TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- והרי ידיעה
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 21:36:

quote:
Originally posted by oDrori
אמא'לה אני לא מצליח לישון חודש עכשיו...


איזה מוזר אתה...
מוש לא הפליץ כל כך הרבה...
והקיבוץ שלך היה מסריח גם ככה...
אז לא צריך להתרגש יותר מדי


Posted by luckystrike on Feb-10-2003 21:49:

טוב כמו שרועי אמר בסוף הלכנו לעודד
הייתי אמור לא לבוא אבל איכשהוא הגעתי - בואנ'ה חוץ מהחצי
פגישה בת"א לא הפסדתי

קיצר - היה אחלה הזמנו פיצה (יותר נכון עודד יצא תותח והזמין לנו) ומוש
שוב שכח את הדיסק שלי - איזה הפתעה !!!
הפיצה הייתה מגעילה את הפרות שברפת של עודד אפילו !
איזה זוועה - פיצה עם רוטב חמוץ מתוק סיני ...

אשכרה בחילה ...
אבל אני ורועי אכלנו כל אחד איזה 4 חתיכות ...

אח"כ מוש ואריק היו נקניקים והלכו

ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של
עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה
שולחן מאפן עודד !!!

אח"כ הסתובבנו בגעש ועודד הראה לנו מקומות חבל"ז !!!
וכמו שרועי אמר - ראינו סופת רעמים כתומה באמצע הים - אשכרה
כמו הכדורי בדולח האלה ששולחים זרמי חשמל !
היה שווה לבוא רק בגלל זה !

קיצר היה צחוקים !

פגישה הבאה אצל עודד כרגיל !
המממ - נראה לי עוד שבוע ...


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 22:19:

quote:
Originally posted by luckystrike
ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של
עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה
שולחן מאפן עודד !!!


איזה מכוער אתה
מחצית ראשונה הובלת 5-2 ואמרתי לך שזה הכחולים שיש להם את המגרש הטוב יותר ושיש שיפוע שמכניס כדורים לשער של האדומים
עובדה שכשהחלפנו ואני הייתי עם הכחולים במחצית השניה היה 8-1!!!
זויינת

ואיזה פחד עם כל הכוורות והחיות לילה...
מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!!


Posted by oDrori on Feb-10-2003 22:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!!

חחח הגדרה לא מדוייקת לסמור אבל יפה אהבתי את השימוש


Posted by luckystrike on Feb-10-2003 22:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה מכוער אתה
מחצית ראשונה הובלת 5-2 ואמרתי לך שזה הכחולים שיש להם את המגרש הטוב יותר ושיש שיפוע שמכניס כדורים לשער של האדומים
עובדה שכשהחלפנו ואני הייתי עם הכחולים במחצית השניה היה 8-1!!!
זויינת

ואיזה פחד עם כל הכוורות והחיות לילה...
מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!!

בואנ'ה יא זיין שכל !
בחיים לא היה 8-1 !!!

הובלתי 5-2
ושהחלפנו צדדים אמרתי לעצמי נו טוב יאללה אני סתם משפיל
אותו ועודד קשר לי את הידיים מאחורי הגב ושיחקתי בלי
להסתכל ועדיין נגמר בסוף 10-6 !!!
אתה לא מתבייש ?


בקשר לחיות ! יא קקה איזה פחד היה אני
בטוח עם היה בא מישהוא היית זוכר אותי ואת עודד מהצוק כמו
כלבים ! באמא שלי מקום לצלם סרט ...
הקטע עם הברקים היה ענננננק


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 22:27:

quote:
Originally posted by oDrori
חחח הגדרה לא מדוייקת לסמור אבל יפה אהבתי את השימוש


שמע לא סתם הם חיים שם...
הם רוקחים לך כל מיני שיקויים ובלאגנים
תן בי הגדרה שאתה מוצא ליותר יפה


Posted by oDrori on Feb-10-2003 22:34:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע לא סתם הם חיים שם...
הם רוקחים לך כל מיני שיקויים ובלאגנים
תן בי הגדרה שאתה מוצא ליותר יפה

לא בפרהסיה


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 22:37:

quote:
Originally posted by luckystrike
בואנ'ה יא זיין שכל !
בחיים לא היה 8-1 !!!

הובלתי 5-2
ושהחלפנו צדדים אמרתי לעצמי נו טוב יאללה אני סתם משפיל
אותו ועודד קשר לי את הידיים מאחורי הגב ושיחקתי בלי
להסתכל ועדיין נגמר בסוף 10-6 !!!
אתה לא מתבייש ?


