwwwwww
| Originally posted by Glorie ja g�r g�rna i kurs..hos dig. haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue... tack va sn�llt..tar det mer �n 3 min av din tid s� beh�ver du inte jobba p� den.. vill inte att du ska l�gga ner f�r mycket tid allts� ![]() -->>Fullsize<<-- edit: ja kan visst inte se den n�r ja klickar p� l�nken, men d kanske g�r att saxa in adressen? ehhhh, dumma browser |

hmm..
s� du skulle ha en tom gr�n ruta?
vad ska du med den till?
H�R HAR DU GLORIE
s�.. tog inte speciellt l�ng tid nu heller 
dbl.....ahhh.....vad du e sn����������ll 
Massaaaa kjaaaaaaam till dig
du e guld!!!!! vet inte hur ja ska tacka dig...
det du sa om passagen och .txt och det... det visste ja inte heller.. tack f�r upplysningen... nu kan ja forts�tta att lura passagen d�
genom att d�pa om filerna.. (k�nns lite os�kert men) 
| Originally posted by Glorie dbl.....ahhh.....vad du e sn����������ll ![]() Massaaaa kjaaaaaaam till dig du e guld!!!!! vet inte hur ja ska tacka dig... det du sa om passagen och .txt och det... det visste ja inte heller.. tack f�r upplysningen... nu kan ja forts�tta att lura passagen d� genom att d�pa om filerna.. (k�nns lite os�kert men) |

e la bara att forts�tta tills jag har r�d att fixa ett riktigt st�lle...
ny bild av mig 
| Originally posted by dbl ny bild av mig |
2 hands that i have manipulated
no more goa for that man *peka p� dbl*

| Originally posted by Vizay no more goa for that man *peka p� dbl* |
f�r v�ll posta lite bilder jag har gjort (gjort o gjort, moddat iaf)
t�nkte p� matrix n�r jag gjorde den h�r bilden.
Jag �r en terminator!

Talang Connector, talang....
(vf anv man f�r prog till d d�ra?)