TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
s� ber du dem trycka p� en hood-tr�ja ocks� 
s� ger jag dig penki sen n�r jag kommer �ver 
| quote: |
| Originally posted by Glorie men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet "Ey, tryck upp 25 tr�jor me detta tryck..." det trycket (digitalt) f�r ja.. � s� g�r ja till ett tryckeri n�ra mig � s� ber ja dem "Ey, ge mig en girlfitted tr�ja me detta tryck � s� langar ja �ver disketten, juu" |
sade bara att stryk p�-bilder �r inaktuella
S�n h�r skulle jag l�tt ha p� mig
Lite som i ICA reklamen d�r barnen har r�da tr�jor med vit text, "KEX" "LINGONSYLT" etc 
Vitt lyser i UV ox� 
FRAMSIDA
BAKSIDA

wow! l�cker id� med en SWETA t-shirt! fy, ja vill juh ha en med!
jag tycker att mindh's sitter starkast. mycket l�ckert font o �dlan �r lite.. jo.. gulligare �n vanligt.
lite respect o strutta runt i en SWETA tr�ja d�! 
Imorgon b�rjar jag leta s�nna som g�r tryck i sthlm, som sagt kan g�ra tryck med en grym f�rgskrivare vi har p� jobbet ocks�. Fr�gan hur pass stryck t�ligt trycket �r men det ska jag testa fram p� n�n gammal t-shirt. Hand tv�tt �r ju att f�redra p� sina favvo kl�der iaf
Kollar upp med han jag k�nner som har kl�dbutik och som �ven s�ljer dessa salming t-shirtar... kan s�ga dom e klockrena... bara dom t�l att f� tryck p� sig, 95% supplex 5% lycra, strykfri, stretchig, materialet �r tunt och "andas", har smal och medium och dom sitter som en sm�ck p� mig.
mind, om du flyttar ner ryggloggan lite, och sm�ller in "namn" ovan, som en hockeytr�ja ungef�r, hur ser det ut d�?
edit: eller hur ser det ut om ryggloggan l�ggs p� br�stet ist�llet, och "trancEaddict" flyttar till ryggen? med nickname p� ryggen ocks� s�klart 
det e sant att namnet Tranceaddict e klockrent!
ska nog ha det med allts�
ja tycker minds e snygg.. man beh�ver inte tolka d som hj�rta, man kan tolka som laser me
hehe
Ok..d� var det v�l dags att jag kom med n�t bidrag..jag ska l�gga upp fler senare n�r jag
har jobbat lite mer med dem jag h�ller p� med nu! 
Eftersom bilderna �r i 1024x768 s� har jag lagt upp dem h�r: kolla p� T-SHIRTS
bilderna kan vara lite suddiga. Jag har trycken i st�rre format & i h�g kvalite om det skulle
beh�vas! 
gillar nyx bidrag starkt! 
men skulle det vara m�jligt att ha den bl�a texten och gul "logga" eller krumilur? 
mer att det �r svenska flaggans f�rger ju 
| Originally posted by Dioxys gillar nyx bidrag starkt! ![]() men skulle det vara m�jligt att ha den bl�a texten och gul "logga" eller krumilur? ![]() mer att det �r svenska flaggans f�rger ju |
Jag gillar den bl� skarpt Nyx
fast av n�n anledning s� ser jag den hellre p� en stor "hood" tr�ja p� ryggen...vad tycker ni andra?
Ska fixa med det d�r du sa Reveal...byta plats ox�
Nyx! Shit....assnyggt!!!!
det e fan coolt om man slipper ha n�n figur... � bara ha snygg text s�d�r fast de d�r krumelurerna e en part of it s� att s�ga
ja e grymt impad.. hade ja �gt en reklambyr� nu, hade ja nog anst�llt dig p� direkten 
ja l�gger ner mina bidrag 
ok haha nu har jag lagt in din medlemmsnummer som "spelarnummer" reveal
Och �ndrat s� att f�rgerna passa b�ttre...vad tycker ni?
FRAMSIDA
BAKSIDA

hohohoh 
spelarnummer �r kanske inte aktuellt 
dock: det l�r vara sjukt mkt dyrare att trycka i f�rg, man kanske ska ka enbart vitt tryck p� svart t-shirt?
| Originally posted by reveal hohohoh ![]() spelarnummer �r kanske inte aktuellt ![]() dock: det l�r vara sjukt mkt dyrare att trycka i f�rg, man kanske ska ka enbart vitt tryck p� svart t-shirt? |
Visar hur m�nga j�vla medlemmar det faktiskt finns h�ra
ja tycker det ska va f�rg ass�.. p� svart tr�ja 
ass� t�nker ni �nd� betala 300 f�r en tr�ja.. kan ni ju ta s�mre m�rke �n det dyra � l�gga 50 kr extra p� f�rg ist�lle 
Nyx, den bl�a tyckte ja var snyggast. gl�mde s�ga
medlemms nummer... neee tack.. mitt namn... neee tack 
om jag ska ha med namn s� vill jag ha det lite mer diskret... jag kan t�nka mig att ha det p� ena �rmen eller sm�tt p� v�nster sida p� br�stet
Nyx bild var j�kligt schyrre.... jag tittar mest nu f�r att samla ihop s� mycket som m�jligt f�r att senare mot helgen ha en omr�stning, klart folk f�r ha vad dom vill men lite enhetligt vore b�st tycker jag och det g�r det hela enklare och beroende p� hur vi g�r tillv�ga billigare ocks�...
Smaken e som baken s� det kommer att finnas skilda meningar vad man ska ha och inte...
Den d�r 300 sp�nns t-shirten �r bara ett f�rslag men det �r bara h�lla �gonen �ppna... Glorie du f�r v�lja n�t du tycker passar dig eftersom du e en donna
Som sagt detaljer ska kollas upp och se vilka tillv�gag�ngss�tt som e b�st billigast osv.
Jag vill att namnet ska synas
vi ska juh hitta varandra juhe...
vi f�r v�l se hur det blir tillsut 
ang�ende kvalit�n p� t-shirten s� vill jag bara till�gga att det ska vara en tight modell. trycket p� t-shirten syns b�st p� s�dana.
v�rst av allt �r h�ngande modeler 
�rmarna b�r vara ganska korta.
| Originally posted by SteveTranz4ever om jag ska ha med namn s� vill jag ha det lite mer diskret... jag kan t�nka mig att ha det p� ena �rmen eller sm�tt p� v�nster sida p� br�stet |
F�r min del �r det Nyx f�rslag som attraherar mig starkast.
N�r det kommer till �rml�st k�nner jag bara att anv�ndningsomr�dena begr�nsas kraftigt. K�nns sp�nnigt att komma ner p� en tr�ning eller till skolan med en s�dan tr�ja.
N�r det g�ller tryckerier s� har hela mitt lag tryckt upp tr�jor med utm�rkt tryckningskvalit�t hos ett g�ng som heter "Mix fix". Kan ju vara ett tips n�r vi b�rjar s�ka runt lite.
Kan ox� absolut t�nka mig ett litet personligt tryck, dvs namn, p� �rmen eller liknande.
relativt tajt...inte sp�nnis dock...korta �rmar � tajt i halsen e viktigt tycker jag....sen tycker jag typ namnet p� �rmen l�ter snyggare �n � ha det fett utprintat p� ryggen
fast de e ju bara jag 

ok klart att man ska sp�nna sig?