TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TRANCE NATION med Ministry of Sound
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by P4z! on Apr-08-2003 14:13:

har ocks� haft min biljett i evigheter k�nns det som

Posted by Kraith on Apr-08-2003 14:26:

Jag kommer vara p� kanarie�arna d�. Ska bli sk�nt med lite solsken!

N�gon som vet n�gon bra klubb i Playa Ingles?

Posted by SteveTranz4ever on Apr-08-2003 14:28:

quote:
Originally posted by Kraith

Du kommer inte att beh�va leta f�r det kryllar av dom just d�r.. sen om det finns n�n f�r just trance/techno har jag inte en aning om

Posted by keddo on Apr-10-2003 18:48:

tror ni det finns biljetter kvar till direktinsl�pp ? (i d�rrn :P)

Posted by dbl on Apr-10-2003 19:13:

e i sthlm n�r det e
men tyv�rr s� har jag d� beredskap vilket betyder att jag inte f�r l�mna omr�det

Posted by zamson on Apr-10-2003 19:36:

b�rjar bli popul�rt med dom d�r animationerna

Posted by zamson on Apr-10-2003 19:37:

quote:
Originally posted by Powell
tror ni det finns biljetter kvar till direktinsl�pp ? (i d�rrn :P)

ja dom sparar alltid ett visst antal f�r att s�ljas i d�rren - kom tidigt s� kommer du in

Posted by dbl on Apr-10-2003 19:46:

quote:
Originally posted by zamson
b�rjar bli popul�rt med dom d�r animationerna

va bara tvungen att testa n�r jag s�g mind's idag...
t�nkte f�rst inte ha lagt ut den h�r, men eftersom siggen jag hade va nere s� t�nkte jag att jag kan ju lika v�ll g�ra en ny

Posted by Gaby on Apr-10-2003 21:51:

quote:
ja dom sparar alltid ett visst antal f�r att s�ljas i d�rren - kom tidigt s� kommer du in

Slipper st� ute i kylan ifall du har biljett... HATAR K�!!

Posted by zamson on Apr-10-2003 22:12:

hoppas d inte blir som n�r fokused hade p� M�nchen senast... d� fick vi som hade biljetter st� l�ngre i k� �n dom som inte hade..helt ofattbart!

Posted by dbl on Apr-10-2003 23:35:

quote:
hoppas d inte blir som n�r fokused hade p� M�nchen senast... d� fick vi som hade biljetter st� l�ngre i k� �n dom som inte hade..helt ofattbart!

va??? fan va skumt.. s� ska det ju inte vara :/

Posted by keddo on Apr-11-2003 00:09:

quote:
Originally posted by dbl
va??? fan va skumt.. s� ska det ju inte vara :/

jooo l�ter asbra

Edit: f�resten, n�n som ska palla sej dit sj�lv f�rutom jag ?

Posted by zamson on Apr-11-2003 13:38:

nu �r det inte l�ng tid tid kvar och jag har �kt p� en dunderf�rkylning !!! n�gra tips ???

Posted by SteveTranz4ever on Apr-11-2003 14:34:

quote:
nu �r det inte l�ng tid tid kvar och jag har �kt p� en dunderf�rkylning !!! n�gra tips ???
�t ordentligt, �t g�rna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt g�rna s�ng kl�der, h�ll bra hygien... Krya p� dig fort !

Posted by morakickers on Apr-11-2003 16:27:

Thumbs up tips om playa ingles

quote:
Originally posted by Kraith

chic... ligger vid kasbahn. har varit d�r tv� �r, chic f�rsta �ret feeeet trance, andra �ret prog house som faan. rankas h�gt lokalt, tydligen ngn koppling till ministry of sound eller ngn annan liknande.

du f�r st�mpel f�r gratis intr�de via sunkklubben nummer 1 malibu beach, spelar r'n'b... se till att f�rhandla dig till st�mpel till chic och joy av inkastaren och f� in dina happy hour drinkar, brukar jobba svenskar d�r i baren

bra tips (n�r vi var d�r iaf, s�dant �ndras ju!!):
malibu beach vid 23-24 f�r st�mpel och drinkar
scandic eller viking s� snart du kan efter malibu, d�r dansas det.. dj salva �r ganska s�ker ocks�, men se upp f�r grease och gyllene tider ibland om du inte �r p� ASBRA hum�r
chic eller joy vid 02 tidigast (kolla upp s� det inte blir tjafs om din st�mpel f�r att ni �r "f�r sena" eller ngt annat charterklubbaktigt hehe)

