TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TRANCE NATION med Ministry of Sound
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
har ocks� haft min biljett i evigheter k�nns det som 
Jag kommer vara p� kanarie�arna d�. Ska bli sk�nt med lite solsken! 
N�gon som vet n�gon bra klubb i Playa Ingles? 
| quote: |
| Originally posted by Kraith Jag kommer vara p� kanarie�arna d�. Ska bli sk�nt med lite solsken! ![]() N�gon som vet n�gon bra klubb i Playa Ingles? |
tror ni det finns biljetter kvar till direktinsl�pp ? (i d�rrn :P)
e i sthlm n�r det e 
men tyv�rr s� har jag d� beredskap vilket betyder att jag inte f�r l�mna omr�det 
b�rjar bli popul�rt med dom d�r animationerna 
| Originally posted by Powell tror ni det finns biljetter kvar till direktinsl�pp ? (i d�rrn :P) |
| Originally posted by zamson b�rjar bli popul�rt med dom d�r animationerna |
| Originally posted by zamson ja dom sparar alltid ett visst antal f�r att s�ljas i d�rren - kom tidigt s� kommer du in |
hoppas d inte blir som n�r fokused hade p� M�nchen senast... d� fick vi som hade biljetter st� l�ngre i k� �n dom som inte hade..helt ofattbart!
| Originally posted by zamson hoppas d inte blir som n�r fokused hade p� M�nchen senast... d� fick vi som hade biljetter st� l�ngre i k� �n dom som inte hade..helt ofattbart! |
| Originally posted by dbl va??? fan va skumt.. s� ska det ju inte vara :/ |
nu �r det inte l�ng tid tid kvar och jag har �kt p� en dunderf�rkylning !!!
n�gra tips ???
| Originally posted by zamson nu �r det inte l�ng tid tid kvar och jag har �kt p� en dunderf�rkylning !!! n�gra tips ??? |
Krya p� dig fort !
tips om playa ingles
| Originally posted by Kraith Jag kommer vara p� kanarie�arna d�. Ska bli sk�nt med lite solsken! ![]() N�gon som vet n�gon bra klubb i Playa Ingles? |

ja just ja, jag har ocks� biljett sedan tidernas begynnelse... de ligger d�r hemma och bara v�ntar
| Originally posted by SteveTranz4ever �t ordentligt, �t g�rna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt g�rna s�ng kl�der, h�ll bra hygien... Krya p� dig fort ! |
jag b�rjar bli b�ttre
b�rjar fundera p� en sak dock.. tror ni vi kommer f� ett schema som till fokused? skulle ju vara trevligt minst sagt
saxat fr�n nya nyhetsbrevet
| F�r att variera oss lite har vi denna g�ng plockat in helt nytt ljud mot vad vi brukar. P� ljussidan har vi plockat in en fet laser samt ett helt revolutionerande videosystem, CATALYST fr�n amerikanska High End. CATALYST har aldrig anv�nts p� klubb n�gonsin tidigare i sverige, f�rmodligen f�r att det �r alldeles f�r dyrbart. Vi har dock f�tt l�na systemet f�r att se var det g�r f�r av Spectra Ljusuthyrning som �ger de tv� exemplar som finns i sverige. Du har kanske sett det anv�ndas p� melodifestivalen p� TV i sverige i �r, samt p� finalen 2002 i Tallinn som var helt svenskproducerad. http://www.highend.com/products/catalyst/catalyst.html |
Tjena, �r det n�n som har n�t tips p� vad man kan g�ra i stockholm f�re och efter TN (n�t som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit p� eftermiddagen n�n g�ng, kan ju bli lite sl�tt att vandra omkring p� stan hela kv�llen.. bra id�er mottages tacksamt 
Blir det f�rresten n�n TA meetup p� TN ?
bara 3 dagar kvar nu! 
-Treo-
d blir nog ingn meet-up men om jag k�nner igen n�n s� g�r jag fram o rycker den i armen
one day left 
| Originally posted by Treo Tjena, �r det n�n som har n�t tips p� vad man kan g�ra i stockholm f�re och efter TN (n�t som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit p� eftermiddagen n�n g�ng, kan ju bli lite sl�tt att vandra omkring p� stan hela kv�llen.. bra id�er mottages tacksamt ![]() |
N�gon som vet hur tiderna ser ut? Skulle vilja veta n�r John 00 Fleming Resp Marco V spelar.
monday bar har inte gett ut n�gra tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein p� housegolvet.. f�r man l�r ju h�nga mest p� maingolvet
| Originally posted by zamson monday bar har inte gett ut n�gra tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein p� housegolvet.. f�r man l�r ju h�nga mest p� maingolvet |