TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- והרי ידיעה
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by oDrori אמא'לה אני לא מצליח לישון חודש עכשיו... |
טוב כמו שרועי אמר בסוף הלכנו לעודד
הייתי אמור לא לבוא אבל איכשהוא הגעתי - בואנ'ה חוץ מהחצי
פגישה בת"א לא הפסדתי 
קיצר - היה אחלה הזמנו פיצה (יותר נכון עודד יצא תותח והזמין לנו) ומוש
שוב שכח את הדיסק שלי - איזה הפתעה !!!
הפיצה הייתה מגעילה את הפרות שברפת של עודד אפילו !
איזה זוועה - פיצה עם רוטב חמוץ מתוק סיני ...
אשכרה בחילה ...
אבל אני ורועי אכלנו כל אחד איזה 4 חתיכות ...
אח"כ מוש ואריק היו נקניקים והלכו
ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של
עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה
שולחן מאפן עודד !!!
אח"כ הסתובבנו בגעש ועודד הראה לנו מקומות חבל"ז !!!
וכמו שרועי אמר - ראינו סופת רעמים כתומה באמצע הים - אשכרה
כמו הכדורי בדולח האלה ששולחים זרמי חשמל !
היה שווה לבוא רק בגלל זה !
קיצר היה צחוקים !
פגישה הבאה אצל עודד כרגיל !
המממ - נראה לי עוד שבוע ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה שולחן מאפן עודד !!! |


| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!! |
אהבתי את השימוש
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter איזה מכוער אתה ![]() מחצית ראשונה הובלת 5-2 ואמרתי לך שזה הכחולים שיש להם את המגרש הטוב יותר ושיש שיפוע שמכניס כדורים לשער של האדומים עובדה שכשהחלפנו ואני הייתי עם הכחולים במחצית השניה היה 8-1!!! זויינת ![]() ואיזה פחד עם כל הכוורות והחיות לילה... מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by oDrori חחח הגדרה לא מדוייקת לסמור אבל יפה אהבתי את השימוש |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שמע לא סתם הם חיים שם... הם רוקחים לך כל מיני שיקויים ובלאגנים ![]() תן בי הגדרה שאתה מוצא ליותר יפה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בואנ'ה יא זיין שכל ! בחיים לא היה 8-1 !!! הובלתי 5-2 ושהחלפנו צדדים אמרתי לעצמי נו טוב יאללה אני סתם משפיל אותו ועודד קשר לי את הידיים מאחורי הגב ושיחקתי בלי להסתכל ועדיין נגמר בסוף 10-6 !!! אתה לא מתבייש ? בקשר לחיות ! יא קקה איזה פחד היה אני בטוח עם היה בא מישהוא היית זוכר אותי ואת עודד מהצוק כמו כלבים ! באמא שלי מקום לצלם סרט ... הקטע עם הברקים היה ענננננק |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עודד זוכר מה הוא אמר על החמש יחידות שהוא סיים עם 93... אני מתחיל לחשוב שאני יקבל 145 ולא 106 כמו שחשבתי ממצב של 5-2 לך אם מוסיפים לי 8 גולים ולך עוד 1 נגמר בסוף 10-6!!!!! אתה חתיכת סטלן לגמרי!!!!! והיית רציני מאוד במשחק הזה... פשוט אתה לא ברמה מספיק טובה לנצח אותי ![]() וראסמי שאם מישהו היה עובר שם הייתי יכול לקפוץ מהמצוק... אשכרה סיינס... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike היי היי 93 לחמש יחידות מה אתה דפוק ? זה ציון פגז וכולי גאווה וחדווה ... עכשיו דאאאאה ברור שזה 8-1 באופן יחסי אבל בסה"כ היה 10-6 והשמונה הרצופים שלך זה בגלל שקשה היה לי לשחק כדורגל עם הפה בזמן שעודד קושר לי את הידיים נראה אותך משחק כדורגל-שולחן שאתם צריכים לסובב עם הפה את השחקנים |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter איזה שקרן אתה!!!! עודד תפס לך רק את השוער להתקפה אחת והיא לא נחשבה בכלל!!!! הוא סתם ישב וצפה בך מובס במחצית השניה ![]() וחוץ מזה... אולי קשה לך לשחק כדורגל עם הפה... אבל אתה יכול לעשות דברים אחרים איתו... שמעתי כבר סיפורים |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואל תתדבר על הפה שלי יא חובב-תפוחי-אדמה ומפלצות שאוהבות עוגיות ! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לפחות הן לא הקיאו לפני שהן היו איתי בעצם מה אנימדבר... אני לא נישקתי אותן!!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike עכשיו לגבי היוקוזונה שצח אומר שהיית איתה ... זה כבר סיפור אחר |
איזה ביקור טעים
צח אני ואריק קפצנו להגיד שלום לעודד
ואז היינו רעבים אז הלכנו אליו הביתה ועשינו חאווה על המקרר שלו
ד"א אמא שלו מבשלת טעים מאוד
אח"כ הלכנו לשבת עם החברים המסטולים שלו מהמושב
והם עשו על האש וצח ישר התנדב לדאוג לבשר
אכלנו שם
ואחרי זה סיימתי את העודה שהיתה במקרר
(מממ טעים
)
בסוף נתקלנו באיזה הכלאה בין כלב לסוס והיה קטעים
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ צח אני ואריק קפצנו להגיד שלום לעודד |

טוב שמע אני הייתי צריך ללכת וחבר שלי חזר בדיוק מחו"ל
אבל רק רציתי לציין שאין עלי בכדורגל שולחן
ואני מציע שכל אחד יבוא לשחק נגדי
ויש לי שולחן בבית גם מלפני איזה 6 שנים
ואללה עודד בוגד במשולש המקראי ...
רועי - חרם אחי
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואללה עודד בוגד במשולש המקראי ... רועי - חרם אחי |
| quote: |
| Originally posted by oDrori (מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב קיצר היה שמייח למרות שנוצלתי למטרות אוכל. תומר - קיבוץ. ק-י-ב-ו-ץ. קי - בוץ (ולא מושב) |
| quote: |
| Originally posted by oDrori (מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב |
מורן מה זאת ההתלהבו הזאת
???מה נראה לכם שיש לכם חזקה על האוכל של עודד

| quote: |
| Originally posted by warpedd_ מורן מה זאת ההתלהבו הזאת ???מה נראה לכם שיש לכם חזקה על האוכל של עודד |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ת'אמת... כן |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.