TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict 2002 jaaroverzicht
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by MaGiK54 on Jan-03-2003 15:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar mensen, wat vonden jullie dit jaar van het forum zelf??
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.
Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo?

Ik het uitstekend naar me zin gehad vanaf april dit jaar op het forum. Af en toe kakte het wel een beetje in hiero, om vervolgens weer een drukke en gezellige periode in te gaan.

De mods doen uitstekend hun werk, maar er zijn nou ook niet echt veel momenten geweest dat er in gegrepen moest worden.

En verders hoeft er ook niks veranderd te worden op het forum lijkt mij zo.

Posted by Dr. Kuipers on Jan-03-2003 21:49:

Beste Feest: X-Qlusive Italy 26-10-02
Beste DJ: Technoboy
Beste Nummer: Kai Tracid - Trance And Acid (Derb Remix)
Beste Liveset: Dana - Live @ Mystery Land 17-08-02
Beste Album: Scantraxx Presents - Hardheadz
Irritantste Member: Magrec
Geliefde Member: Kolkiewolkie en ScuL
Goede Voornemens: Uhmmmzzz.... nog meer feesten en sexen

Posted by serialkillah on Jan-04-2003 00:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.

Geen klachten is meestal goed

Posted by Teknikol on Jan-04-2003 01:13:

Beste Feest: alle pyama parties van dit jaar
Beste DJ: Ti�sto
Beste Nummer: Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Ti�sto @ DD
Beste Album: ISOS 3
Geliefde Member: Afternative omdat hij elke vrijdag WEL bij de meeting is
Minst Geliefde Member: Trancezoner dan maar
Goede Voornemens: wou gaan stoppen met r0ken, maar helaas

Posted by kolkiewolkie on Jan-04-2003 18:25:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Beste feest: Trance Energy 2002 Jaarbeurs (Ja, ben niet naar al te veel feesten geweest geweest afgelopen jaar)

he bamihap, je woont in de RANDSTAD, dat betekent dat er binnen een straal van een half uur jakkeren altijd wel ergens een GOED FEEST is. combineer ik dat met de bovenstaande quote, dan kom ik toch tot de conclusie dat je iets fout doet.... . als ik dat zo voor mekaar had was ik onderhand al lang failliet geweest

en ik elke keer dat pleuriseind maar weer toeren... *sigh*

ik zal voor de vorm mijn lijstje ook nog ff invullen

beste feest: kan nie kiezen
beste dj binnenland: kan nie kiezen
beste dj buitenland: kan nie kiezen
beste nummer: ik ben een ramp in het onthouden van nummers, geen idee dus
beste liveset: hummm, kom er praktisch nie aan toe om ze allemaal te luisteren.. armin @ the eau was wel 1 van de betere
beste album: doek nie aan
meest geliefde member: kan nie kiezen ( uiteraard alle mede-TA-en-tevens-feestbeesten + de eeuwige achterblijver (a.k.a. rubdub )
meest irritante member: franzelare... lijkt me duidelijk (eigenlijk wou ik hier ook zetten, kan nie kiezen )
goede voornemens: in willekeurige volgorde: auto kopen, zoveel mogelijk zwaar relaxte feesten bezoeken, afstuderen (jaja), percentage vrouwen in mijn omgeving aanzienlijk opkrikken , hummmm, tsja, dat was het wel zo, oja, een afstudeerplek in het buitenland zou relaxed zijn, maar daar ik daar over 3 of 4 weken mee moet beginnen zal dat wel nie zo'n succes meer worden (ben ik al langer mee bezig trouwes, dat mensen niet gaan denken, correctie niet de bevestiging krijgen van: ZOW, das een lamme hond

[edit]
m'n pa loopt net langs... bedenk ik me nog een goed voornemen... MEER DORPSGENOTEN BEKEREN TOT HOUSE!! teringjantje he, nou schalt er van die geheime zender muziek door het huis

IDEE: ik ga een illegaal houseradiostation opzetten

[/edit]

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 21:06:

hahaha, van die trukker muziek die door de platen heen lopen te jengelen zeker he? ken het nog van vroeger, in de achterhoek en twente had je er daar HEEEL veel van!~

Posted by kolkiewolkie on Jan-04-2003 22:01:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
hahaha, van die trukker muziek die door de platen heen lopen te jengelen zeker he? ken het nog van vroeger, in de achterhoek en twente had je er daar HEEEL veel van!~

dat ja

je hoort het echt OVERAL, autoradio's, bouwplaatsen, m'n bijbaantje, m'n vorige bijbaantje, mensen die bij mekaar in het dorp hangen

DIEPE ZUCHT!

Posted by Donna on Jan-05-2003 12:29:

Blergh,lijkt wel bij ons thuis

Van Jantje tot Henk Wijngaard;p

brrrrr

Hoewellll mn paps een vette trance-track ook wel kan waarderen want dan kunnen ze boxen (dik meter hoog) ff knalluh;p

Mn mams is altijd al met mijn muziek meegegaan van AC/DC tot Marco Borsato en van U2 tot House.

Tis ook dat zij ECHT op zou vallen,anders ging ze zekers wel met me mee
Ik heb dat ook van haar,dat altijd willen ontdekken,meer willen,altijd wel een doel hebben,niks mis mee

Trouwens,bij de weg,alle mensen bedankt voor het stemmen op mij,zowel t meest geliefd als t meest irritant,hoe doek t huh?

En thx Magik
Jammer dat ik je niet vaak meer tegen zal komen nu XL in Amsterdam toch wel ERG veel vetter is dan wat ik dacht...
Maybe tijd voor jou om nu bij ons te komen buurten,koppie thee hebben ze heel de nacht door daar (wel 6 smakies ofzo) en is daarmee gelijk t goedkoopste drankje

Lekker hoor!