בקשר לחיות ! יא קקה איזה פחד היה אני
בטוח עם היה בא מישהוא היית זוכר אותי ואת עודד מהצוק כמו
כלבים ! באמא שלי מקום לצלם סרט ...
הקטע עם הברקים היה ענננננק


עודד זוכר מה הוא אמר על החמש יחידות שהוא סיים עם 93...
אני מתחיל לחשוב שאני יקבל 145 ולא 106 כמו שחשבתי
ממצב של 5-2 לך אם מוסיפים לי 8 גולים ולך עוד 1 נגמר בסוף 10-6!!!!!
אתה חתיכת סטלן לגמרי!!!!!
והיית רציני מאוד במשחק הזה... פשוט אתה לא ברמה מספיק טובה לנצח אותי

וראסמי שאם מישהו היה עובר שם הייתי יכול לקפוץ מהמצוק...
אשכרה סיינס...


Posted by luckystrike on Feb-10-2003 22:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עודד זוכר מה הוא אמר על החמש יחידות שהוא סיים עם 93...
אני מתחיל לחשוב שאני יקבל 145 ולא 106 כמו שחשבתי
ממצב של 5-2 לך אם מוסיפים לי 8 גולים ולך עוד 1 נגמר בסוף 10-6!!!!!
אתה חתיכת סטלן לגמרי!!!!!
והיית רציני מאוד במשחק הזה... פשוט אתה לא ברמה מספיק טובה לנצח אותי

וראסמי שאם מישהו היה עובר שם הייתי יכול לקפוץ מהמצוק...
אשכרה סיינס...

היי היי 93 לחמש יחידות מה אתה דפוק ?
זה ציון פגז וכולי גאווה וחדווה ...

עכשיו דאאאאה ברור שזה 8-1 באופן יחסי אבל בסה"כ היה 10-6
והשמונה הרצופים שלך זה בגלל שקשה היה לי לשחק כדורגל עם הפה
בזמן שעודד קושר לי את הידיים
נראה אותך משחק כדורגל-שולחן שאתם צריכים לסובב עם
הפה את השחקנים


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 22:47:

quote:
Originally posted by luckystrike
היי היי 93 לחמש יחידות מה אתה דפוק ?
זה ציון פגז וכולי גאווה וחדווה ...

עכשיו דאאאאה ברור שזה 8-1 באופן יחסי אבל בסה"כ היה 10-6
והשמונה הרצופים שלך זה בגלל שקשה היה לי לשחק כדורגל עם הפה
בזמן שעודד קושר לי את הידיים
נראה אותך משחק כדורגל-שולחן שאתם צריכים לסובב עם
הפה את השחקנים


איזה שקרן אתה!!!!
עודד תפס לך רק את השוער להתקפה אחת והיא לא נחשבה בכלל!!!!
הוא סתם ישב וצפה בך מובס במחצית השניה

וחוץ מזה... אולי קשה לך לשחק כדורגל עם הפה... אבל אתה יכול לעשות דברים אחרים איתו... שמעתי כבר סיפורים


Posted by luckystrike on Feb-10-2003 23:06:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה שקרן אתה!!!!
עודד תפס לך רק את השוער להתקפה אחת והיא לא נחשבה בכלל!!!!
הוא סתם ישב וצפה בך מובס במחצית השניה

וחוץ מזה... אולי קשה לך לשחק כדורגל עם הפה... אבל אתה יכול לעשות דברים אחרים איתו... שמעתי כבר סיפורים


חחחחחחחחחחחחח יא בןטילשרמוטה !

ואללה חוץ מזה ששיחקתי עם הפה בעיניים עצומות אז גם עודד תפס לי את
השוער !

ואל תתדבר על הפה שלי יא חובב-תפוחי-אדמה ומפלצות שאוהבות עוגיות !


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 23:24:

quote:
Originally posted by luckystrike
ואל תתדבר על הפה שלי יא חובב-תפוחי-אדמה ומפלצות שאוהבות עוגיות !


לפחות הן לא הקיאו לפני שהן היו איתי
בעצם מה אנימדבר...
אני לא נישקתי אותן!!!


Posted by luckystrike on Feb-10-2003 23:27:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפחות הן לא הקיאו לפני שהן היו איתי
בעצם מה אנימדבר...
אני לא נישקתי אותן!!!

