TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »


Posted by T.H.C. on Jan-07-2003 15:02:

ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...


Posted by SnuggLe on Jan-07-2003 16:51:

quote:
Originally posted by T.H.C.
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...


Ah Wouter toe toe toe??? PLeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase? Alstjeblieeeeeeeeeeeeeft?? Kom je kom je kom je????


Posted by T.H.C. on Jan-07-2003 17:03:

ehm...ok.


Posted by SnuggLe on Jan-07-2003 17:26:

quote:
Originally posted by T.H.C.
ehm...ok.


Mooi


Posted by franzelare on Jan-07-2003 18:19:

quote:
Originally posted by T.H.C.
ehm...ok.


woeiiiiii 1 hoeratje voor wouter!


Posted by T.H.C. on Jan-07-2003 19:20:

Party Hat

maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.)


Posted by SnuggLe on Jan-07-2003 20:01:

quote:
Originally posted by T.H.C.
maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.)


Ik ga terug met de trein denk ik....Samen met BasD en Anke. Ook heen, dus spreken we wel ff wat af. Weet niet of er meer mensen gaan vanuit deze kant met (Switch met de auto??).


Posted by franzelare on Jan-07-2003 20:30:

ik zie tegen die tijd wel hoe ik er heen ga

maar als ik met de trein ga dan spreken we wel ff wat af!


Posted by total woot on Jan-08-2003 09:09:

zijn r meer groningers die gaan? of is me only 1?


Posted by Opti on Jan-09-2003 22:25:

komt Rembrand(t) niet?


Posted by Eye-Riz on Jan-12-2003 18:36:

we hebben nog geen keuze gemaakt voor een guest dj. Mochten er dus nog mensen een kansje willen wagen (moeten ze wel in Deventer of directe omgeving wonen!): als je maandag een cd'tje op de post doet, kunnen we 'm nog net beoordelen 's avonds. Dinsdag valt de belsissing namelijk.

Verder: er is geen garderobe-, bar- of ander soortig gespuis nodig. Het wordt EINDELIJK dus eens een feestje voor iedereen


Posted by Opti on Jan-12-2003 18:58:

mag t ook een liveact zijn? dan gaat Tim achter de knoppen en ik doe de vocals a la Underworld

en gespuis? nounounou, hulpvaardige jongens bedoel je


Posted by TimeportE on Jan-12-2003 21:46:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Verder: er is geen garderobe-, bar- of ander soortig gespuis nodig

is er wel een garderobe en een bar?


Posted by magrec on Jan-13-2003 10:48:

hmm 15 februari is ook fake weer in zwolle en als ik nu al die goede verhalen daarover lees begin ik toch te twijfelen.....


















Posted by franzelare on Jan-13-2003 11:31:

lijkt mij heeeeel makkelijk!...... NEXUS DUS!


Posted by New Wave on Jan-13-2003 18:13:

quote:
Originally posted by Optimus
mag t ook een liveact zijn? dan gaat Tim achter de knoppen en ik doe de vocals a la Underworld


Juustem!!!



Ik pak alvast mijn 303 en My First Sony keyboard met upgrade box!!



Tijdens deze spectaculaire show zal er een LIVE graffeti STOEPKRIJT performance gehouden worden door Donna!!!
WWHOEEHOEEE en dit allemaal onder leiding van:

MC SUPERSJINEES!!!


Posted by Eye-Riz on Jan-14-2003 17:13:

hm, wat heb ik zin om te zeggen 'toe maar New Wave, ga je gang' en om jou dan peentjes te zien zweten Ik zou het bijna gaan doen....


Posted by SnuggLe on Jan-14-2003 17:31:

He Iris, wat vind je van mijn nieuwe sig?


Posted by Eye-Riz on Jan-14-2003 23:26:

hahaha, hij is echt vet cool Snuggle jullie verdienen de titel 'beste promomeisjes van het jaar'


Posted by SnuggLe on Jan-15-2003 00:02:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
hahaha, hij is echt vet cool Snuggle jullie verdienen de titel 'beste promomeisjes van het jaar'


Duh! "Nexus komt naar je toe deze zomer!"


Posted by Opti on Jan-15-2003 00:12:

Party Hat

vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus


Posted by SnuggLe on Jan-15-2003 07:11:

quote:
Originally posted by Optimus
vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus


Je komt dus wel? Waarom nou nie donderdag al man!
Niet te vroeg komen vrijdag, dan liggen we allemaal hier nog bij te komen van donderdag


Posted by franzelare on Jan-15-2003 10:19:

quote:
Originally posted by Optimus
vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus


hier in het oosten van het land is vrijdag toch helemaal niets te doen of ben je op doorreis naar gopark in herford?
http://www.go-parc.de/kaitracid

daar ga ik misschien ook nog ff naar toe want die line-up is wel VET!!
vooral de tochnohall met melanie di tria

coole sig overgens snuggle!! met dan aan ....


Posted by SnuggLe on Jan-15-2003 10:31:

quote:
Originally posted by franzelare
hier in het oosten van het land is vrijdag toch helemaal niets te doen of ben je op doorreis naar gopark in herford?
http://www.go-parc.de/kaitracid

daar ga ik misschien ook nog ff naar toe want die line-up is wel VET!!
vooral de tochnohall met melanie di tria

coole sig overgens snuggle!! met dan aan ....


Jaja, met dank aan jou

Maar ik denk dat Optimus niet deze vrijdag enzo bedoeld (dan is er de Kai Tracid birthday party), maar vrijdag 14 februari. Dan is er in dat go parc een mega single party. Hij komt gewoon hierheen samen met NewWave/Theseus/ ? om ff in Enschede te chillen.

Btw, go parc: Freitag 24 january: PornoDrome, iets voor jou NewWave!


Posted by franzelare on Jan-15-2003 10:42:

oh zeg dat dan dat hij de 14 bij je langs komt voor valantijn


Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.