TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Rikard on Feb-02-2003 23:25:

Be Cool!

hehe, om jag gl�mde s�ga s� var det AWESOME upplevelse tillsammans med silence p� festen att jag nj�t s� mkt sj�lv kanske syns p� filmen ocks�! men jag l�mnar �ver den till stefan imorron, s� kan han kanske fixa till en version som folk kan kolla p�! det kanske inte �r s� d�ligt som jag tycker..

men om det blir n�tt av den d�r festen i norrk�ping ska jag fan sk�rpa mig och g�ra allt jag kan f�r att f� det perfekt!
det v�rsta f�r mig var att det var sv�rt att zooma ut�t s� jag fick med hela omkretsen p� glowsticksen n�r dem snurrade! jag fick st� r�tt l�ngt ifr�n! (skit kamera!!)

men sn�llt av folk fr�n tc, tror det var gustaf (eller om det var vizay) som skingrade folk �t en n�r jag backade och jag kundeinte riktigt f� kamera vinklarna r�tt f�r jag var lite r�dd f�r att f� en glowstick inmanglad i pannan

och ja! jenny! du �r verkligen en �ngel!!

Posted by reveal on Feb-02-2003 23:28:

tsss... �r det bara jag som har upplevt silence p� det enda r�tta s�ttet? dvs n�r den var som "b�st", droppad som extral�t av tiesto himself?

Posted by Vizay on Feb-03-2003 00:06:

omg reveal tror du tar priset d�r faktiskt ...minds poiande till den va iofs extremt ballt (minns att jag stod med steve just d� ocks�) men det du sa...ohhhhh

men jag m�ste starkt h�lla med dom andra grabbarna...s� �versn�lll person som glorie trodde jag inte fanns...du e fan elit p� att vara sn�ll glorie..... *megakram*

fast nesquick e fortfarande inte i n�rheten av oboy

Posted by dbl on Feb-03-2003 02:17:

hmm.. ville ju ocks� ha varit med.. och tr�ffat glorie

Posted by Glorie on Feb-03-2003 10:44:

Smile

haha va sn�lla ni e

aaaa, sn�ll e bra att vara... det e iaf EN bra egenskap

Posted by Rikard on Mar-12-2003 19:54:

inte nu f�rens man b�rjat g�ra det sj�lv som man VERKLIGEN inser hur j�vla talangfull grabben �r

b�rjade ju att f�rs�ka lite ig�rkv�ll n�r jag fick tr�nnigns sn�ren utav kenny.. det kr�vs tr�nning men jag klarar av en butterfly nu iaf och en s�nd�r stoor butterfly f�r v�ll b�rja n�ta lite mer f�r att f� den fr�n vanlig snurrning till just butterfly snurrandet! :/

ledsen om jag s�ger butterfly men jag har l�st det p� www.homeofpoi.com , de har som sm� tr�nnings sidor d�r som �r v�ldigt bra faktiskt f�r mig som inte har n�n tr�nare eller n�tt alls sj�lv

kollade precis p� filmen och tappade �gonen nu hur j�vla skicklig du �r (my hero)

Posted by P4z! on Mar-12-2003 20:56:

2 snubbar fr�n VooV festivalen ser ut som om de ska brinna upp!

Posted by SteveTranz4ever on Mar-12-2003 21:21:

quote:
Originally posted by P4z!

2 snubbar fr�n VooV festivalen ser ut som om de ska brinna upp!
J�vligt cool bild.. .ser ut som tv� galaxer...

Posted by Rikard on Mar-12-2003 22:38:

brinner sn�rena?

Posted by mindshooter on Mar-13-2003 08:01:

Dom anv�nder specialpoi, bara f�r det minns jag inte vad dom heter men dom brinner liksom hela v�gen upp. Tycker dock inte att bilderna generelt bli lika coola eftersom man inte ser sj�lva m�nstret lika tydligt

Dioxys: Jo det �r inte f�rr�n folk provar p� sj�lva som dom fattar riktigt hur mycket tr�ning som ligger bakom...det tar j�vligt l�ng tid att bara l�sa sig att v�nda sig fr�n framm�tl�ge till bak�tl�ge...sen ska du l�ra dig att v�nda s� �ver huvudet och nere vid midjan, samt genom att v�nda till h�ger och v�nda till v�nster, h�ger �ver huvudet och vid midjan respektive v�nster.
Jo dom har satt r�tt smidiga namn p� tricken p� homeofpoi faktiskt...

Chase (ox� kallad weave) �r det sk�naste tricket n�r det sl�pper, n�r man v�l l�r sig den s� k�r man inget annat haha....
http://64.87.7.217/display.php?image=weave2.gif

Posted by Rikard on Mar-13-2003 15:08:

heeh, precis l�rt mig bara att fr�n normal l�ge g� till vanlig butterfly, f�rst�r inte riktigt hur jag ska kunna g� tillbaka sen, men det l�r jag mig v�ll s�kert har l�rt mig att man kan g� fr�n stor-butterfly till normal l�ge r�tt bra

men vanligt, nja

hehe, det �r bara � n�ta f�r min del, jag m�rker ju sj�lv hjur mkt progress man g�r r�tt kul! s�nt som f�r en att vilja mera! nu ska jag ut igen!