יא חמור אני זה שהקאתי ואני יודע שזה לא עניין להתגאות בו ...
ובעייה שלה שהיא הייתה איתי אחרי שהקאתי את נישמתי - היא
ידעה את זה ...

עכשיו לגבי היוקוזונה שצח אומר שהיית איתה ...
זה כבר סיפור אחר


Posted by Hell_Copter on Feb-10-2003 23:32:

quote:
Originally posted by luckystrike
עכשיו לגבי היוקוזונה שצח אומר שהיית איתה ...
זה כבר סיפור אחר


טוב די די
אולי נגעתי בה בכל מיני מקומות אינטימיים אבל לא נישקתי את הדבר הזה!!!!!!!!
אפילו שאני שיכור מת אני מאמין שאני יכול לשים גבול איפשהו
אני בדוק על זה שלא נישקתי אותה באלפי אחוזים


Posted by warpedd_ on Feb-13-2003 22:44:

איזה ביקור טעים

צח אני ואריק קפצנו להגיד שלום לעודד
ואז היינו רעבים אז הלכנו אליו הביתה ועשינו חאווה על המקרר שלו
ד"א אמא שלו מבשלת טעים מאוד

אח"כ הלכנו לשבת עם החברים המסטולים שלו מהמושב
והם עשו על האש וצח ישר התנדב לדאוג לבשר
אכלנו שם
ואחרי זה סיימתי את העודה שהיתה במקרר
(מממ טעים )

בסוף נתקלנו באיזה הכלאה בין כלב לסוס והיה קטעים


Posted by Hell_Copter on Feb-13-2003 22:51:

quote:
Originally posted by warpedd_
צח אני ואריק קפצנו להגיד שלום לעודד


צח תופס תחת בזמן האחרון אה מורן?
מנסה להדחף לפגישות עם כולם
קודם איתי ואיתך... אחר כך עם תומר אריק ועודד... חכה חכה צח... אנחנו עוד נתפוס אותך
אני לעומת זאת עבדתי היום... ודפקתי להם הרבה דברים מהמחסן שם
שני סמינט... חבילה של סופר בזוקה והרבה שוקולדים שאכלתי תוך כדי
זה מצטרף לשני בקבוקי הקולה שהם יודעים שהורדתי
חי טוב שם
אבל הזמן לא עבר היום מי יודע מה מהר...


Posted by m0sh on Feb-13-2003 23:55:

טוב שמע אני הייתי צריך ללכת וחבר שלי חזר בדיוק מחו"ל


אבל רק רציתי לציין שאין עלי בכדורגל שולחן
ואני מציע שכל אחד יבוא לשחק נגדי

ויש לי שולחן בבית גם מלפני איזה 6 שנים


Posted by luckystrike on Feb-14-2003 01:20:

ואללה עודד בוגד במשולש המקראי ...

רועי - חרם אחי


Posted by oDrori on Feb-14-2003 01:58:

quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה עודד בוגד במשולש המקראי ...

רועי - חרם אחי


(מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב

קיצר היה שמייח למרות שנוצלתי למטרות אוכל.

תומר - קיבוץ. ק-י-ב-ו-ץ. קי - בוץ

(ולא מושב)


Posted by luckystrike on Feb-14-2003 02:08:

quote:
Originally posted by oDrori
(מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב

קיצר היה שמייח למרות שנוצלתי למטרות אוכל.

תומר - קיבוץ. ק-י-ב-ו-ץ. קי - בוץ

(ולא מושב)


היי היי החלטנו על חרם וזה סופי !

תעשה לנו את אחת הפרות על האש אולי נסלח


Posted by Hell_Copter on Feb-14-2003 10:41:

quote:
Originally posted by oDrori
(מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב


אתה תבחש!!!!
אני לא כזה...

ואלא אם כן אתה מקמבן אותנו פעם הבאה שאנחנו באים אז יש חרם!!


Posted by warpedd_ on Feb-14-2003 10:55:

מורן מה זאת ההתלהבו הזאת
???מה נראה לכם שיש לכם חזקה על האוכל של עודד


Posted by Hell_Copter on Feb-14-2003 11:02:

quote:
Originally posted by warpedd_
מורן מה זאת ההתלהבו הזאת
???מה נראה לכם שיש לכם חזקה על האוכל של עודד


ת'אמת...
כן


Posted by luckystrike on Feb-14-2003 18:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת...
כן

*agree*


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.