TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- jag har så sjukt tråkigt
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Aendy Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER! |
Goddamnit. Tentaplugg är verkligen det samma som att ha extremt tråkigt.

Kom just på 3 mål med livet.
1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.
Vad tror ni?
Efter denna tentan ska jag bli en ny människa.
| Originally posted by reveal Kom just på 3 mål med livet. 1) Att först skaffa ett. 2) Sedan behålla det. 3) Vårda det väl. Vad tror ni? Efter denna tentan ska jag bli en ny människa. |

| Originally posted by SWE_TRANCE Jag gissar på ett förhållande.. ![]() Eller kanske ett suddgummi |
Alla har redan ett liv, även om man kanske tycker att det suger.
Punkt 3 tycker jag var fin.
vaddå ny människa förresten?
| Originally posted by Glorie vaddå ny människa förresten? |
Det BORDE vara enkelt 
| Originally posted by reveal Tror du missförstod mig. Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det |
| Originally posted by reveal Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b. Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet. |

tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig
| Originally posted by Smekbar du får komma hit oftare.. ![]() kom o spinna lite skivor eller nått tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig |
va gnäller ni 
pluggar är inget jämfort med ett heltidsjobb... tro på mig .. urgh.
depp tråden.. har för en gång skull lite framtidshopp så jag tänker undvika denna tråd.. mitt humör är lättbrutet.
hehe, jag har kommit ur jag-måste-skaffa-mig-ett-liv stadiet, som glorie sa man har ju redan ett liv, det blir vad man gör det till, sen betyder ju inte det att man bara ska sitta inne hela dagarna, men iaf 
tidsfördriv börjar jag bli expert på
speciellt om du har internet tillgängligt..
www.flabber.nl är jävligt schysst om du ska fördriva tid, även "humor sektionen" på TA 
annars är spindelharpan (dvs om du har windows xp) jävligt schysst
lite mer avancerad version av patiens