TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland???
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Andere mensen kennen hem wel. Zal hem wel ff attachen. Kunnen jullie ook luisteren
| quote: |
| Originally posted by Robvef Andere mensen kennen hem wel. Zal hem wel ff attachen. Kunnen jullie ook luisteren |
Happy is voor HOMO's HOMO's en ineens werd het HOBO's. Die plaat heb ik ook nog ergens liggen hehe.
Ik luister nu:
DJ Chosen Few - In the name of the DJ 
. Blijft wel een vette plaat.
Ben nooit gabber geweest maar vind deze echt wel strak.
| Originally posted by Remy D Happy is voor HOMO's HOMO's en ineens werd het HOBO's. Die plaat heb ik ook nog ergens liggen hehe. |
| Originally posted by Remy D Ik luister nu: DJ Chosen Few - In the name of the DJ ![]() . Blijft wel een vette plaat. Ben nooit gabber geweest maar vind deze echt wel strak. |
ik heb thuis ook nog een paar Thunderdome CD's liggen, had ik een paar maanden geleden ff geprobeerd te luisteren, sorry, maar eigenlijk vind ik het lawaai, en niks anders. dat ik dat leuk heb kunnen vinden zeg
ik vind het moeilijk om een beste dj uit te zoeken er zijn r zoveel goede
qua rmx'n vind ik armin van buuren en ferry corsten de beste, en qua draaien is tiesto weer heel goed, armin draiit soms wel wat softy jah maar dat kan ook best relaxt zijn!
GERRIT!!
Ok guys, ik ben even een weekje in het buitenland geweest. Over die set in Maastricht: is van 27 januari dit jaar in theater Bonbonniere, Armin Live @ Extrema.
GIsteren armin van buuren weer gezien en het was weer echt goed!!!hij draaide echt weer lekker gewoon echt weer Toppie!!
Enne, waar was dat?
| Originally posted by Mack Enne, waar was dat? |

echt waanzinnig.
Hey Akira,
heb net een berichtje achtergelaten op je ICQ-adres. Als het goed is heb je die ontvangen.
Greetz.
thnx man 
Ik
Ik vind Armin de laatste tijd wel heel lekker draaien, misschien zelfs wel beter dan tiesto (zeker bij Massive, zeer subtiel)...
aan de andere kant, Tiesto draaide afgelopen weekend wel heel lekker in de 'o', zeker een van de beste sets ooit (net zo goed als bij energy 2000)...
moeilijke keus dus.
ja joh tiesto is gewoon nog een stuk beter, maar draaide ff een paar keer kut, maar hij heeft zijn feeling weer terug.
| Originally posted by Yarnie aangezien marco v ook op sensation draait mag je aannemen dat die uit Nederland komt. |
| Originally posted by Dj Lex ja joh tiesto is gewoon nog een stuk beter, maar draaide ff een paar keer kut, maar hij heeft zijn feeling weer terug. |
| Originally posted by Robvef Iedereen heeft wel eens een offday. Als iedereen perfect zou zijn... bla bla bla. Jullie weten wat ik bedoel. |
Hehe ja we weten niet wat je bedoelt. LOL
Moet ik jullie nu alles leren over het leven

Ja ja leer het ons meester Robvef
Het bestaat uit twee delen.
1. de introductiecursus - 10 dagen - fl 500,00
2. de gevorderdecursus - 10 dagen - fl 1000,00
Voor aanvang van de cursus te voldoen op bankrekeningnr: 12 45 121 789
Voor niets gaat de zon op he
| Originally posted by Robvef Het bestaat uit twee delen. 1. de introductiecursus - 10 dagen - fl 500,00 2. de gevorderdecursus - 10 dagen - fl 1000,00 Voor aanvang van de cursus te voldoen op bankrekeningnr: 12 45 121 789 Voor niets gaat de zon op he |
Oh sorry, dat waren de normale prijzen. De prijzen voor mede TA's zijn:
1. de introduciecursus - Fl 0,00
2. de gevorderdecursus - Fl 0,00
Kun je je brood ook weer betalen.