
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה
Pages (3): « 1 2 [3]
Posted by clubber@work on Feb-15-2003 15:49:
למורן - לא הבנתי בדיוק מה התפקיד שלך?
ואיזה אימונים אתה מעביר ליחידות השונות?
ובקמבונים - התכוונתי אם אתה יכול למשוך מישהו שכרגע בקורס חובשים לתפקיד או שיבוץ אחר
Posted by luckystrike on Feb-15-2003 20:03:
| quote: |
Originally posted by clubber@work
למורן - לא הבנתי בדיוק מה התפקיד שלך?
ואיזה אימונים אתה מעביר ליחידות השונות?
ובקמבונים - התכוונתי אם אתה יכול למשוך מישהו שכרגע בקורס חובשים לתפקיד או שיבוץ אחר |
בקשר לתפקיד - לא קשה להבין
לכל יחידה קרבית יש פקל"ים ללוחמים
פק"ל נגב - מישהוא עם מקלע נגב
פק"ל מאג - מישהוא עם מאג ...
פק"ל חובש - מישהוא שעבר קורס חובשים קרביים
פק"ל איי3
A3 - מישהוא עם רובה
קיצר - כל החובשים + פאראמדיק + רופא שיורדים לשטחים
או למבצע ממוקד מסויים כמו חיסול\מערב וכדומה צריכים לעבור
אימון לפני זה שיכין אותם למטרה שלשמה הם הולכים ...
בגלל זה כל אימון הוא שונה לפי סוג היחידה
נגיד אימנתי את מגלן לפני שבועיים והם ירדו לפעילות של שבוע בצפון
ועבדנו איתם חזק על הקטע של טיפול בתנאי מזג אוויר קשים ועל
פגיעות קור והיפותרמיה וכדומה
בנוסף יש תכנים קבועים - פציעות מסויימות , ניתוחי שטח , אנטומיה
וכל מיני כאלה שאותם כמעט כל אימון מעבירים ...
בקשר לשאלה השנייה - יש מבדקים להיכנס להכנת מדריכים עוד
שבוע - סידרתי כבר ל-3 חובשים שאני מכיר לצאת לזה
Posted by NyKoN on Feb-16-2003 18:42:
| quote: |
Originally posted by Dj-2TaLL
להפך לדעתי הוא דווקא כן צריך (למרות שהנושא הזה דיי נסגר) אל תשכח
שאיכשהו אני העלתי את הנושא הזה לא כי אני מבין, להפך אני מתעניין ביחידה הזאת אז למה לא ללמוד עליה עוד קצת...
|
כי אסור
:/
Posted by luckystrike on Feb-16-2003 18:44:
| quote: |
Originally posted by NyKoN
כי אסור
:/ |
*agree*
Posted by NyKoN on Feb-16-2003 18:47:
| quote: |
Originally posted by luckystrike
*agree* |
תעלה שניה לאייסיקיו
אני רוצה רגע לשאול אותך משהו
Posted by luckystrike on Feb-16-2003 18:52:
| quote: |
Originally posted by NyKoN
תעלה שניה לאייסיקיו
אני רוצה רגע לשאול אותך משהו |
אני עוד עשר דקות נכנס למקלחת ואין לי כוח להתעסק עם זה עכשיו
אח"כ אני אוכל יוצא ואני ככה יותר מאוחר שם
כתוב לי פיאם אחי מה ההבעיה ?
או שתשאל פה ...
למה לא ?
Posted by NyKoN on Feb-16-2003 18:55:
| quote: |
Originally posted by luckystrike
אני עוד עשר דקות נכנס למקלחת ואין לי כוח להתעסק עם זה עכשיו
אח"כ אני אוכל יוצא ואני ככה יותר מאוחר שם
כתוב לי פיאם אחי מה ההבעיה ?
או שתשאל פה ...
למה לא ?
|
זה יותר שיחה משאלה
זה פרטי- לא שטויות של סודי לא סודי אל תדאג
Posted by luckystrike on Feb-16-2003 19:11:
| quote: |
Originally posted by NyKoN
זה יותר שיחה משאלה
זה פרטי- לא שטויות של סודי לא סודי אל תדאג |
אין בעיה אני יתפוס אותך לייטר באיסיקיו
Pages (3): « 1 2 [3]
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.