TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- :Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G lees maar boven |
| Originally posted by TimeportE als jij nou voor mij een mooie piano/vleugel sample(s) kan regelen dan lever ik een vette mid/wav af.. denk dat ik niet mee doe en dus wel jureer, ga wel wat klote met mijn proggies maar nie te serieus! |
| Originally posted by mantisnl die mda piano die ze zeiden doet zn werk toch behoorlijk goed vinnik |
moet es proberen een reverb d`r op te zetten, ik krijg er iig wel mooie piano sounds uit hoor.
ik wil best mee doen 
enige gevolg is dat het resultaat ongetwijfeld een hardstyle plaat wordt... 
trance heb ik wel eens geprobeerd hoor maar dan moet je echt eindeloos gaan mierenneuken op softsynths en instellingen wil je d�t ook maar een beetje goed krijgen.. hardware is daar veel meer geschikt voor (imho).. althans om een goeie zuivere tune in elkaar te steken.
maakt hoop ik toch niet uit, ik ben ook geen trance head
en van een piano een mooie samplekit, is veel te veel ruimte, pff een vleugel samplen...geez...en die dynamiek in zo'n ding, om dat vast te leggen...nee succes met t zoeken
hebben hier onder in de woonkamer trouwens wel n vleugel staan 
Hi all,
Van produceren heb ik tot op heden weinig kaas gegeten, maar ik ben best wel bereid om ook als jurylid jullie producties eens grondig te beluisteren 
Greetings,
Blighty
Hmm laat ik maar eens Reason gaan installeren, tijd geleden veel mee gespeelt. Nu ff hem weer uit de kast trekken. Is Reason 2 trouwens nou zoveel beter als 1?
Pjotr, kun jij misschien weer een paar midi's synthen en op je server zetten zodat ik er een poll voor maak, net als in de een na laatste contest? Dat vond ik erg goed werken namelijk! Hou je ze lekker simpel zodat je alle kanten op kan qua stijl
Ja of idd een accapella plaatje kiezen, ook leuk, kheb aaliyaah - try again acapella, best leuk te doen en verder ook nog Airplay - music is moving.
Ik vind een beetje opdracht, verplicht een midifile of acapella vocal gebruiken erg leuk, maar wat RV zegt, je moet de kunstenaar wel de ruimte geven om zijn kunsten te tonen.
Echt top trouwens dat er al volop mensen zijn die willen jureren! Dit wordt wel wat!!!!!!!!!!!!
okeej worden er nog regels gemaakt of staan die al vast? en wie zijn der dan nog naast mij juryleden..
ik stel voor om oa een remix van muse - sunburn te maken, kan daar ook de noten van geven..
lijkt me wel zo koel ja, een remix van een niet-trance plaat!
| Originally posted by mantisnl lijkt me wel zo koel ja, een remix van een niet-trance plaat! |
Ik heb sinds 2 weken ook Fruityloops, versie 3.5.6. ofzoiets, maar het wil absoluut nog niet lukken om ook maar iets bruikbaars te laten horen. Weet iemand een goeie handleiding te vinden op internet en ook plug-ins en samples en dergelijke? Ik weet amper hoe je moet beginnen namelijk 
zo ja, dan doe ik misschien wel mee, als ik er genoeg tijd voor krijg
die muse song is dat die die begint met dat synth-riedeltje?
| Originally posted by Pjotr G die muse song is dat die die begint met dat synth-riedeltje? |
| Originally posted by Blik Ik heb sinds 2 weken ook Fruityloops, versie 3.5.6. ofzoiets, maar het wil absoluut nog niet lukken om ook maar iets bruikbaars te laten horen. Weet iemand een goeie handleiding te vinden op internet en ook plug-ins en samples en dergelijke? Ik weet amper hoe je moet beginnen namelijk ![]() zo ja, dan doe ik misschien wel mee, als ik er genoeg tijd voor krijg |
| Originally posted by Blik Ik heb sinds 2 weken ook Fruityloops, versie 3.5.6. ofzoiets, maar het wil absoluut nog niet lukken om ook maar iets bruikbaars te laten horen. Weet iemand een goeie handleiding te vinden op internet en ook plug-ins en samples en dergelijke? Ik weet amper hoe je moet beginnen namelijk ![]() zo ja, dan doe ik misschien wel mee, als ik er genoeg tijd voor krijg |
ben wel nieuwsgierig naar het te remixen nummer.. ken hem niet namelijk.. is er al een midi voor gevonden dan?
| Originally posted by Robert ben wel nieuwsgierig naar het te remixen nummer.. ken hem niet namelijk.. is er al een midi voor gevonden dan? |
ow? zijn we der al uit welk nr geremixed wordt?
als iedereen nu mijn nummer download dan eff zegt of ie het goed vind of neit dan zijn we iig een stap verder! 
muse - sunburn (eff kazaa doen ofzo!
)
woei wel phat nrtje om te remixen. Ik vind deze wel goed ja! Is er enige kans om aan de vocalen te komen? Zou wel heel erg mooi zijn..
Greetz!
lijkt me een beetje moeilijk om aan de vocalen te komen he? dan maar een dub. hier alvast de midi:
http://stairwaytoheaven.x-y.net/cgi...e_-_Sunburn.mid
hmm ik weet niet goed hoe ik uit die midi file wat zinnigs kan halen, er staat zoveel door elkaar
de piano klinkt leuk, voor de rest is t nogal vaag om daar n tranceplaat van te maken 
| Originally posted by mantisnl hmm ik weet niet goed hoe ik uit die midi file wat zinnigs kan halen, er staat zoveel door elkaar de piano klinkt leuk, voor de rest is t nogal vaag om daar n tranceplaat van te maken |
)