Posted by Cosmic on Jan-05-2003 14:17:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
he bamihap, je woont in de RANDSTAD, dat betekent dat er binnen een straal van een half uur jakkeren altijd wel ergens een GOED FEEST is. combineer ik dat met de bovenstaande quote, dan kom ik toch tot de conclusie dat je iets fout doet.... . als ik dat zo voor mekaar had was ik onderhand al lang failliet geweest

percentage vrouwen in mijn omgeving aanzienlijk opkrikken ,

Dat is natuurlijk zo, ik zeg ook niet dat ik alleen maar naar TE ben geweest (ook Sensation, Armin@Kremlin, BEB en wat kleiner spul), MAAR probleempje is vaak dat er niemand mee wil/kan En ik ben niet zoals jij die in ze eentje overal waar een beat te horen is gelijk heen scheurt

Enne, over die vrouwen: hoe wil je dat doen? Ze zijn er of ze zijn er niet, of wil je zelf helpen om de populatie te laten groeien?

Posted by M_Peror on Jan-05-2003 15:35:

Beste feest: Moeilijk kiezen tussen FFWD en Impulz... als 't moet, doe toch maar de laatste.
Beste DJ: Blijft Tiesto
Beste Nummer: Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
Beste Liveset: Ti�sto @ Dutch Dimension, maar die van Welcome to Underworld is ook errug vet.
Beste Album: Hmmm... ISOS3 met kort daarachter Outstanding van Cor Fijneman
Goede Voornemens: Lastig, ik hoef geen kilo's kwijt, roken doe ik niet aan en "minder drinken" begin ik niet aan duz... doe dan maar "niet beginnen met roken" Ow ja en ik wil beslist naar de loveparade dit jaar (roep ik ook al minstens vier jaar).

Posted by Eye-Riz on Jan-05-2003 15:54:

ik heb WEL een goed voornemen: MEER GAAN FEESTEN!!!! oja, en andere vrienden zoeken omdat ik anders in mijn eentje moet bij deze meteen dus een oproep: wie van jullie heeft er zin om met dit arme, hooguit af en toe stiervervelende vogeltje onder de hoede te nemen?
Ik zal braaf mijn mondje houden en niet etteren. Erewoord (wat is dat?)

Posted by Donna on Jan-05-2003 15:59:

Mijn voornemens zijn zowieso altijd goed

Posted by Switch on Jan-05-2003 16:34:

quote:
ik heb WEL een goed voornemen: MEER GAAN FEESTEN!!!! oja, en andere vrienden zoeken omdat ik anders in mijn eentje moet bij deze meteen dus een oproep: wie van jullie heeft er zin om met dit arme, hooguit af en toe stiervervelende vogeltje onder de hoede te nemen?

als je in Almelo komt wonen?

Posted by Chicane on Jan-05-2003 16:39:

quote:

Ik hou me aanbevolen Iris (Kunnen we meteen onze strandhuis omtoveren tot een knus iets... )

Posted by zarch on Jan-05-2003 16:48:

Beste feest nog beetje te jong, maybe dit jaar
Beste dj: Vind dana vaak wel lekker draaien. Maar tiesto draait tegenwoordig ook weer lekker
Beste track: dit jaar veel lekekre tracks. Denk nog steeds Southern Sun heerlijk gewoon!
Beste liveset: pff weet niet meer dit jaar veel lekkere gehorod
Beste album: in Search of sunrise vonk heel lekker en van AVB - 004 was ook lekker

En ik heb geen Ta'ers waarvan ik zeg die haat ik of die mag ik extra, kom hier denk te weinig.

Voornemens:: meer parties!!

Posted by SnuggLe on Jan-05-2003 17:18:

quote:

Iris, mijn vriendin en ik willen je bij Sander Kleinenberg in de Q wel onder de hoede nemen hoor Als je maar niet stiervervelend bent, want daar zijn we allergisch voor!

Posted by kolkiewolkie on Jan-05-2003 19:52:

quote:

als jij nou datums doorgeeft van die relaxte undergroundfeesten ben ik hier nog wel voor te porren :-) . nexus is nl. het enige 'undergroundfeestje' waar meer TA's naartoe gaan (en ik dus alleen naartoe kan), dus daar blijft het voor mij voorlopig bij , ook omdat dr. Quipers momenteel alleen een stijve tokus krijgt van zn vriendin en hardstyle, die plaatsgenoot van mij feestmanneke af is (voor zover ie dat ooit geweest is) EN ik weet zeker dat als IK met jou op pad ga Frans ook subiet meewil . eventuele bovengrondse (space)feesten ben ik ook voor te porren, daar money per ingang van februari weer geen issue is .

OVERIGENS moet ik het nog wel even kwijt dat ik het een zorgelijke ontwikkeling vind dat half TA om 12 uur op de zaterdagavond op het internet zit i.p.v. in een club/op een feest (denkt terug aan gisteravond )

Posted by Cosmic on Jan-05-2003 21:27:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
OVERIGENS moet ik het nog wel even kwijt dat ik het een zorgelijke ontwikkeling vind dat half TA om 12 uur op de zaterdagavond op het internet zit i.p.v. in een club/op een feest (denkt terug aan gisteravond )

Hoe kan jij dat weten, dan moet je zelf ook online zijn geweest....
Maar ik deel je zorgen.

Enne, ik zat er om 04.00 uur, mag dat wel?

Posted by eieregooie on Jan-05-2003 21:41:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Enne, ik zat er om 04.00 uur, mag dat wel?

Whehehe... ik nog wel wat later... Komt omdat ik om 12 uur vaak aan het werk ben... (nee, vandaag niet nee )

Pages (3): « 1 2 [3]