OBS! dansa inte f�r v�ldsamt fram till 02 d� draget tidigast b�rjar p� chic, d� svettas du bort st�mpeln... har jag h�rt

Posted by morakickers on Apr-11-2003 16:28:

Dancing Dude

ja just ja, jag har ocks� biljett sedan tidernas begynnelse... de ligger d�r hemma och bara v�ntar

Posted by zamson on Apr-11-2003 19:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�t ordentligt, �t g�rna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt g�rna s�ng kl�der, h�ll bra hygien... Krya p� dig fort !

tack steve...jag m�ste verkligen bli frisk i tid...annars blir d jobbigt p� dansgolvet... hehe

Posted by zamson on Apr-14-2003 10:15:

jag b�rjar bli b�ttre b�rjar fundera p� en sak dock.. tror ni vi kommer f� ett schema som till fokused? skulle ju vara trevligt minst sagt

Posted by zamson on Apr-14-2003 10:38:

saxat fr�n nya nyhetsbrevet
quote:
F�r att variera oss lite har vi denna g�ng plockat in helt nytt ljud mot vad vi
brukar. P� ljussidan har vi plockat in en fet laser samt ett helt revolutionerande
videosystem, CATALYST fr�n amerikanska High End. CATALYST har aldrig
anv�nts p� klubb n�gonsin tidigare i sverige, f�rmodligen f�r att det �r
alldeles f�r dyrbart. Vi har dock f�tt l�na systemet f�r att se var det g�r
f�r av Spectra Ljusuthyrning som �ger de tv� exemplar som finns i sverige.
Du har kanske sett det anv�ndas p� melodifestivalen p� TV i sverige i �r,
samt p� finalen 2002 i Tallinn som var helt svenskproducerad.

http://www.highend.com/products/catalyst/catalyst.html

verkar ju hur fett som helst

Posted by Treo on Apr-14-2003 12:15:

Tjena, �r det n�n som har n�t tips p� vad man kan g�ra i stockholm f�re och efter TN (n�t som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit p� eftermiddagen n�n g�ng, kan ju bli lite sl�tt att vandra omkring p� stan hela kv�llen.. bra id�er mottages tacksamt
Blir det f�rresten n�n TA meetup p� TN ?
bara 3 dagar kvar nu!

-Treo-

Posted by zamson on Apr-16-2003 12:47:

d blir nog ingn meet-up men om jag k�nner igen n�n s� g�r jag fram o rycker den i armen one day left

Posted by morakickers on Apr-16-2003 13:33:

quote:
Originally posted by Treo
Tjena, �r det n�n som har n�t tips p� vad man kan g�ra i stockholm f�re och efter TN (n�t som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit p� eftermiddagen n�n g�ng, kan ju bli lite sl�tt att vandra omkring p� stan hela kv�llen.. bra id�er mottages tacksamt

vet inte om det �r BRA id�er, men h�r kommer n�gra f�rslag som funkat f�r mig i andra st�der:

1) sitta i en park m bandspelare och lite dryck, bara titta p� folk och lyssna p� bra musik
2) om det �r kallt och ni inte vill g� p� "riktig" klubb f�re (dyrt) s� finns det ett fik som bara spelar elektronisk musik (tror jag). jag har inte varit d�r, bara h�rt om det. de brukar s�lja biljetter (till t ex tiesto) och har DJ's som spelar live dagligen:
http://www.svaj.com
3) efter TN vet jag inte, jag brukar satsa p� att hitta ngt trevligt kompisg�ng m tjejer f�r efterfest, bara chilla och prata om musiken som spelades (fast inte nu, har ju tjejen... )

lycka till!

Posted by Dj P.A! on Apr-16-2003 21:10:

N�gon som vet hur tiderna ser ut? Skulle vilja veta n�r John 00 Fleming Resp Marco V spelar.

Posted by zamson on Apr-16-2003 21:38:

monday bar har inte gett ut n�gra tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein p� housegolvet.. f�r man l�r ju h�nga mest p� maingolvet

Posted by SteveTranz4ever on Apr-16-2003 23:23:

quote:
monday bar har inte gett ut n�gra tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein p� housegolvet.. f�r man l�r ju h�nga mest p� maingolvet

Jo de e ju lite dumt med tanke p� att dom dessutom aldrig brukar presentera vilken DJ som g�r upp � lirar... Jag vet inte hur alla ser ut s� de e knas...

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »