TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan... |
ehm...ok.
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. ehm...ok. |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. ehm...ok. |
maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.
)
| quote: |
Originally posted by T.H.C. maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto. ) |
ik zie tegen die tijd wel hoe ik er heen ga 
maar als ik met de trein ga dan spreken we wel ff wat af!
zijn r meer groningers die gaan? of is me only 1?
komt Rembrand(t) niet?
we hebben nog geen keuze gemaakt voor een guest dj. Mochten er dus nog mensen een kansje willen wagen (moeten ze wel in Deventer of directe omgeving wonen!): als je maandag een cd'tje op de post doet, kunnen we 'm nog net beoordelen 's avonds. Dinsdag valt de belsissing namelijk.
Verder: er is geen garderobe-, bar- of ander soortig gespuis nodig. Het wordt EINDELIJK dus eens een feestje voor iedereen 
mag t ook een liveact zijn?
dan gaat Tim achter de knoppen en ik doe de vocals a la Underworld
en gespuis?
nounounou, hulpvaardige jongens bedoel je
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Verder: er is geen garderobe-, bar- of ander soortig gespuis nodig |
hmm 15 februari is ook fake weer in zwolle en als ik nu al die goede verhalen daarover lees begin ik toch te twijfelen.....

lijkt mij heeeeel makkelijk!...... NEXUS DUS!
| quote: |
| Originally posted by Optimus mag t ook een liveact zijn? dan gaat Tim achter de knoppen en ik doe de vocals a la Underworld![]() |
hm, wat heb ik zin om te zeggen 'toe maar New Wave, ga je gang' en om jou dan peentjes te zien zweten
Ik zou het bijna gaan doen....
He Iris, wat vind je van mijn nieuwe sig?

hahaha, hij is echt vet cool Snuggle
jullie verdienen de titel 'beste promomeisjes van het jaar' 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz hahaha, hij is echt vet cool Snuggle jullie verdienen de titel 'beste promomeisjes van het jaar' |
vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus
| quote: |
| Originally posted by Optimus vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus |

| quote: |
| Originally posted by Optimus vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus |
| quote: |
| Originally posted by franzelare hier in het oosten van het land is vrijdag toch helemaal niets te doen of ben je op doorreis naar gopark in herford? http://www.go-parc.de/kaitracid daar ga ik misschien ook nog ff naar toe want die line-up is wel VET!! vooral de tochnohall met melanie di tria coole sig overgens snuggle!! met dan aan .... |

oh zeg dat dan dat hij de 14 bij je langs komt voor valantijn 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.