TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Ser att det ligger as nära mitt jobb... bara några hundra meter...
Va inte så dum reveal... klart man kapar sitt ena öra och skickar in det.... sen får man igen det med en nedpackad kirurg i samma paket
hö hö
Ska nog fixa sånna tror jag iaf. kan de va värt
| quote: |
| Originally posted by Vizay själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv... kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker |

http://www.jam.se/etymotic.htm
det var dem jag hittade på sidan iaf 
| Originally posted by Dioxys http://www.jam.se/etymotic.htm det var dem jag hittade på sidan iaf |
jag drar ner på apoteket imorron och köper både vanliga och gran 
det blir bäst så 
mind å steve en varning...jag funderade på dom tills jag såg priset....141£....de e inte lite....långt över 1000 spänn så tjae...frågan e om de verkligen e värt de 
| Originally posted by Vizay mind å steve en varning...jag funderade på dom tills jag såg priset....141£....de e inte lite....långt över 1000 spänn så tjae...frågan e om de verkligen e värt de |
| Originally posted by SteveTranz4ever Alltså kolla vad det står på sidan "För att undvika hörselskador bör du inte utsättas för högre ljudnivåer än dessa:" Vid 115dB ska man max lyssna i 36 minuter med deras proppar Fan det var säkert 120 - 130 på festen jag å mindshooter åkte ner till i Norrköping... |
känns bra.
öronproppar... hmm.. kanske man skaffar nån gång.. om man nu kommer till nån riktigt stor fest nån gång
okej...då ska vi se...
Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...
jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den
och en luftmadrass... hmm å min egen säng.
det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra.
Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.
åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?
LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... 
det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen
ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio...
vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag 
hihihi 
glorie tar på sig mamma rollen lite 
| Originally posted by Glorie okej...då ska vi se... Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay... jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den och en luftmadrass... hmm å min egen säng.det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho... ja, vad ska ni ta med er mer? LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG) Tandborste och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... ![]() det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag |

vi får väll se vad som händer 
jag har ingen aning om vad jag gör, antagligen drar man dit då med 
japp...hehe, jag får göra mig klar fort.. haha (brukar ju vilja ha flera timmar) hehe... 
men d e lugnt...d blir finfint det dära
| Originally posted by Glorie okej...då ska vi se... Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay... jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den och en luftmadrass... hmm å min egen säng.det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho... ja, vad ska ni ta med er mer? LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG) Tandborste och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... ![]() det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag |

| Originally posted by Vizay jag kan släpa med mig min luftmadrass....har ganska stor vana av att sova på den efter diverse basketresor osv så de e inga problem alls ![]() kanon att du kan upplåta plats glorie |

| Originally posted by Vizay kanon att du kan upplåta plats glorie |
eftertraktade platser ni får kan ja säga.. 
| Originally posted by Mindshooter och asjysst av Glorie som låter oss sova över, verkligen assjysst!!! |
ja e sjukt snäll
heheh (fan vad ja brer på) hhohoho
soft va? Vizay, ja tror du måste signa upp dig på TC att du ska gå på festen. ja har frågat varför men inte fått något svar.
det finns en grillbar i mitt hus så ni vet, som har öppet till 22 eller nåt.
så ni får kanske ta med en handduk me.
| Originally posted by Glorie När planerar bilen gå tillbaka till sthlm på lördan då? |
neee
hmm....skylten e ett klassiskt ställe i LKPG å alla LKPG-bor vet vart det e 
det ligger ett industriområde bakom resecentrum och där ligger det.. cirka 100 meter från där ja bor eller nåt.
ska du köra till stället från dem du bor hos alltså? ja tror det e smart om du parkerar bilen där ja bor eller nåt...(vart det nu finns plats...de brukar va upptagna här)
att köra dit me bilen kan va lite trixigt.. ja vet själv inte exakt hur man kör...(men det beror endast på att ja inte känner till stan så bra)
Det är det som är så fult... dom kan ju inte ta för givet att man vet.... om man ska veta ska man alltså vara Linköpingsbo... men siten är ju nationell och internationell så.... helknas
Jag kommer kolla upp på egen hand för att kolla vilken vän jag har som bor närmast.... jag kommer ju inte köra dit, en av anledningarna varför jag vill sova över och inte köra hem efteråt är för att kunna ta ett par järn... 
ok du menar innan dÅ? för där inne e det ju alkoholfritt.
| Originally posted by Glorie ok du menar innan dÅ? för där inne e det ju alkoholfritt. |
ok lycka till.. ja tror inte du kommer få ta in dem 
får man gå ut och ta lite "frisk luft" när festen pågår?
japp, ja e typ nästan 100
har varit på EN fest då man inte fick det. Helt vansinnigt.