Posted by mindshooter on Mar-13-2003 15:42:

Thumbs up

R�tta takter, thats the spirit Tr�na, tr�na, tr�na, och tr�na...n�r du kan det d� SITTER det....sen kan man g� vidare. S� l�nge du har k�nslan av att lyckas i magen s� kan du h�lla p� i evigheter...man l�r sig n�r man sl�r sig

Posted by zamson on Mar-13-2003 15:54:

tankar svcd versionen i grym fart

Posted by Aendy on Mar-13-2003 15:58:

quote:
Originally posted by mindshooter
R�tta takter, thats the spirit Tr�na, tr�na, tr�na, och tr�na...n�r du kan det d� SITTER det....sen kan man g� vidare. S� l�nge du har k�nslan av att lyckas i magen s� kan du h�lla p� i evigheter...man l�r sig n�r man sl�r sig

Lyckas i magen? Vilken roll har magen i det hela? (Var tvungen att br�ka lite, diggar syftningsfel)

Posted by AnD on Mar-13-2003 16:02:

fan vad sv�rt det verkar. skulle verkligen vilja l�ra mig det.
kan jonglera med k�gglor/facklor eller 4 bollar . mycket tr�ning d�r ocks�. att jonglera �r grymmt kul och man kan i stort sett hela tiden bli b�ttre och l�ra sig nyare trick. fast �nd� s� b�rjar det k�nnas enformigt (g�r v�l i perioder). skulle som sagt vara grymmt kul o b�rja poia. beh�ver tips. var handlar man utrustning osv?

Posted by Rikard on Mar-13-2003 16:03:

nu skriker iaf handelederna att jag f�r ta paus
opererade ena handleden f�r ungef�r ett �r sen nu.. �r v�ll lite otr�nad ocks� shit, det �r fan jobbigare �n vad an tror visst, snurra dem �r v�ll inte s� jobbigt, men ska man h�lla takten till musiken?

man blir lite anf�dd

Posted by Rikard on Mar-13-2003 19:32:

hehe, nuhar jag f�tt in tekniken hur man g�r ur en butterfly nu ocks�

jag testade att g�ra en weaver en j�vla massa fick tilld et en g�ng jag vart helt �verlycklig! typ kom ur rytmen och fick b�da tennisbollarna r�tt i mumindalen

jag bara f�ll ner p� marken fyfan va ont det g�r!! men s� v�rt det

Posted by SWE_TRANCE on Mar-13-2003 20:01:

nice!!

L�ter kul det d�r med poi, lite f�r "farligt" f�r mig kanske..

Dioxys: Har du b�rjat t�nda p� dina sn�ren �n d�?

Posted by dj_hysterix on Mar-13-2003 20:57:

Smile Tongue

stackars dioxys som m�ste lida s� mycket bara f�r o tr�na lite

Posted by mindshooter on Mar-13-2003 21:06:

quote:
Originally posted by Aendy
Lyckas i magen? Vilken roll har magen i det hela? (Var tvungen att br�ka lite, diggar syftningsfel)

K�nslan av att lyckas k�nns i magen tycker jag...man blir glad..som att ha fj�rilar i magen.

Jag har k�nslan av att lyckas, i magen.

AnD jonglering e grymt mycket sv�rare �n Poi...jag jonglerar ox�, en del kontaktjonglerin och du har helt r�tt...det g�r i perioder. Ibland �r det inte alls kul att poia, just nu �r jag inne i en feting period d�r jag inte g�r annat �n att poia har l�rt mig en massa nya coola trix

Skulle g�rna l�ra er alla!

Posted by SteveTranz4ever on Mar-13-2003 23:20:

Dio du f�r la springa ner p� intersport i V�sby centrum � k�pa dig en susp.

Posted by mindshooter on Mar-13-2003 23:24:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dio du f�r la springa ner p� intersport i V�sby centrum � k�pa dig en susp.

ojojoj s�m�nga g�nger jag har �verv�gt detta...minns den g�ngen d�r jag faktiskt seri�st f�ll till marken och inte kunde prata....d� l�nade jag brorsans susp ett tag men det �r osmidigt s� jag har inte anv�ndt det mer �n 1 timme eller n�t....

Posted by Rikard on Mar-13-2003 23:28:

hehehe, ska testa med mina pansarkallingar imorron

Posted by WoberT on Mar-16-2003 11:09:

GRYM video.. riktigt bra.. =)

dioxys: du f�r akta bollarna.. haha kan t�nka mig att det g�r ont

Posted by Rikard on Mar-16-2003 14:40:

heeh, joo jag f�r var lite f�rsiktigare, pansarkalsongerna funkar bra m�ste jag medddela!

klarade precis en butterfly bakom ryggen!! och en weave ett litet tag!! jag blev s� stolt!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »