TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- jag har så sjukt tråkigt
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by x-dream on May-03-2003 23:27:

quote:
Originally posted by Aendy
Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER!

Välkommen i klubben....

Posted by reveal on Mar-09-2004 17:00:

Goddamnit. Tentaplugg är verkligen det samma som att ha extremt tråkigt.

Posted by reveal on Mar-09-2004 17:24:

Kom just på 3 mål med livet.

1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.

Vad tror ni?

Efter denna tentan ska jag bli en ny människa.

Posted by SWE_TRANCE on Mar-09-2004 17:25:

quote:
Originally posted by reveal
Kom just på 3 mål med livet.

1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.

Vad tror ni?

Efter denna tentan ska jag bli en ny människa.

Jag gissar på ett förhållande..
Eller kanske ett suddgummi

Posted by reveal on Mar-09-2004 17:32:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag gissar på ett förhållande..
Eller kanske ett suddgummi

Tror du missförstod mig.

Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det

Posted by Glorie on Mar-09-2004 17:41:

Alla har redan ett liv, även om man kanske tycker att det suger.

Punkt 3 tycker jag var fin.

vaddå ny människa förresten?

Posted by reveal on Mar-09-2004 17:52:

quote:
Originally posted by Glorie
vaddå ny människa förresten?

Jag känner rätt många människor, människor som jag betraktar som kompisar. Det är till och med så att flera av mina kompisar säger att jag känner väldigt många. Så långt låter det ju bra.

Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.

Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet.

Känns som att jag har många möjligheter att göra saker egentligen, men att allt bara rinner ut i sanden.

Det känns väldigt bra att ha kommit till denna insikt. Nu vet jag att jag själv, rätt enkelt, kan se till att saker blir gjorda. Bara att spontanhälsa på kompisar. Käka lunch tillsammans. Ordna nån fest. Vad som helst.

Som det är just nu går allt på någon form av meningslös tomgång. Vaknar, skiter i att gå upp för att allt är tråkigt, går till slut upp ändå. Kollar TA. Äter. Konstaterar att jag egentligen borde göra mycket skolarbete. Skiter i det. Känner mig duktig om jag har gått 100 meter till skolan för att skriva ut en grej. Så jävla fattigt.

Nä, jag måste bli aktuell helt enkelt Det BORDE vara enkelt
Kram på er allihopa!

Posted by SWE_TRANCE on Mar-09-2004 17:55:

quote:
Tror du missförstod mig.

Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det

ojdå..
Blir så ibland när man har andra saker i skallen..

Posted by Smekbar on Mar-09-2004 18:14:

quote:
Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.

Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet.

du får komma hit oftare..
kom o spinna lite skivor eller nått tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig

Posted by reveal on Mar-09-2004 18:19:

quote:
Originally posted by Smekbar
du får komma hit oftare..
kom o spinna lite skivor eller nått tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig

Seriöst, det är precis sånt jag ska börja med. Att bara ta cykeln till polare, istället för att sitta här o gnälla. Räkna med mig i fortsättningen

Posted by ScuL on Mar-09-2004 18:21:

va gnäller ni
pluggar är inget jämfort med ett heltidsjobb... tro på mig .. urgh.

Posted by staz on Mar-09-2004 18:50:

depp tråden.. har för en gång skull lite framtidshopp så jag tänker undvika denna tråd.. mitt humör är lättbrutet.

Posted by St_Andrew on Mar-09-2004 19:38:

hehe, jag har kommit ur jag-måste-skaffa-mig-ett-liv stadiet, som glorie sa man har ju redan ett liv, det blir vad man gör det till, sen betyder ju inte det att man bara ska sitta inne hela dagarna, men iaf

Posted by Rikard on Mar-10-2004 13:32:

tidsfördriv börjar jag bli expert på speciellt om du har internet tillgängligt..

www.flabber.nl är jävligt schysst om du ska fördriva tid, även "humor sektionen" på TA

annars är spindelharpan (dvs om du har windows xp) jävligt schysst lite mer avancerad version av patiens

Pages (3): « 1 2 [3]