TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tatuering/piercing
Pages (3): « 1 2 [3]
Vill pierca underl�ppen..o ha en liten kula d�r...men jag har ingen h�g sm�rttr�skel s� jag kommer nog aldrig v�ga
om jag fick bed�vning s�... men det f�r man juh inte...
tatuerade mig faktiskt i f�rrig�r, en tribal jag sugit p� ett bra tag, nu �r den d�r, svider fortfarande om den svullna tatueringen :P har haft piercing i �gonbrynet sen 1 �r tillbaka, har �ven haft i l�ppen tidigare, men den lossnade under en liten fylla o h�let v�xte igen :P
stav i �gonbrynet sen en m�nad tillbaka... mysigt som fan...
hade funderat p� det i ca ett �r och det k�ndes passande p� n�got s�tt att g�ra det direkt efter studenten, s� jag slog till...
grymt n�jd...
Mind>>> De g�r inte s� ont.. tror jag iaf, jag gjorde en i tunngan f�r ca ett �r sen. d gjorde faktiskt inte s� ont.. k�ndes knappt n�r han k�rde igenom den ca 2cm l�nga n�len igenom min tunga. men sen en kvart efter n�r tungan fattade vad jag hade gjort honom s� blev han fly f�rbannad � visade sin ilska med att sv�lla upp som en balong � dunka.. ..... vet ni att man faktiskt anv�nder tungan n�r man g�r, tittar, sitter... fan d dunkade fanimej hela tiden..
men jag m�r bra nu iaf.. hoppas jag inte avskr�ckte den nu Mind.. men om man t�nker s� h�r... vilket g�r ondast? n�r man biter sej i tungan eller n�r man biter sej i l�ppen... tungan tycker jag iaf... s� mind d l�r ju inte g�ra s��� j�vla ont........
hej svejs..
| quote: |
| Originally posted by Vizay jaja d� ere bara � hoppas att ens n�stkommande har h�l i tungan d� |
| Originally posted by TrancE_GyLLe vet ni att man faktiskt anv�nder tungan n�r man g�r, tittar, sitter... |
g�r? va g�r tungan d�?
hehe.. coolt... iofs kan ja t�nka mig att den kanske har me balanssinnet att g�ra.. f�r det e ju genast sv�rare att st� p� ett ben om man blundar.. �n om man tittar.... men hmm... de har ju inget me tungan att g�ra iofs.. hoho.. f*n va pundig ja e
tror aendy kan intyga att jag anv�nder tungan till det mesta... 
Marcus Franke, en av de b�sta spelare jag n�gonsin spelat mot, anv�nder tungan i allra h�gsta grad n�r han lirar. Den h�nger alltid utanf�r munnen och drar v�nster/h�ger lite av och till beroende p� vad han g�r p� plan. Har m�tt en portugis som gjorde likadant men hans tunga avsl�jade ibland vart han lade blicken. Reveal... visst lirar du ox� med tungan ibland?
EDIT: Reveal hann visst f�re mig ang�ende sitt anv�ndande av tungan.
| Originally posted by reveal tror aendy kan intyga att jag anv�nder tungan till det mesta... |
| Originally posted by Aendy Reveal... visst lirar du ox� med tungan ibland? |

Kul thread 
Sj�lv har jag piercing i labretten och i tungan, �lskar dem b�da
skulle k�nnas kosntigt utan dem nu.
Idag ska jag tatuera mig ocks�, en tribal p� ryggen, grymt nerv�s. tror det kommer g�ra j�kligt ont.
| Originally posted by MojjMojj Sj�lv har jag piercing i labretten |
thanks.
under munden tror jag 
| Originally posted by MojjMojj Kul thread ![]() Sj�lv har jag piercing i labretten och i tungan, �lskar dem b�da skulle k�nnas kosntigt utan dem nu.Idag ska jag tatuera mig ocks�, en tribal p� ryggen, grymt nerv�s. tror det kommer g�ra j�kligt ont. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Coolt... hur p� ryggen... en bred �ver skuldrorna eller p� ena skuldran eller ? Har sj�lv funderat l�nge p� att g�ra en feting �ver skuldrorna... n�n form av unik tribal... Ska f�resten ta upp ett gammalt h�l i �rat snart... hade f�rut p� �vre delen p� h�ger �ra men fick lite problem, ett �r sen s� nu ska jag testa igen |
| Originally posted by MojjMojj H�r har du tatueringen, EXAKT samma: http://www.hoboes.com/rori/tribal-back.jpg |
| Originally posted by MojjMojj H�r har du tatueringen, EXAKT samma: http://www.hoboes.com/rori/tribal-back.jpg |
| Originally posted by Aendy Oj vad allergisk jag blev nu. Vill inte vara s�dan men du tattar n�got som n�gon annan redan har eller f�rest�ller den bilden dig? N�r folk jag h�rt snackar tattisar brukar de �beropa att man blir unik med en egen tattis... Jag trodde alla var unika fr�n grund och botten. N�v�l, hoppas du blir n�jd, det �r det viktgaste. |
Det �r iaf ngn annan som kommer ha en likadan lr v�ldigt liknande tatuering som du vill ha iaf. Jag �lskar min tatuering och haft �gonen p� den i ett �r nu
att tatuera sig f�r att t�cka �ver saker?
jag fick ett hyggligt fult �rr �ver v�nster handled f�rra sommarn, det ser typ ut som om jag f�rs�kt ta livet av mig. d� hade jag funderingar p� om man skulle tatuera �ver det med n�t coolt, typ en tribal som precis tittar upp med "l�gorna" p� ovansidan underarmen. men mer �n en tanke har det inte blivit av med det och nu har �rret tynat bort mer.
Pjox:
| Originally posted by MojjMojj H�r har du tatueringen, EXAKT samma: http://www.hoboes.com/rori/tribal-back.jpg Ska bara fylla i den lite mer nu s� �r den klar.. sitter med gladpack o lite tejp p� ryggen nu |

men ni killar som har h�l i tungan kanske har m�rkt n�tt p� tjejerna? Eller n�tt s�nt 
| men ni killar som har h�l i tungan kanske har m�rkt n�tt p� tjejerna? |
, men det finns saker att s�tta p� kulan (http://www.barbarella.se/barbarella...id=6188&from=32) om man har den p� s� l�r de k�nnas
..men n�r man kysser s� k�nns den...men det blir varken b�ttre eller s�mmre...